mountaincycle battery frame + saint + stem

Schuuropruiming? Verkoop hier je fietsen en onderdelen (alleen particulieren).

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
orbitron
mountaincycle battery frame + saint + stem

Bericht door orbitron » ma aug 29, 2016 1:41 pm

Item: Mountaincycle Battery 2009
Plaats: Gent (B)
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: wegens aanschaf hammerschmidt verkoop ik mijn mountaincycle battery frame (geen iscg tabs, vandaar)
Prijs en voorwaarden: doe een bod (ik ben de gemakkelijkste mens ter wereld zolang het bod geen al te lachwekkende proporties aanneemt) -
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: marzocchi roco tst r inclusief, in heel goede staat - geen headset, heb ik gerecupereerd - ook inclusief zadelpen (niet afgebeeld) - dus een exclusief en onverwoestbaar frame uit 2009 vol met gecnc'de onderdelen - one size only (eerder een medium) - hier een link naar meer info http://www.pinkbike.com/news/mountain-c ... -2009.html - de 2 saint derries incl 10mm assen (long en short cage) krijg je erbij - ook nog apart een spiksplinternieuw saint achternaaf te koop en ook een splinternieuwe stem waarvan het merk mij nu eventjes ontgaat (gekocht ooit in een DH shop in de solden maar nooit gebruikt, maar we veel verhuisd :) - de perfecte playbike - shoot!
Afbeeldingen:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Laatst gewijzigd door orbitron op vr sep 09, 2016 7:52 am, 1 keer totaal gewijzigd.

: Diesel-Powered :

Re: mountaincycle battery frame + saint + stem

Bericht door : Diesel-Powered : » wo aug 31, 2016 9:39 pm

orbitron schreef:Item: Mountaincycle Battery 2009
Plaats: Gent (B)
Staat: gebruikt
Reden van verkoop: wegens aanschaf hammerschmidt verkoop ik mijn mountaincycle battery frame (geen iscg tabs, vandaar)
Prijs en voorwaarden: doe een bod (ik ben de gemakkelijkste mens ter wereld zolang het bod geen al te lachwekkende proporties aanneemt) -
Wijze van verzenden: Afhalen, verzenden na betalen
Extra Info: marzocchi roco tst r inclusief, in heel goede staat - geen headset, heb ik gerecupereerd - ook inclusief zadelpen (niet afgebeeld) - dus een exclusief en onverwoestbaar frame uit 2009 vol met gecnc'de onderdelen - one size only (eerder een medium) - hier een link naar meer info http://www.pinkbike.com/news/mountain-c ... -2009.html - de 2 saint derries (long en short cage) krijg je erbij - ook nog een spiksplinternieuw saint achternaaf te koop en ook een splinternieuwe stem waarvan het merk mij nu eventjes ontgaat (gekocht ooit in een DH shop in de solden maar nooit gebruikt, maar we veel verhuisd :) - eventueel ook wielset met saintnaven (voorwiel is de lager kapot denk ik=voor de handige harry) en onverwoestbare sun rims double track - inclusief 2 203mm centerlock schijven- de perfecte playbike - shoot!
Afbeeldingen:
Afbeelding
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Hey je kan der toch gewoon een ISCG BB adapter op zetten , dat werd vaker gedaan voor de hammerschmidts

orbitron

Bericht door orbitron » wo aug 31, 2016 10:18 pm

hij zat er een tijdje op - maar werkt niet 100%, wil zeggen zit nooit 100% stevig vast - in de handleiding van de hammerschmidt staat trouwens expliciet dat je geen adapter mag gebruiken omdat de krachten die vrijkomen te groot zijn - en dat zie ik ook, toch bij mij - en ik wil gewoon de boel niet forceren, vandaar - voor de rest wel een superframe hoor :)

orbitron

nog wat xtra info

Bericht door orbitron » vr sep 09, 2016 7:50 am

bij deze nog wat xtra info:

stuurbuis: L=110 mm / binnendiameter=49 mm
BB: 73mm
zadelbuis (inclusief): 31,6mm
achterwiel moet 135x10 zijn (2 saint derries, weliswaar gebruikt mr nog in perfecte staat met een shifter en 2 10mm assen inclusief)

orbitron

Bericht door orbitron » zo sep 11, 2016 10:17 am

geen wielen meer! But somebody should buy this badass frame! Komaan, ik ben heel manipuleerbaar, tot een bepaald niveau ;)

Plaats reactie