Fiss Ladis voor een week?
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
Iemand al in Bikepark Fiss Ladis geweest? Zoja; is er voldoende amusement voor een week? We hebben de voorbije jaren altijd doorgebracht in PDS & Leogang.
-
-
-
-
- degoe
- Contacteer:
Park alleen is denk ik voor een heleweek war saai. Wel kan je buiten het park om met de schönjochbahn omhoog en een lekkere ca 10 km lange dh/trail rijden. In Serfaus(direkt ernaast) kan je ook wat trails rijden, dit zelfs tot in het dal naar Tösens. Verder heb je in Nauders(ca 30min rijden)ook nog veel trails waar je mag rijden, en ook hier nemen de liften je mee. Is wel iets meer enduro, maar met dh bike ook super te doen. Dan Ischgl...ook grappig, maar met dh bike toch niet erg leuk....is echt meer allmountain. Verder heb je nog op ca 1uur rijden bikepark brandnertal. Is ook een nieuw park met twee fr banen en een nieuwe dh baaan. Zeker de moeite waard.
Denk als je dit alles wilt doen, je wel lekker een week bezig bent.
Ps geef een pm als je weet of, en wanneer jullie in Fiss zijn. Kom ik ook nog ff langs als je het leuk vindt. Ik woon ca 25 min van Fiss.
Greatz Bastian.
Denk als je dit alles wilt doen, je wel lekker een week bezig bent.
Ps geef een pm als je weet of, en wanneer jullie in Fiss zijn. Kom ik ook nog ff langs als je het leuk vindt. Ik woon ca 25 min van Fiss.
Greatz Bastian.
-
-
-
- Contacteer:
Kleine update; we zijn dit jaar op roadtrip geweest naar Spicak, Geisskopf, Leogang, Fiss en als afsluiter Boppard.
De downhill in Fiss was wel leuk maar al de rest behoorlijk saai en klein, in mijn ogen absoluut zijn geld niet waard (liftpas was om en bij de €35 als ik me dit goed herinner).
Er zit wel potentieel in dit park maar momenteel niet de moeite om er heen te rijden, tenzij je in de buurt bent.
De downhill in Fiss was wel leuk maar al de rest behoorlijk saai en klein, in mijn ogen absoluut zijn geld niet waard (liftpas was om en bij de €35 als ik me dit goed herinner).
Er zit wel potentieel in dit park maar momenteel niet de moeite om er heen te rijden, tenzij je in de buurt bent.