Willingen?
Moderator:Beheerders
-
Bedankt!Technicks schreef:http://www.snow-bike-willingen.de/bikev ... ingen.html
Gisteren weer in Willingen geweest. Mooie dag gehad afgezien van het afbreken van mijn maat zijn derailleurhanger. Op aanraden van een medewerker van de verhuurshop nog wel richting de Craftshop gefietst, die zou Kona fietsen verkopen maar die was helaas gesloten. Kwam er daardoor wel achter dat er bij de ijsbaan nog een kleine track ligt.
Al zo vaak geweest en nog nooit eerder gezien. Mijn maat heeft de rest van de dag alleen DH gereden. Wel zonder ketting maar hij rijd er niks minder om die gek. 

“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
- PickleWars
Ben er in de eerste week van september van maandag - vrijdag
Vrouw blijft thuis, dus hopelijk iemand van hier die daar is rond die tijd.
Waarschijnlijk kamperen al weet ik nog niet waar.
Willingen heeft zelf geen camping voor zover ik weet (?) dus Winterberg is een optie, maar fietsen doe ik liever in Willingen
Vrouw blijft thuis, dus hopelijk iemand van hier die daar is rond die tijd.
Waarschijnlijk kamperen al weet ik nog niet waar.
Willingen heeft zelf geen camping voor zover ik weet (?) dus Winterberg is een optie, maar fietsen doe ik liever in Willingen
- vinnycorleone
-
-
Freeride track remkuilen maar niet echt last van gehad
Downhill track ligt er mooier bij dan einde van seizoen 2013
5 april weer knallen
vergeet niet dat tot 10 april je er alleen vrijdag tot zondag kunt biken de lift is doordeweeks in onderhoud
Downhill track ligt er mooier bij dan einde van seizoen 2013
5 april weer knallen

vergeet niet dat tot 10 april je er alleen vrijdag tot zondag kunt biken de lift is doordeweeks in onderhoud
Once you loose your bike halfway during the airphase, you know everything is going downhill really fast
http://lmgtfy.com/?q=willingen+campinghamiet schreef:Kan iemand mij vertellen of dat er ook een camping in willingen ligt?
-
http://campingplatz-willingen.boemighau ... 40.de.html
Is wel een rustige camping dus geen party bij de tent.
In Winterberg heb je ook nog een camping vlakbij de McDonald's. 500m er vanaf. Is ook een rustige camping en je hoeft niet bang te zijn dat je shit wordt gejat. Ook nette wasruimtes en toiletten. Deze heeft volgens mij ook wifi. Weet zo niet hoe die heet maar zal wel ff zoeken.
Is wel een rustige camping dus geen party bij de tent.

In Winterberg heb je ook nog een camping vlakbij de McDonald's. 500m er vanaf. Is ook een rustige camping en je hoeft niet bang te zijn dat je shit wordt gejat. Ook nette wasruimtes en toiletten. Deze heeft volgens mij ook wifi. Weet zo niet hoe die heet maar zal wel ff zoeken.

“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
-
Wou graag in Willingen zelf tijdens het bike festival en niks wat buiten Willingen ligt,liefst in de buurt van de lift.
Plan is om die dinsdag twee dagen voordat het festival begint daar te zijn,kan ik ook nog een beetje trainen voor de IXS cup
Plan is om die dinsdag twee dagen voordat het festival begint daar te zijn,kan ik ook nog een beetje trainen voor de IXS cup
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
-
IXS Downhill
https://www.dropbox.com/sh/h82vs1g36uyy ... En_x0a3_7a
IXS Downhill cup track, paar foto's
Alle gaps zijn nu dicht gegooid, alleen de grote hip en de gap over fourcross moet je nog springen.... (helaas)
(LG foto's)
IXS Downhill cup track, paar foto's
Alle gaps zijn nu dicht gegooid, alleen de grote hip en de gap over fourcross moet je nog springen.... (helaas)
(LG foto's)