YT Capra, iemand die er een heeft?
Moderator:Beheerders
Ik zit serieus te kijken naar een YT Capra. Met mijn lengte val ik volgens hun size charts net binnen M, maar als ik zo online keek op Engelse fora dan lijkt L toch de meeste gekochte maat voor mijn lengte. Ik ben zelf 182cm.
Ik had dit verkooptopic al gezien: http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... ight=capra
Net wat te ver weg voor mij om even te buurten, maar lijkt dus wel dat L beter is met mijn lengte.
Zijn er hier mensen met een L of M Capra en wat is jullie ervaring? Als er iemand in regio DH woont, die mij even zou willen laten proefzitten, dan zou dat helemaal top zijn.
grtz
Ik had dit verkooptopic al gezien: http://www.dirty-pages.nl/forum/viewtop ... ight=capra
Net wat te ver weg voor mij om even te buurten, maar lijkt dus wel dat L beter is met mijn lengte.
Zijn er hier mensen met een L of M Capra en wat is jullie ervaring? Als er iemand in regio DH woont, die mij even zou willen laten proefzitten, dan zou dat helemaal top zijn.
grtz
- de lachende derde
- Contacteer:
Iemand met een M, bij voorkeur in Zuid Holland?
EDIT Heel Nederland/Belgie ook goed.
EDIT Heel Nederland/Belgie ook goed.
Laatst gewijzigd door de lachende derde op di jan 19, 2016 7:07 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- de lachende derde
- Contacteer:
Hmm, 1.76 hier, mijn hardtail is 429mm en die vind ik eigenlijk al lang dus 445mm reach wordt voor mij (korte armpjes, lange benen) echt te lang.gd-on schreef:Ik heb n L, Maastricht
Overigens zelf 1.81, zéker een L
Laatst gewijzigd door de lachende derde op ma jan 25, 2016 8:36 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Absoluut! Ik zou als ik een paar cm kleiner was inderdaad ook een M hebben genomen, denk dat ik er zelfs met 1.81 nog mee weg zou kunnen komen. Bij jouw lengte is een M denk ik spot on. Heb de reverb ook door een 125mm exemplaar moeten vervangen, denk dat dat voor jou misschien anders is als je relatief lange benen hebt.
- de lachende derde
- Contacteer:
PBgd-on schreef:Absoluut! Ik zou als ik een paar cm kleiner was inderdaad ook een M hebben genomen, denk dat ik er zelfs met 1.81 nog mee weg zou kunnen komen. Bij jouw lengte is een M denk ik spot on. Heb de reverb ook door een 125mm exemplaar moeten vervangen, denk dat dat voor jou misschien anders is als je relatief lange benen hebt.
- de lachende derde
- Contacteer:
Tuurlijk. Ik heb dus een AL1: aluminium frame met de 1x11 SRAM. Ik ben 183 en heb een L. Hij bevalt mij super. Afgelopen jaar meerder bikeparks gedaan, en ook Saalbach Hinterglem. Met de shock in pedal en vork ook klimt het wel goed. De Canyon Strive van de vriendin klimt wel wat beter in XC mode. Maar erg geschikte fiets om als enige fiets te gebruiken, geen probleem als je per ongeluk een DH single trail pakt. Ben nog geen fan van de Guide R remmen, komend seizoen wil ik er set Zee's op zetten. Maar ook niet zo slecht hoor, want kan er wel mee uit de voeten.WitteReus schreef:Kunnen jullie meer ervaringen delen?
Ik overweeg nog wel om een DH fiets er weer bij te nemen, maar dat is ook deels om op sommige tracks gebrek aan skill te kunnen op vangen.