Overslaan Ketting
Moderator:Beheerders
Hallo,
Ik ben in het bezit van een cube reaction. inmiddels 2 jaar.Nu heb ik pas mijn cassette vervangen en nu slaat hij telkens over met name als hij vuil wordt. Ik heb achter shimano XT en het kleinste tandwiel is 11 speed. Het vervelende is dat ik hiervoor een cube LTD heb gehad en die is z'n 8 x bij de fietsenmaker geweest voor hetzelfde probleem. uiteindelijk heb ik hem maar ingeruild voor deze Reaction. hier is toen onder de garantie werkelijk alles aan vervangen wat er mee te maken zou kunnen hebben behalve de derailleur
Zijn hier mensen die hetzelfde probleem hebben gehad?
Grotjes
Henk
Ik ben in het bezit van een cube reaction. inmiddels 2 jaar.Nu heb ik pas mijn cassette vervangen en nu slaat hij telkens over met name als hij vuil wordt. Ik heb achter shimano XT en het kleinste tandwiel is 11 speed. Het vervelende is dat ik hiervoor een cube LTD heb gehad en die is z'n 8 x bij de fietsenmaker geweest voor hetzelfde probleem. uiteindelijk heb ik hem maar ingeruild voor deze Reaction. hier is toen onder de garantie werkelijk alles aan vervangen wat er mee te maken zou kunnen hebben behalve de derailleur
Zijn hier mensen die hetzelfde probleem hebben gehad?
Grotjes
Henk
-
Toen ik mijn oude LTD nog had was dit euvel van begin af aan. Dus nieuw uit de doos. Met de LTD is werkelijk alles behalve de derailleur vervangen. Dit was allemaal garantie en dus door de fietsenmaker uitgevoerd. Uiteindelijk heb ik hem ingeruild voor de Reaction. Nieuw reed hij prima. Nu waren de ketting en cassette versleten en heb ik die vervangen. Ook is per direct het overslaan weer begonnen.
- dickjansen63
- degoe
- Contacteer:
Is er een xt 10-speed ketting nieuw opgekomen? Als dit het geval is, is er een kans dat de ketting er verkeerd om op ligt. De xt ketting heeft aan een kant letters/ cijfers erop en aan de andere kant nix. De lege kant moet aan de binnenkant zijn. Dit kan ook het probleem zijn. Ohja dropout ook ff checken of die recht is mits dit nog niet gedaan is.
Greetz Bastian.
Greetz Bastian.
-