Even voorstellen
Moderator:Beheerders
Hallo,
Mijn naam is Roy, ben sinds gisteren nieuw hier.
Ik heb sinds een tijd het idee om een MTB aan te schaffen en mijn oog is gevallen op de Giant Reign X2. Nou wil ik hem graag gaan gebruiken voor meerdere dingen, zoals All mountain en een beetje Downhill. Nu ben ik echt benieuwd naar de mening van de ervaren hier op het forum. Wat denken jullie van de fiets?
De fiets zelf kost 1499 euro, specs:
•Framesize: M (eigen lengte is 1.86, 75 kilo)
•Voorvork: Rockshox Lyrik Coil
•Demper: Rockshox Kage R
•Shifters: Sram X5
•Voorderailleur: SLX
•Achterderailleur: Sram X9
•Versnellingen: 18
•Remmen: Avid Elixir 3
Mijn naam is Roy, ben sinds gisteren nieuw hier.
Ik heb sinds een tijd het idee om een MTB aan te schaffen en mijn oog is gevallen op de Giant Reign X2. Nou wil ik hem graag gaan gebruiken voor meerdere dingen, zoals All mountain en een beetje Downhill. Nu ben ik echt benieuwd naar de mening van de ervaren hier op het forum. Wat denken jullie van de fiets?
De fiets zelf kost 1499 euro, specs:
•Framesize: M (eigen lengte is 1.86, 75 kilo)
•Voorvork: Rockshox Lyrik Coil
•Demper: Rockshox Kage R
•Shifters: Sram X5
•Voorderailleur: SLX
•Achterderailleur: Sram X9
•Versnellingen: 18
•Remmen: Avid Elixir 3
Welkom!
Als dat je budget is, prima fiets dan!
Daar kun je zeker wel even mee vooruit. Ikzelf zou alleen nog twijfelen over de maat, M of L. Met all mountain/enduro biken wil je echt niet op een te kleine fiets rijden, voor downhill daarin tegen is het niet zo'n heel groot probleem, als het minimaal is. Je moet geen 2 meter zijn en op een maat S gaan rond rijden
.
Als dat je budget is, prima fiets dan!
Daar kun je zeker wel even mee vooruit. Ikzelf zou alleen nog twijfelen over de maat, M of L. Met all mountain/enduro biken wil je echt niet op een te kleine fiets rijden, voor downhill daarin tegen is het niet zo'n heel groot probleem, als het minimaal is. Je moet geen 2 meter zijn en op een maat S gaan rond rijden

Life begins at the end of your comfortzone.
-
Je moet de foto's eerst ergens uploaden, bijvoorbeeld een profiel op pinkbike.com aanmaken. Persoonlijk een erg toffe site, groot forum, je kan er je foto's en filmpjes uploaden, andere bikers volgen of andere bikers jouw volgen.Weers schreef:Kan iemand mij uitleggen hoe ik wat foto's kan uploaden? Lukt mij niet
Als je foto ge-uploadt hebt moet je de "afbeelding locatie" kopiëren, link dus gewoon.
En dan dit:
Nice!
Daar ga je wel wat plezier mee beleven!
Tips:
- Je stuurbuis inkorten en dat stuur omlaag! Laat 2 ringetjes eronder voor de zekerheid. Dan kun je nog een beetje spelen met de hoogte, maar ik zou zeker die 2 ringetjes dan eens bovenop de stuurpen zetten zodat je stuur op zijn laagst staat. En dan kun jezelf kijken wat je fijn vindt.
- Je zadel mag ook wel wat rechter gezet worden, punt voren dus meer naar onder, dat zal een stuk comfortabeler zitten
. En dat gay hoesje van het zadel af
.
Voor de rest kom je er vanzelf wel achter denk ik zo.
Daar ga je wel wat plezier mee beleven!
Tips:
- Je stuurbuis inkorten en dat stuur omlaag! Laat 2 ringetjes eronder voor de zekerheid. Dan kun je nog een beetje spelen met de hoogte, maar ik zou zeker die 2 ringetjes dan eens bovenop de stuurpen zetten zodat je stuur op zijn laagst staat. En dan kun jezelf kijken wat je fijn vindt.
- Je zadel mag ook wel wat rechter gezet worden, punt voren dus meer naar onder, dat zal een stuk comfortabeler zitten

Voor de rest kom je er vanzelf wel achter denk ik zo.