velgen/spaken kraken
Moderator:Beheerders
ik heb het volgende probleem
de propain reverse (sixpack ) velgen kraken (propain rage),nu heb ik de spaken laten natrekken maar het probleem blijft. de bikeshop in braunlage had geen idee waar het probleem zit . aangezien ik binnenkort naar leogang gaat twijfel ik over de velgen .ik ben al aan het rondkijken voor een ander dh wielset set maar heb nog geen idee welk merk
gr Edwin
de propain reverse (sixpack ) velgen kraken (propain rage),nu heb ik de spaken laten natrekken maar het probleem blijft. de bikeshop in braunlage had geen idee waar het probleem zit . aangezien ik binnenkort naar leogang gaat twijfel ik over de velgen .ik ben al aan het rondkijken voor een ander dh wielset set maar heb nog geen idee welk merk
gr Edwin
Lekker zo een reactie kan geen kwaad....
maar t maakt wel herrie
denk dat dit kant en klare wielen waren van propain, deze worden met weinig liefde ergens in de wereld in elkaar gezet
beter een wiel setje laten spaken door een goede wielbouwer
ze zullen wel ergens iets verkeerds gebruikt hebben, ik denk dat de nippels verkeerd zijn, misschien het schroefdraad net te kort voor de spanning
als je ze niet tel lang geleden gekocht heb zou ik het probleem bij propain neerleggen maar dat zal wel een hoop discussie gaan opleveren ben ik bang
kopen is nooit het probleem maar service wel
succes ermee en mocht je mijn wielen boer willen gebruiken stuur maar een PB
gr
Marco
maar t maakt wel herrie
denk dat dit kant en klare wielen waren van propain, deze worden met weinig liefde ergens in de wereld in elkaar gezet
ze zullen wel ergens iets verkeerds gebruikt hebben, ik denk dat de nippels verkeerd zijn, misschien het schroefdraad net te kort voor de spanning
als je ze niet tel lang geleden gekocht heb zou ik het probleem bij propain neerleggen maar dat zal wel een hoop discussie gaan opleveren ben ik bang
gr
Marco
Santa Cruz V10
hoi
het zijn idd kant en klare wielen leftyB
ik ga idd op zoek naar een goede wielbouwer
nu heb ik op de mtb.de div setjes gezien oa E-thirteen lg1+ met hope pro 4 naven voor 569. spank spoon freeride set 299. DT Swiss fr 1950 classic en sixpack vice voor 399
maar zijn dit nu setjes van een wielbouwer of van een fabriek
ik had zelf een prijs van 500/600 euro in gedachten voor een goed wiel setje is dat te doen
gr Edwin
het zijn idd kant en klare wielen leftyB
ik ga idd op zoek naar een goede wielbouwer
nu heb ik op de mtb.de div setjes gezien oa E-thirteen lg1+ met hope pro 4 naven voor 569. spank spoon freeride set 299. DT Swiss fr 1950 classic en sixpack vice voor 399
maar zijn dit nu setjes van een wielbouwer of van een fabriek
ik had zelf een prijs van 500/600 euro in gedachten voor een goed wiel setje is dat te doen
gr Edwin
Puur afgaande op de specs de Spoon 32.
Die XM481 zijn niet bedoeld als DH velg. Uit het DTswiss gamma lijkt de FR570 dan de betere keus.
Die XM481 zijn niet bedoeld als DH velg. Uit het DTswiss gamma lijkt de FR570 dan de betere keus.
Teaser Transcatalan!
https://vimeo.com/155840028
https://www.facebook.com/Transcatalan-E ... 3/?fref=ts
https://vimeo.com/155840028
https://www.facebook.com/Transcatalan-E ... 3/?fref=ts
beetje kort door de bocht niet?LeftyB schreef:Lekker zo een reactie kan geen kwaad....
maar t maakt wel herrie
gr
Marco
heb je al eens contact gehad met propain?
ik toevallig wel en ze reageren heel correct en snel

-
- Contacteer: