Het is met een cyclocrosser goed te doen. De route is ontworpen op doorrijden.suravida schreef:Is het een beetje slim om dit op een Krampus te doen? Of is het eigenlijk meer CX terrein? Heb wel zin in een uitdaging, en tegen die tijd zou ik ook wel afdoende getrained moeten zijn.
De Groote Oversteek van de Gehele Gelderse Vallei 2015
Moderator:Beheerders
Humps are for camels
JJ is er vorig jaar bij geweest en volgens mij ging dat best goed. Stuur even een PB aan JJ, maar het antwoord zal positief zijn. Het is geen moeilijk parcours.suravida schreef:Maar een cyclocrosser heb ik dus helaas niet, maar wel een Krampus. Gaat mijn humeur daar erg onder lijden? Want iets met dunnere, snellere banden waar ik ook nog eens een dag lekker op zit heb ik helaas niet in de garage staan.
Humps are for camels
Welkom, Marco.marx504 schreef:Ja klinkt leuk, ik schrijf me ook in voor dit mooie rondje. Tegen die tijd is de CX wel weer schoon en kan ie aan de bak op een langere tocht.
Marco
ALL: we zitten nu op 15 man, waaronder een aantal certificeerde potloden. Als alle potloden converteren tot balpen, dan zitten we vol.
Nieuwe aanmelders met status potlood gaan naar de wachtlijst.
Nieuwe aanmelders met status pen gaan voor de potloden
Leven = keuzes maken

Humps are for camels
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben er bij.
Krampus kan, crosser kan, racefiets wat lastiger, maar kan ook.
Het gaat niet om de fiets, als je op je Krampus een uur of 6 in het zadel kan zitten kun je met je Krampus rijden. Krampus is ook maar een fiets (wel een heel goede fiets, dat dan weer wel).
JJ
Krampus kan, crosser kan, racefiets wat lastiger, maar kan ook.
Het gaat niet om de fiets, als je op je Krampus een uur of 6 in het zadel kan zitten kun je met je Krampus rijden. Krampus is ook maar een fiets (wel een heel goede fiets, dat dan weer wel).
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
Grootte oversteek
Lijkt me super om deze ronde te rijden,zet me maar op de lijst als je wil! 

Re: Grootte oversteek
Welkom Frekie,Frekie 69 schreef:Lijkt me super om deze ronde te rijden,zet me maar op de lijst als je wil!
Je bent nieuw op dit forum met allemaal ouwe rotten. Pak de kans en vertel ons wie je bent.
Humps are for camels
Welkom Gijs Knerbert, je krijgt een plek in de tweede waaier.knerbert schreef:Schrijf mij er maar bij.
Afgelopen weekend deel van de 2014 editie gereden: Veenendaal - Ede.
Met wat lessons learned in de zak straks beter voorbereid en met een minder door bosbouw geteisterd parcours wordt het genieten!
Humps are for camels
- Rinse Appelstroop
- Contacteer:
Ik wil deze wel eens proberen al is 125km voor mij wel bijna onhaalbaar ... vorig jaar bleef het op 94km steken, daar zat misschien nog 10km in de benen maar meer ook niet. Maar, niet geschoten altijd mis! Geen idee of ik dan in de 2de waaier of de mongolenwaaier kom maar dat zie ik dan vanzelf wel ;-b
Agenda geblockt voor 5 april!
Agenda geblockt voor 5 april!

