Welke van de drie en waarom?
2015 Rock shox boxxer wc
2015 fox 40 float kasima
2015 bos idylle air
Boxxer / fox 40 float/ bos idylle air
Moderator:Beheerders
-
Boxxer WC is een oudig te onderhouden, en de charger demper is echt top, plus gunstig te vinden.
2015 fox float40 vond ik niet top, small bjmp sensitivitiy voor lichtere rijders slecht niet goed in te stellen, 2016 moet beter zijn.
Is de bos vork uit een Tues carvon of aftermarket? De oem vorken van YT schijnen vaker problemen te hebben. Service bij BOS is vask een probleem begrijp ik van meerdere kennissen metBOS, de Fransen zijn niet erg behulpzaam
2015 fox float40 vond ik niet top, small bjmp sensitivitiy voor lichtere rijders slecht niet goed in te stellen, 2016 moet beter zijn.
Is de bos vork uit een Tues carvon of aftermarket? De oem vorken van YT schijnen vaker problemen te hebben. Service bij BOS is vask een probleem begrijp ik van meerdere kennissen metBOS, de Fransen zijn niet erg behulpzaam
-
- Contacteer:
Valt erg mee, mailcontact verloopt prima, ook in het Engels.Christiaan schreef:Service bij BOS is vask een probleem begrijp ik van meerdere kennissen metBOS, de Fransen zijn niet erg behulpzaam
Daarnaast direct contact met Bos, ook voor de consument.
Rechtstreeks opsturen, snel gefixt en erg betaalbaar.
Neemt niet weg dat de Boxxer met Charger ook mijn favoriet is uit het lijstje aangegeven hierboven.
Dorado...?
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!