Brabant Gravel
Moderator:Beheerders
- didadunlop
Tis weer zover.
31 augustus 2014. Ergens tussen de 100 en 140K (met wat afkortmogelijkheden) aan gravel/singletrack/smalle bruggetjes. Minimaal 80% onverhard.
GPS track krijg je per mail.
Locatie en tijd komen nog. Maar ga uit van Uden e.o en redelijk op tijd beginnen.
No entry fee, no prizes, no race en op eigen risico.
Hieronder kan je je aanmelden als je geen FB vriendje van mij bent. En ben je dat wel en niet uitgenodigd? Sorry! Geef het door dan zet ik je erbij.
31 augustus 2014. Ergens tussen de 100 en 140K (met wat afkortmogelijkheden) aan gravel/singletrack/smalle bruggetjes. Minimaal 80% onverhard.
Locatie en tijd komen nog. Maar ga uit van Uden e.o en redelijk op tijd beginnen.
Hieronder kan je je aanmelden als je geen FB vriendje van mij bent. En ben je dat wel en niet uitgenodigd? Sorry! Geef het door dan zet ik je erbij.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Present.
Laatst gewijzigd door bert op wo aug 13, 2014 9:12 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Humps are for camels
Vandaag verkenning gedaan met Dida. +/-100km waarvan 60km onder een warme douche
Het goed nieuws, er zit Gravel in (na 90km de 1e kilometer gravel
:

en mieren

en bruggen

Natuurlijk ook bakken singletrack. Het wordt een totaal andere Brabant Gravel dan andere jaren, veel nadruk op het unieke karakter van de Peel en zijn kanalen en (lange) zandwegen. Erg mooi.

Het goed nieuws, er zit Gravel in (na 90km de 1e kilometer gravel

en mieren

en bruggen

Natuurlijk ook bakken singletrack. Het wordt een totaal andere Brabant Gravel dan andere jaren, veel nadruk op het unieke karakter van de Peel en zijn kanalen en (lange) zandwegen. Erg mooi.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
Re: Brabant Gravel
geen vriendje van FB, maar ik heb een wekkerdidadunlop schreef:Tis weer zover.
Hieronder kan je je aanmelden als je geen FB vriendje van mij bent.

/Marten
- didadunlop
Starten is in Mill. (10Km van treinstation Cuijk)
Tijd is waarschijnlijk ergens tussen 9 en 10. Ik wil de tocht nog 1 keer helemaal rijden om een goed beeld van de tijden te krijgen.
Het wordt een beetje een 8 van oost brabant on steroids....
Tijd is waarschijnlijk ergens tussen 9 en 10. Ik wil de tocht nog 1 keer helemaal rijden om een goed beeld van de tijden te krijgen.
Het wordt een beetje een 8 van oost brabant on steroids....

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
- didadunlop
Vandaag de noordelijke (korte ronde) compleet gemaakt. Afstanden komen vanzelf...:P
Er is in Mill een minicamping (www.natuurkampeerterreinen). En bij mooi weer zit ik daar wsl al de avond ervoor.
Er is in Mill een minicamping (www.natuurkampeerterreinen). En bij mooi weer zit ik daar wsl al de avond ervoor.
misschien sluit ik dan al bij je aan, kan ik gelijk mijn tentje etc. testen, het ligt er dan een beetje aan of ik tassen enzo optijd binnen heb en of ik daar tijd voor heb.
edit, is het "slapen tussen de schapen"?
EDIT2: ik begrijp nog niet helemaal hoe de natuurkampeerterreinen werken. Moet je nu lid worden voor 14 euro en kan je dan het hele jaar overal kamperen? Of betaal je gewoon per bezoek? Of is het beide?
EDIT2: ik begrijp nog niet helemaal hoe de natuurkampeerterreinen werken. Moet je nu lid worden voor 14 euro en kan je dan het hele jaar overal kamperen? Of betaal je gewoon per bezoek? Of is het beide?
Beide. Het jaartarief is voor je lidmaatschap van de club en het dagtarief geldt daarna per overnachting.Tribux schreef:misschien sluit ik dan al bij je aan, kan ik gelijk mijn tentje etc. testen, het ligt er dan een beetje aan of ik tassen enzo optijd binnen heb en of ik daar tijd voor heb.
Humps are for camels
- didadunlop
En de zuidelijke ronde is ook compleet! Noordelijk is 55kilometer en zuidelijk is 90 kilometer. Als de regen hier eindigt ga ik morgen de puntjes op de i zetten en de laatste voorfietsronde houden. 
Tevens heb ik al een 250K rondje uitgezet. Iets voor een allnighter?

250Km is denk ik alleen voor TBB weggelegd. Korter wordt ook vast heel erg mooi.didadunlop schreef:En de zuidelijke ronde is ook compleet! Noordelijk is 55kilometer en zuidelijk is 90 kilometer. Als de regen hier eindigt ga ik morgen de puntjes op de i zetten en de laatste voorfietsronde houden.
Humps are for camels
-
waar zit hier de "vind ik leuk" knop Ruben?bert schreef:250Km is denk ik alleen voor TBB weggelegd. Korter wordt ook vast heel erg mooi.didadunlop schreef:En de zuidelijke ronde is ook compleet! Noordelijk is 55kilometer en zuidelijk is 90 kilometer. Als de regen hier eindigt ga ik morgen de puntjes op de i zetten en de laatste voorfietsronde houden.
TBB
- didadunlop
Gewoon het idee van Bearbones200 overnemen… 
"For those who complete the challenge in under 24 hours, a highly coveted black badge is awarded, 24 - 28 hours receive a blue badge and all other finishers get a green badge of honour"

"For those who complete the challenge in under 24 hours, a highly coveted black badge is awarded, 24 - 28 hours receive a blue badge and all other finishers get a green badge of honour"
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
- didadunlop
- didadunlop
Dit weekend komt de GPX online!
Van DP heb ik nu alleen Marten. Nog meer mensen die mij niet op FB hebben en toch willen meedoen?
Recap:
Zondag de 31ste,
Startpunt Mill (locatie en parkeerplaatsen staan in de GPX)
9:00 aanwezig en 9:30 start. (tis vroeg idd. Maar het is ook weer een pokke eind fietsen)
Van DP heb ik nu alleen Marten. Nog meer mensen die mij niet op FB hebben en toch willen meedoen?
Recap:
Zondag de 31ste,
Startpunt Mill (locatie en parkeerplaatsen staan in de GPX)
9:00 aanwezig en 9:30 start. (tis vroeg idd. Maar het is ook weer een pokke eind fietsen)