Welkom Rinse en Theritz. Je komen allebei in de tweede waaier. De Mongolenwaaier is voor twijfelaars. Die hards die een harde toezegging doen, gaan voor de lieden die alleen met potlood inschrijven.
@Theritz: als je niet durft te verliezen, kun je ook niet winnen. Gewoon een tweede poging wagen.
@Theritz: als je niet durft te verliezen, kun je ook niet winnen. Gewoon een tweede poging wagen.
Humps are for camels
Grote oversteek
Dank Bert dat ik de kans krijg om me voor toestellen aan de ouwe rotten op dit forum en zij die mee (st)rijden met de grote oversteek.
Mijn naam is Freerk,maar dat wordt al snel Freek,en aangezien ik niet al te groot ben wordt het al snel mijn nickname Frekie...
Van beroep buschauffeur en treinmachinist wat onregelmatige werktijden met zich meebrengt wat mij in de gelegenheid stelt om ook lekker door de weeks te crossen ,hardlopen en squash doe ik ook wekelijks.
Zo hou ik de conditie op peil en bouw ik deze uit als ik weer aan een uitdaging toe ben.
Hoop dat je mij wil inschrijven en ik een plekje kan krijgen in de tweede waaier...

Mijn naam is Freerk,maar dat wordt al snel Freek,en aangezien ik niet al te groot ben wordt het al snel mijn nickname Frekie...
Van beroep buschauffeur en treinmachinist wat onregelmatige werktijden met zich meebrengt wat mij in de gelegenheid stelt om ook lekker door de weeks te crossen ,hardlopen en squash doe ik ook wekelijks.
Zo hou ik de conditie op peil en bouw ik deze uit als ik weer aan een uitdaging toe ben.
Hoop dat je mij wil inschrijven en ik een plekje kan krijgen in de tweede waaier...

Met nog 5 weken te gaan, sluit ik vandaag de inschrijving. We hebben meer dan genoeg belangstelling.
Wil je nog meerijden, dan moet je met een goed en overtuigend verhaal komen. De heren in de mongolenwaaier moeten langzaam hun knopen gaan tellen en keuzes gaan maken.
Wordt er nog een beetje getraind?

hint
Wil je nog meerijden, dan moet je met een goed en overtuigend verhaal komen. De heren in de mongolenwaaier moeten langzaam hun knopen gaan tellen en keuzes gaan maken.
Wordt er nog een beetje getraind?

hint
Humps are for camels
getraind? Mwaaah. Ik heb expeditie poolcirkel een beetje gevolgd en zag dat een allrounder toch een getrainde atleet kan verslaan. Tot zover de theorie.
En de afstand? Ik heb ooit wel eens een keer gecomute en dan rijd ik 50km in 2.5 uur heen over asfalt, dan 8 uur werken, en dan in 3.5 uur terug over de veluwe off road. Dan staat er zo'n 110km op de teller maar lang niet allemaal off road.
Andere training was 10km warm draaien, dan de veluwe MTB route, en weer 10 terug. Da's 90km voornamelijk off road en dan ook nog 650hm. Toch nog weer anders dan dit rondje.
Kortom ik laat me verassen en neem mijn hoofdlampje en een banaan mee.
En de afstand? Ik heb ooit wel eens een keer gecomute en dan rijd ik 50km in 2.5 uur heen over asfalt, dan 8 uur werken, en dan in 3.5 uur terug over de veluwe off road. Dan staat er zo'n 110km op de teller maar lang niet allemaal off road.
Andere training was 10km warm draaien, dan de veluwe MTB route, en weer 10 terug. Da's 90km voornamelijk off road en dan ook nog 650hm. Toch nog weer anders dan dit rondje.
Kortom ik laat me verassen en neem mijn hoofdlampje en een banaan mee.
Nieuws voor Sneeuwpop, DiDa en andere hobbits:
http://www.campingteind.nl/nl/nieuws.lp
Er zijn sinds kort Hobbit-stedes neergezet in Overberg. Je maft naast het parcours van GOGV. Je kunt je niet verslapen, want 's ochtends rijden we langs je hut.

http://www.campingteind.nl/nl/nieuws.lp
Er zijn sinds kort Hobbit-stedes neergezet in Overberg. Je maft naast het parcours van GOGV. Je kunt je niet verslapen, want 's ochtends rijden we langs je hut.

Humps are for camels