Sector 2 Bikes uit Elst en Rein Veenendaal uit Veenendaal hebben voldoende voorraad en sturen er eentje op.marx504 schreef:Die MTB vignetjes zijn goed verkrijgbaar zie ik....
De Groote Oversteek van de Gehele Gelderse Vallei 2015
Moderator:Beheerders
Uitstel is een optie, maar wie op de ideale condities wacht, zit vaak thuis.knerbert schreef:Slechte condities a.s. zondag...
Suggestie: +1 week
Uitstel met +1 week is geen optie. Onderstaande zwarte piratenschip "Black Pearl" vaart met mijn zoon 'op 2' dat weekend een wedstrijd op de Bosbaan.

Humps are for camels
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... al/4058503knerbert schreef:yepsuravida schreef:Gaat het juist over de regen die de dagen ervoor valt? En dat we respect voor de trails moeten hebben?
Deze site wordt dagelijks gechecked. Ik controleer ook dagelijks het bos. De afgelopen maand is het goed droog geweest, het waait hard en de temperaturen zijn redelijk. Water loopt momenteel snel weg de bodem in en er is eigenlijk ook wel veel verdamping.
Het parcours volledig stofvrij , sommige delen zijn zo hard als beton, andere delen zijn iets modderig, maar lang niet zo erg als in de moessonperiode tussen 1 december en 1 maart.
Kijk nog even naar mijn sig

Humps are for camels
Er gaat niets boven human intel, you 'r calling the shots!bert schreef:http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... al/4058503knerbert schreef:yepsuravida schreef:Gaat het juist over de regen die de dagen ervoor valt? En dat we respect voor de trails moeten hebben?
Deze site wordt dagelijks gechecked. Ik controleer ook dagelijks het bos. De afgelopen maand is het goed droog geweest, het waait hard en de temperaturen zijn redelijk. Water loopt momenteel snel weg de bodem in en er is eigenlijk ook wel veel verdamping.
Het parcours volledig stofvrij , sommige delen zijn zo hard als beton, andere delen zijn iets modderig, maar lang niet zo erg als in de moessonperiode tussen 1 december en 1 maart.
Kijk nog even naar mijn sig
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik heb er zin in Bert, communicatie gaat verder via De Wilde. we zien je Zo ochtend.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Er zijn een paar afmelders. We vertrekken met éen compacte groep. Na ca. 1 uur peddelen komt er een groepje zij-instromers bij op de de Roffelaarskade.

Humps are for camels
DNF exit op de Grebbeberg. Concetratie was niet meer je dat na 120km.
2 dichtbij elkaar staande boompjes hebben dat gemerkt, en mijn knie die een knoest op de boom bevoelde. Met pijn naar NS Rhenen afgezakt. Later meer...
Allen, dank voor aanwezigheid, nog nooit zo'n bonte verzameling fraaie tweewielers en fietsminded berijders gezien. Gaaf! Hulde aan de singlespeeders, bikkels!
Bert, dank voor de track! Gave paden, mooie uitzichten, prime pleisterplaats. Keep up the good work
2 dichtbij elkaar staande boompjes hebben dat gemerkt, en mijn knie die een knoest op de boom bevoelde. Met pijn naar NS Rhenen afgezakt. Later meer...
Allen, dank voor aanwezigheid, nog nooit zo'n bonte verzameling fraaie tweewielers en fietsminded berijders gezien. Gaaf! Hulde aan de singlespeeders, bikkels!
Bert, dank voor de track! Gave paden, mooie uitzichten, prime pleisterplaats. Keep up the good work

Laatst gewijzigd door knerbert op zo apr 05, 2015 7:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Was gezellig mannen. En lekker gefietst. Het was heel verrassend om na de koffie bij de Hartenberg direct buiten het hek Marx en Frekie tegen te komen. Geheel in stijl met het karakter van de tocht hebben ze elkaar onderweg gevonden en zijn ze samen doorgereden tot het einde. Super.
De afkorter van de Hartenberg naar Veenendaal heeft dit jaar ook z'n nut bewezen. En de afkort van Ede naar Veenendaal ook.
Vandaag mag iedereen op z'n lauweren en z'n beurse achterwerk rusten.
Volgende jaar rijden we deze tocht weer. Dan een opnieuw paar kleine aanpassingen. Een daarvan is gisteren onderweg al besloten: we draaien de rijrichting om van met de klok mee naar tegen de klok in.
En in mijn archieven ga ik op zoek naar de eindeloze singletrails die ik daar moet hebben van het stuk achter Stroe.
De afkorter van de Hartenberg naar Veenendaal heeft dit jaar ook z'n nut bewezen. En de afkort van Ede naar Veenendaal ook.
Vandaag mag iedereen op z'n lauweren en z'n beurse achterwerk rusten.
Volgende jaar rijden we deze tocht weer. Dan een opnieuw paar kleine aanpassingen. Een daarvan is gisteren onderweg al besloten: we draaien de rijrichting om van met de klok mee naar tegen de klok in.
En in mijn archieven ga ik op zoek naar de eindeloze singletrails die ik daar moet hebben van het stuk achter Stroe.
Laatst gewijzigd door bert op ma apr 06, 2015 3:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Humps are for camels
Grebbeberg was toch een "berg"te ver,afgestoken van ede naar Veenendaal,toch nog 115 km op de teller,niet ontevreden.volgend jaar kan de Grebbeberg niet missen als we de route andersom rijden.
Volgend jaar hopen Marx en ik de echte bikkels wat langer bij te kunnen houden....,groeten en keep on biking
Volgend jaar hopen Marx en ik de echte bikkels wat langer bij te kunnen houden....,groeten en keep on biking

Dat zal Theritz geweest zijn waar je mee samen reed. Ik heb samen met Floepert gereden, een wij reden denk ik er tussen in. Maar dat boeit allemaal ook niet het ging om de beleving.Frekie 69 schreef:Grebbeberg was toch een "berg"te ver,afgestoken van ede naar Veenendaal,toch nog 115 km op de teller,niet ontevreden.volgend jaar kan de Grebbeberg niet missen als we de route andersom rijden.