[GESTOLEN] - Yeti 303 WC 2014 - 1000,- beloning
Moderator:Beheerders
Ik ben al bezig met de verzekering en betreft de verhuurder, die had geen verzekering tegen diefstal uit de garage. Neemt niet weg dat ik liever gewoon de fiets terug zie en vandaar dan ook de 1000,- euro beloning voor de gouden tipSmittie schreef:Misschien rare vraag, maar als ze uit een garage gejat worden, kan je dan niet aankloppen bij de verzekering van de verhuurder of je reisverzekering?
Follow me @ http://www.pinkbike.com/u/ice600/
-
- Contacteer:
Zo'n eigenaar van de Blitz vindt ik dan ook weer vreemd.
Die WEET hoeveel er gestolen wordt daar en dan nog zijn garage niet verzekerd....
Toch een stukje klantenservice als je het mij vraagt.
En een garage hoort toch gewoon bij inboedel, tenminste hier heb ik dat gewoon aangegeven bij de verzekering en dat was geen probleem.
Mits degelijk hang-en sluitwerk natuurlijk.
Blijft zuur natuurlijk, sterkte!
Die WEET hoeveel er gestolen wordt daar en dan nog zijn garage niet verzekerd....
Toch een stukje klantenservice als je het mij vraagt.
En een garage hoort toch gewoon bij inboedel, tenminste hier heb ik dat gewoon aangegeven bij de verzekering en dat was geen probleem.
Mits degelijk hang-en sluitwerk natuurlijk.
Blijft zuur natuurlijk, sterkte!
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
Het moet toch niet gekker worden. Bij mij was het dus uit mijn auto.
Fiets kan je (deels) opgeven bij je eigen inboedelverzekering en natuurlijk de reisverzekering. Of je de eigenaar van het hotel aansprakelijk kan stellen weet ik niet. Vaak geven ze aan, dat ze niet aansprakelijk zijn, maar ik heb van horen zeggen, dat ze dat alleen doen, zodat de mensen het niet proberen.
Ik denk, dat ik maar een bewaakte fietsenstalling ga beginnen daar.
Fiets kan je (deels) opgeven bij je eigen inboedelverzekering en natuurlijk de reisverzekering. Of je de eigenaar van het hotel aansprakelijk kan stellen weet ik niet. Vaak geven ze aan, dat ze niet aansprakelijk zijn, maar ik heb van horen zeggen, dat ze dat alleen doen, zodat de mensen het niet proberen.
Ik denk, dat ik maar een bewaakte fietsenstalling ga beginnen daar.
-
-