NK Singlespeed 2014 - Cogs and coal
Moderators:JJ, Beheerders
-
-
Amaai, de 75 deelnemers zijn bereikt. Alhoewel... er zullen nog wel wat afhakers zijn.
Deze weken nog wat puntjes op de 'i' krijgen en dan zijn we als organisatie helemaal rond. Definitief programma volgt eind deze week begin volgende week.
Als het goed is zelfs een professioneel EHBO'er aanwezig.
Deze weken nog wat puntjes op de 'i' krijgen en dan zijn we als organisatie helemaal rond. Definitief programma volgt eind deze week begin volgende week.
Als het goed is zelfs een professioneel EHBO'er aanwezig.
phoe...
-
Gezien het deelnemersveld zou het zomaar kunnen zijn dat iemand van buiten 0031 zowel de heren als dames ranglijst gaat aanvoeren na 1 uur en een ronde. Wat zijn de regels... Ik kan me voorstellen dat deze in de buitencategorie vallen en de eerstvolgende 0031'ers met de 'eer' gaan strijken, toch... ?
Zijn er gegadigden voor het organiseren van NKSS2015 ?
Zo niet dan organiseren we een 'aanwijsmoment'. Als wel en meerdere dan wedstrijdje...
Zijn er gegadigden voor het organiseren van NKSS2015 ?
Zo niet dan organiseren we een 'aanwijsmoment'. Als wel en meerdere dan wedstrijdje...

phoe...
-
Je hebt een PB
We zitten formeel aan de max maar ik verwacht dat er nog wat afhakers zijn. Deze week even controleren wie er allemaal wel/niet gaat komen (uiteindelijk).
Gisteravond met Katze een ook maar een vrijdagprogramma gemaakt. Er komen nogal wat rijders al op donderdag naar de camping toe.
We zitten formeel aan de max maar ik verwacht dat er nog wat afhakers zijn. Deze week even controleren wie er allemaal wel/niet gaat komen (uiteindelijk).
Gisteravond met Katze een ook maar een vrijdagprogramma gemaakt. Er komen nogal wat rijders al op donderdag naar de camping toe.
phoe...
-
-
Inmiddels ook het programma voor het weekend in orde op een paar details na.
In ieder geval starten we al op vrijdag met een rit om daarna een BBQ te houden. Details hierover volgen nog. Is in ieder geval zelf je bier/fris meebrengen.
Zaterdagmiddag korte en en lange rit. Maar altijd wel een bierstop.
Zaterdag ook pixierace en een variant op het fietsgooien... En is er op de camping de pannenkoekenkraam die een deel van de opbrengst zal schenken aan Duchenne.
Zondag de R ....
Deelnemersveld op zondag is imposant.... Jelle zal er alles aan moeten doen om de titel te houden.
Op zondag zijn er op de trails twee EHBO'ers aanwezig.
De overwinning bij de dames vorig jaar .... Dat waren Ilse en Aniek samen toch?
In ieder geval starten we al op vrijdag met een rit om daarna een BBQ te houden. Details hierover volgen nog. Is in ieder geval zelf je bier/fris meebrengen.
Zaterdagmiddag korte en en lange rit. Maar altijd wel een bierstop.
Zaterdag ook pixierace en een variant op het fietsgooien... En is er op de camping de pannenkoekenkraam die een deel van de opbrengst zal schenken aan Duchenne.
Zondag de R ....
Deelnemersveld op zondag is imposant.... Jelle zal er alles aan moeten doen om de titel te houden.
Op zondag zijn er op de trails twee EHBO'ers aanwezig.
De overwinning bij de dames vorig jaar .... Dat waren Ilse en Aniek samen toch?
phoe...
Ik week het echt niet...het lijkt me reuze leuk en wil graag komen, maar als ik bij TransBelgie buiten de 36h finish sta ik op zaterdag ergens midden in de Ardennen met mijn duim omhoog een lift te regelen en weet ik niet of ik op tijd in Limburg ben
Anders rijd ik wel mee zonder nummerbord.

Anders rijd ik wel mee zonder nummerbord.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
aloha,
Ik wil zoooooo graag meedoen
maar heb dit hele topic gemist. Ik ben niet zo'n DP-er helaas, hang meer bij de buren rond.
Ik ga niet voor de prijzen, excuus, souverniers. Maar wel voor een weekend lol met single speeders. Bij mijn lokale fietsclub wordt ik namelijk nogal uitgelachen met mijn rare fiets.
Ik heb me aangemeld voor de facebook group maar nog geen respons helaas. Klik eens op OK, Luc. Kan echt geen kwaad, ik bijt niet.
Ik wil zoooooo graag meedoen

Ik ga niet voor de prijzen, excuus, souverniers. Maar wel voor een weekend lol met single speeders. Bij mijn lokale fietsclub wordt ik namelijk nogal uitgelachen met mijn rare fiets.
Ik heb me aangemeld voor de facebook group maar nog geen respons helaas. Klik eens op OK, Luc. Kan echt geen kwaad, ik bijt niet.
-
-
-
-