O.H.R.A.
Moderator:Beheerders
-
Paar kleine updates aan de track gedaan. 2 plekken heb ik aangepast naar aanleiding van de verkenning, maar daarna de gewijzigde track niet verkend.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=agtalzrqfeureosz
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=agtalzrqfeureosz
Net thuis. Biefstuk gebraden en wasmachine draait.
Regen, regen, wind, regen, hagel.
Gps overleed in de buurt van Winterwijk, bij de kampeer mega wereld.
Ik heb track ten noorden van Winterwijk zeer netjes gevolgd .....jammer.
Is "iets" beter te rijden als het droog is.
Terzijde: ik haat sloot- en rivierkanten

Edit: zie nu waar Gendringen ligt, we hebben elkaar gemist door mijn kapotte gps. Ik ben via schelpenpaden, tnnz, knooppunten naar Ruurlo gegaan en toen terug naar Zutpen.
Regen, regen, wind, regen, hagel.
Gps overleed in de buurt van Winterwijk, bij de kampeer mega wereld.
Ik heb track ten noorden van Winterwijk zeer netjes gevolgd .....jammer.
Is "iets" beter te rijden als het droog is.
Terzijde: ik haat sloot- en rivierkanten

Edit: zie nu waar Gendringen ligt, we hebben elkaar gemist door mijn kapotte gps. Ik ben via schelpenpaden, tnnz, knooppunten naar Ruurlo gegaan en toen terug naar Zutpen.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Er rust een GPS vloek in de buurt van kampeer mega wereld Obelink
Batterij leeg met de haven in zicht...Ik ging eigenlijk voor een halve OHRA, maar het ging zo lekker dat ik maar door gereden ben. Alleen niet aan de batterij gedacht
165 van de 200km met goed gevolg afgelegd, heb de track weer wat getuned.

165 van de 200km met goed gevolg afgelegd, heb de track weer wat getuned.
Track is bijgewerkt: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=agtalzrqfeureosz
Onder het motto ATTAMOTTAMOTTA vindt zondag 5 juli de eerste editie plaats van de O.H.R.A.
Zondag 5 juli, vertrek 7.30 Doetinchem
Treiners zouden in Zutphen aan kunnen haken, 1e trein in Doetinchem is er pas om 8:07
200 kilometer, reken op 12 uur bruto fietstijd (zon gaat 22:00 onder)
GPS verplicht, of je maatje moet er 1 hebben. Reken niet op andere deelnemers !!
Track via GPsies downloaden of stuur me een PB
2 aangewezen pauzeplekken (Lochem/Winterswijk exacte locaties volgen)
Vanuit Winterswijk zou je met de trein terug naar Doetinchem kunnen (= afstand is dan circa 130km).
De route:
80% onverhard, 100 hoogtemeters, veel brede paden en een paar stukjes prutsen. Langs (en soms over) de grenzen van de Achterhoek. Geschikt voor 35mm tot 4.0
Treiners zouden in Zutphen aan kunnen haken, 1e trein in Doetinchem is er pas om 8:07
GPS verplicht, of je maatje moet er 1 hebben. Reken niet op andere deelnemers !!
Vanuit Winterswijk zou je met de trein terug naar Doetinchem kunnen (= afstand is dan circa 130km).
De route:
80% onverhard, 100 hoogtemeters, veel brede paden en een paar stukjes prutsen. Langs (en soms over) de grenzen van de Achterhoek. Geschikt voor 35mm tot 4.0

Present. Rijen we linksom of rechtsom?floepert schreef:Onder het motto ATTAMOTTAMOTTA vindt zondag 5 juli de eerste editie plaats van de O.H.R.A.
De route:
Humps are for camels