O.H.R.A.
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Update:
Verzamelen om 7:30 op de Stokhorstweg 5 in Doetinchem op de parkeerplaats van Hockeyclub DHC (tegenover jachthaven De Ank)
De eerste fourage plek is op km 65 bij "Sport en recreatie centrum de Beemd" Deze staat niet als waypoint in de track ! Graag zelf even toevoegen. Open vanaf 10.00, dus niet te hard van stapel
Tweede fourage (gezien de warme weersvoorspelling een ingelaste stop) bij het Muldershuis / Maullumse Molen in Eibergen op km 110. Ligt aan de route, waypoint staat in de track.
Derde fourage bij "Hameland Stop/Snack" op km 160. Bekijk alvast de menukaart:
http://www.hamelandroute.nl/page/53/dagmenu-s.html
Tussendoor zijn er, naast de fourage plekken, aan de route enkele plekken om proviand in te slaan en water te tappen.
Goed Goan !
Verzamelen om 7:30 op de Stokhorstweg 5 in Doetinchem op de parkeerplaats van Hockeyclub DHC (tegenover jachthaven De Ank)
De eerste fourage plek is op km 65 bij "Sport en recreatie centrum de Beemd" Deze staat niet als waypoint in de track ! Graag zelf even toevoegen. Open vanaf 10.00, dus niet te hard van stapel

Tweede fourage (gezien de warme weersvoorspelling een ingelaste stop) bij het Muldershuis / Maullumse Molen in Eibergen op km 110. Ligt aan de route, waypoint staat in de track.
Derde fourage bij "Hameland Stop/Snack" op km 160. Bekijk alvast de menukaart:
Tussendoor zijn er, naast de fourage plekken, aan de route enkele plekken om proviand in te slaan en water te tappen.
Goed Goan !
Laatst gewijzigd door floepert op di jun 30, 2015 9:31 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Normaal zou ik 2 stops afdoende vinden, nu is er een 3e toegevoegd. Samen stoppen is leuker, dan kan er meteen wat ge-hergroepeerd worden... Voor de rest bekiek ie t oew moar.willem12 schreef:Wat bedoel je met "ingelaste stop" ?
Stoppen we daar allemaal? gezellig
De eerste stop is Recreatie Beemd IN LOCHEM
De Beemd is idd in Lochem, net na de crossbaan

Ik zet Marten als den Duvel op 666.marten schreef:Gezellig. Had hem eigenlijk in gedachte voor oktober, om in vorm te blijven voor Drenthe200, maar dit is een goed plan.
1. Bert
2 Liewe
3 Dader
4 Bouwpakket
98 Willem
99 Emiel (ik rij als stofzuiger achteraan)
666 Marten (ik rij op een stofgezogen parcours)
En ik ga carpoolen met Bouwpakket. Dus die is er ook bij. Zin an.
Wat voor weer wordt het overigens?
Humps are for camels
floepert schreef: Derde fourage bij "Hameland Stop/Snack" op km 160. Bekijk alvast de menukaart:
Goed Goan !

Humps are for camels
Daar ging mijn geluksnummer!bert schreef: Ik zet Marten als den Duvel op 666.

Wekkerzetten bleek dus geen succes, ik was tenminste te laat en heb niemand gezien. Wel 2 x2 bandesporen.
Mooi rondje en de regenjas kon de hele dag in de tas blijven. Op het laatst een beetje gesmokkeld met de route om de vaart er in te houden (het werd donker in het bos), toch nog 208km en bijna 14 uur.
Bedankt!
/Marten
Jammer dat ik je niet gezien heb Marten, had je nog willen vragen naar de recente Wereldfietser off-road tochten en of daar nog leuke tracks voor ons bijzaten.
Wij hebben twee buien gehad waarvan 1 tijdens de lunch.
Je had misschien beter aan het begin kunnen afsnijden om ons te treffen maar er is stevig doorgetrapt, 12h, inclusief halve liter Cola en Uitsmijter in Eibergen en een bak ijs van ongezonde proporties bij Hameland.
Wij hebben twee buien gehad waarvan 1 tijdens de lunch.
Je had misschien beter aan het begin kunnen afsnijden om ons te treffen maar er is stevig doorgetrapt, 12h, inclusief halve liter Cola en Uitsmijter in Eibergen en een bak ijs van ongezonde proporties bij Hameland.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Nauwelijks ' Brabantse' zandrivieren, veel prima grindwegen of harde bospaden, af en toe wat singletrack met boomwortels. Verder uiteraard secties ' hier was vroeger een pad' en wat gemaaide slootkanten met hooi. Aan elkaar geknoopt met fietspaden en rustige landweggetjesknerbert schreef:Ferme tour!
Ondergrond ala GOGV of meer Gravel zoals in Brabant?
/Marten
Voor Knerbert een korte sfeertekening vrij naar Hendrik Marsman:
Denkend aan O.H.R.A.
zie ik breede zandwegen
traag door oneindig
laagland slingeren,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de boerderijen
verspreid door het land,
boomgroepen, dorpen,
geknotte torens,
kerken en olmen
in een grootsch verband.
De lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het onweer
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Denkend aan O.H.R.A.
zie ik breede zandwegen
traag door oneindig
laagland slingeren,
rijen ondenkbaar
ijle populieren
als hooge pluimen
aan den einder staan;
en in de geweldige
ruimte verzonken
de boerderijen
verspreid door het land,
boomgroepen, dorpen,
geknotte torens,
kerken en olmen
in een grootsch verband.
De lucht hangt er laag
en de zon wordt er langzaam
in grijze veelkleurige
dampen gesmoord,
en in alle gewesten
wordt de stem van het onweer
met zijn eeuwige rampen
gevreesd en gehoord.
Humps are for camels
Foto's hier : https://picasaweb.google.com/1070177220 ... 150705OHRA
Schat , ik ben iets eerder thuis, ze fietsen door

Wind mee !!

Wind mee !!

Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Onze reisleider, een held: onze held.willem12 schreef:Foto's hier : https://picasaweb.google.com/1070177220 ... 150705OHRA
![]()
Humps are for camels