Regenbroek, short of 3/4?
Moderator:Beheerders
De herfst met regen en modder komt binnen gewaaid.
Trek ik een regenshort of regen 3/4 aan?
Iemand ervaring met een van of beide?
Trek ik een regenshort of regen 3/4 aan?
Iemand ervaring met een van of beide?
-
- de lachende derde
- Contacteer:
Maloja regenshort en gewone beenstukken. Moet ik wel bij zeggen dat die broek na een jaar niet meer waterdicht was maar de vraag is of je dat mag verwachten van iets wat zo mishandeld wordt als een mtb broek.
Endura maakt ook mooie regenshorts voor een goeie prijs, denk dat ik die komend kutweerseizoen eens ga proberen.
Endura maakt ook mooie regenshorts voor een goeie prijs, denk dat ik die komend kutweerseizoen eens ga proberen.
-
- de lachende derde
- Contacteer:
Verschilt wel hoe snel. Die Maloja broek heeft het een jaar uitgehouden dus als je bereid bent ieder jaar zo'n broek te kopen hou je wel een droge kont . Scheelt mss ook om 's zomers een andere broek te dragen zodat die winterbroek niet onnodig slijt.winnfield schreef:Uiteindelijk lekt alles behalve een plastic regenbroek.. Zeker als je steeds uit je zadel komt
Dure grap maar dat is mountainbiken in het algemeen ook.
Het is een 3/4 Endura geworden, helaas wil ik bijna zeggen. Ik ben niet zo van hippe kleding merken.
Wat mij bij deze broek aanspreekt is de water dichte achterkant en de luchtige voorkant. (en hoe lang waterdicht water dicht zal zijn ga ik ervaren. Hetgeen ik er over gelezen heb zijn de meningen over de mt500 broeken van Endura verdeeld tussen goed blijft heel en gaat snel kapot en dus lekken.
Wat mij bij deze broek aanspreekt is de water dichte achterkant en de luchtige voorkant. (en hoe lang waterdicht water dicht zal zijn ga ik ervaren. Hetgeen ik er over gelezen heb zijn de meningen over de mt500 broeken van Endura verdeeld tussen goed blijft heel en gaat snel kapot en dus lekken.
Korte broek
Ik heb al een tijdje de Platzangst dfl regenbroek kort! Is echt waterdicht! Heb nu al malmady/winterberg mee door de blubber, droge kont! Zit elke dag op de Knolly na me werk en natuurlijk droog! Onder aan zit klitteband voor de knie beschermers. Is t geld echt waard