Lijkt me sterk dat ze zo'n grote berg later weer weghalen.Smittie schreef:Is dat tijdelijk (doen ze dat elk jaar)? Of is dit permanent?
Willingen?
Moderator:Beheerders
- de lachende derde
- Contacteer:
-
-
.
Ik de k dat de gaps permanent tafels zijn nu, de ixs track gaat ook langs alle gaps[/code]
- PickleWars
Ik was er afgelopen maandag en dinsdag nog. Toen nog geen veranderingen. En lekker rustig ondanks dat het Pinksteren was. Helaas op maandag de lift een paar uur dicht omdat er een storm aankwam. Stelde achteraf weinig voor. Wel een flinke onweersbui en vervolgens een natte en gladde baan.
Voor het eerst daar een fiets gehuurd. Heb m'n eigen fiets verkocht omdat ik er te weinig mee weg ging en ik er altijd tegenop zag om de fiets overal naar toe mee te zeulen.
Huurbike was een Bergamont Big Air 9.4 , iemand ook ervaring mee ?
Helaas geen big airs mee gemaakt. Bike voelde log en zwaar, schakelde niet geweldig (kwestie van afstellen natuurlijk), remmen Elixir 5 waren niet wat ik gewend was en de trappers hadden echt 0,0 grip. Al met al geen beste ervaring. Was er na 2 dagen nog niet aan gewend.
Wie weet toch maar weer een eigen bike kopen...
Voor het eerst daar een fiets gehuurd. Heb m'n eigen fiets verkocht omdat ik er te weinig mee weg ging en ik er altijd tegenop zag om de fiets overal naar toe mee te zeulen.
Huurbike was een Bergamont Big Air 9.4 , iemand ook ervaring mee ?
Helaas geen big airs mee gemaakt. Bike voelde log en zwaar, schakelde niet geweldig (kwestie van afstellen natuurlijk), remmen Elixir 5 waren niet wat ik gewend was en de trappers hadden echt 0,0 grip. Al met al geen beste ervaring. Was er na 2 dagen nog niet aan gewend.
Wie weet toch maar weer een eigen bike kopen...