Landscape Magazine gered van ondergang!

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Gekke Essers
Landscape Magazine gered van ondergang!

Bericht door Gekke Essers » wo sep 11, 2013 6:41 pm

Fellow bikers,

Ik weet dat zeer velen hier vele jaren met plezier het gratis Landscape Magazine hebben gelezen. Nu stoppen de huidige makers (tijdgebrek etc.) er helaas mee. Maar wij (enkele mede bikers met ervaring in media en publishing) vinden dat Landscape niet mag verdwijnen. En jawel: we kunnen het overnemen en daarna doorgaan alsof ze nooit zijn weggeweest. We hebben alleen hulp nodig om de financieën bij elkaar te krijgen. In de jaren hard werken hebben de makers hier immers veel geld in gestoken (website, iPad app, events, etc. etc.) en daar willen ze natuurlijk iets van terugzien. En terecht/verdient vinden wij.

Dus wil je Landscape Magazine gratis blijven lezen de komende jaren, steun ons dan en zorg dat de deal rond is.

Kijk hier wat je kunt doen en haal daarmee een leuk extraatje voor jezelf binnen.

Alvast bedankt!
Greetz, Maarten

-----__o
---_\ <,
--(_)/(_)

"Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail."

A. Einstein

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » wo sep 11, 2013 7:09 pm

Succes!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

Gekke Essers

Bericht door Gekke Essers » wo sep 11, 2013 9:02 pm

JJ schreef:Succes!

JJ
Thnx, en nu nog doneren hè :)
Greetz, Maarten

-----__o
---_\ <,
--(_)/(_)

"Don't go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail."

A. Einstein

winnfield

Bericht door winnfield » do sep 12, 2013 8:30 am

Hè, mooi initiatief! Dat wil ik steunen!
Alleen heb ik nu 2x een donatie gedaan en bij beide krijg ik een foutmelding aan het eind na de betaling! Zowel op de ipad als op de pc. Kan jij zien of de giften wel zijn binnengekomen?

Gekke Essers

Bericht door Gekke Essers » do sep 12, 2013 9:20 am

winnfield schreef:Hè, mooi initiatief! Dat wil ik steunen!
Alleen heb ik nu 2x een donatie gedaan en bij beide krijg ik een foutmelding aan het eind na de betaling! Zowel op de ipad als op de pc. Kan jij zien of de giften wel zijn binnengekomen?
Oops, dat is niet zo mooi en niets binnen van je helaas (onder welke naam heb je geprobeerd?)... welke foutmelding krijg je dan?
Greetz, Maarten

-----__o
---_\ <,
--(_)/(_)

A. Einstein

Plaats reactie