downhill vanaf de Nederlandse grens max. 400km?
Moderator:Beheerders
Nadat wij dit jaar weer in Oostenrijk zijn geweest (Saalbach en Leogang) zou ik graag eens van jullie willen weten of er ook mogelijkheden dichter bij huis zijn, ik denk dan aan max. 400 km vanaf de Nederlandse grens. Waar je dus ook eens even een weekend naar toe kunt.
Het voordeel in Oostenrijk vind ik o.a. dat je met een liftcard zowat van alle liften en gondels in de omgeving onbeperkt gebruik kan maken.
Graag jullie suggesties.
Het voordeel in Oostenrijk vind ik o.a. dat je met een liftcard zowat van alle liften en gondels in de omgeving onbeperkt gebruik kan maken.
Graag jullie suggesties.
Ik zou zeggen kijk hieronder eens ↓ En heb jij geen google? 

Laatst gewijzigd door Technicks op za aug 03, 2013 12:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
-
Ah ok ging er van uit dat je een gevorderde rijder was. Voor beginners is dat het mooiste park in de buurt. Van alles wat. En de banen zijn allemaal goed aangelegd. Als je daar nog niet bent geweest zou ik daar als 1e heen gaan.
En zoals gezegd Willingen. Ligt 30km van Winterberg. Heeft een leuke Freeride en dikke dh track. Ook is er onderaan de dh nog een 4x.

“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€
https://maps.google.be/maps/ms?hl=fr&ie ... 01929&z=16
zijn er genoeg voor 1 dagje
zijn er genoeg voor 1 dagje
SPECIALIZED BIGHIT 05 DH P2 08 dirt/street Fatboy 20 bmx
WWW.keespenders-autobanden.nl
WWW.keespenders-autobanden.nl
- de lachende derde
- Contacteer:
Schulenberg blijft het mooiste parkje van de Harz met de mooiste DH track,ook de locatie van het bikepark zelf is heel mooi gelegen.
Hahnenklee is ook leuk maar daar wil je absoluut niet heen als het heel erg druk is gezien de lift best traag is en hebben maar een beperkt aantal gondels & fiets transport gondels,ik kan me nog wel herinneren dat je dik 45min moet wachten voordat je aan de beurt kwam
Hahnenklee is ook leuk maar daar wil je absoluut niet heen als het heel erg druk is gezien de lift best traag is en hebben maar een beperkt aantal gondels & fiets transport gondels,ik kan me nog wel herinneren dat je dik 45min moet wachten voordat je aan de beurt kwam

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life