Help, wie redt mijn vakantie??!

Fietsvakanties en populaire mountainbike gebieden.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
aappii
Help, wie redt mijn vakantie??!

Bericht door aappii » ma jul 23, 2012 4:24 pm

Ik weet dat het kortdag is maar onder het mom van niet geschoten is altijd mis plaats ik het toch nog even.
Ik zou eigenlijk met een vriend naar de Alpen van 6 augustus tot 16 augustus gaan om wat bikeparken te bezoeken. Helaas kon hij niet meer vrij krijgen, gelukkig hadden we nog niets geboekt dus zit nog nergens aan vast. Wel is het zo dat ik graag weg zou willen om te biken maar helaas heb ik nu dus niemand om mee te gaan. Ik heb al contact gehad met de gasten van mtbm.nl maar helaas zijn die dan alweer terug uit Morgins.
Dit is dus mijn wanhopige poging om toch nog mijn vakantie te redden. Wie gaat er in die periode weg en heeft nog plek voor een mede biker. Of wie weet misschien een instantie zoals mtbm.nl waar ik me bij kan aansluiten. Want een hele week biken in mijn eentje zie ik niet echt zitten.
Het gaat dus om de periode van 6 augustus tot 16 augustus.
Ik heb overigens de beschikking tot een rijbewijs en een auto met fietsendrager dus eigen vervoer is geen probleem.
Ik hoop dat iemand iets heeft.

freeko

Bericht door freeko » zo jul 29, 2012 9:53 am

Ik vertrek vrijdag met mijn gezin voor een week naar de Alpe D'huez,neem mijn Santa Cruz Nomad mee.Alle dagen biken zal er niet in zitten maar wel regelmatig,het echte DH werk doe ik niet meer maar wel voornamelijk afdalingsgerichte trails en freeride.Accomodatie kan ik niet voor je regelen maar samen biken kan uiteraard altijd.
Ik heb ook nog een kennis die in Les Deux Alpes woont en die veel freeride/downhill rijdt.

ice600

Bericht door ice600 » wo jul 31, 2013 2:09 pm

Het is dan wel niet de Alpen maar van 3 t/m 18 augustus zijn wij met een aantal rijders te vinden in het mooie Winterberg. Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben als je met ons wilt biken (wij rijden Dh, 4x, slopestyle en freeride)

Smittie

Bericht door Smittie » wo jul 31, 2013 5:50 pm

ice600 schreef:Het is dan wel niet de Alpen maar van 3 t/m 18 augustus zijn wij met een aantal rijders te vinden in het mooie Winterberg. Ik zou er helemaal geen moeite mee hebben als je met ons wilt biken (wij rijden Dh, 4x, slopestyle en freeride)
stap je dan in je tijdmachine om vorig jaar met hem te rijden ;)
(topic is al een jaartje oud)

ice600

Bericht door ice600 » wo jul 31, 2013 6:02 pm

Haha had het al gezien ja. Ach beter laat dan niet :p

Plaats reactie