bikepark drielandenpunt

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Rutger1992

Bericht door Rutger1992 » zo jun 23, 2013 7:46 am

Ja snap ik. Misschien dat ze zo een beetje zekerheid proberen in te bouwen door middel van jaar abonnementen te verkopen.
Ben iig heel blij als het open is kan niet wachten om er te rijden.
Scott scale 40
Ghost Dh 9000 Custom
http://rutger1992.pinkbike.com/

Ridwan Sarwin

Bericht door Ridwan Sarwin » zo jun 23, 2013 10:09 am

Het kost gewoon, 48 euro per jaar, ze lieten gewoon zien dat het 4 euro per maand is. Dus niet een vast bedrag van 48 en dan nog 4 per maand erbij :)

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo jun 26, 2013 8:35 am

de lachende derde schreef:
GW schreef:
de lachende derde schreef: Dus wij mogen ook allemaal door jouw tuin heen rijden?
Mijn of zijn tuin is dan ook geen openbaar bos waar iedereen mag komen en gaan maar een prive terrein 8)
Onzin, waarschijnlijk heeft die stichting een lap grond gekocht en kan het helemaal zelf bepalen wat er gebeurt en door wie. Ook op openbaar terrein kan je trouwens in sommige gevallen moeten betalen om er te fietsen, denk aan de Posbank.

Zal wel weer een oudejaarsrede opleveren maar dit is weer Cyberhawk op z'n best , overal van willen profiteren zonder er iets voor te hoeven doen..
heey apie

ik word een beetje moe van je !

1 je kent me niet mafkees
2 tis Meer dat faceboek waar ik ziek van wordt..
3 je bent nog een Kind.. probeer Maar eens een stuk land te kopen :lol:

entree prima ! Maar tis toch een vrij Europa.. ?

royal DIGGER

Bericht door royal DIGGER » wo jun 26, 2013 3:46 pm

cyberhawk schreef:
de lachende derde schreef:
GW schreef: Mijn of zijn tuin is dan ook geen openbaar bos waar iedereen mag komen en gaan maar een prive terrein 8)
Onzin, waarschijnlijk heeft die stichting een lap grond gekocht en kan het helemaal zelf bepalen wat er gebeurt en door wie. Ook op openbaar terrein kan je trouwens in sommige gevallen moeten betalen om er te fietsen, denk aan de Posbank.

Zal wel weer een oudejaarsrede opleveren maar dit is weer Cyberhawk op z'n best , overal van willen profiteren zonder er iets voor te hoeven doen..
heey apie

ik word een beetje moe van je !

1 je kent me niet mafkees
2 tis Meer dat faceboek waar ik ziek van wordt..
3 je bent nog een Kind.. probeer Maar eens een stuk land te kopen :lol:

entree prima ! Maar tis toch een vrij Europa.. ?
He Cyber staat erboven man!! De lachende derde heeft een ernstige vorm van autisme, dat kan je dat mannetje ook niet kwalijk nemen.
Anders kan ik je wel zijn adres geven dan praten jullie het lekker op straat uit ipv van hier op het forum.
als je niet kan graven ga dan ook niet dirten

cyberhawk
Contacteer:

Bericht door cyberhawk » wo jun 26, 2013 4:47 pm

hahahahaha

nee ik woon al in dordt.. ik ga me niet nog verder verlagen . :lol:

Trekrules

Bericht door Trekrules » wo jun 26, 2013 11:31 pm

Jezus dat we hier zeiken voor maar 48 pleuro's per jaar om daar te mogen biken is haast lachwekkend ,zoals hier boven werdt aangegeven voor maar 4 euro per maand is geen geld voor onbeperkt gebruik maken van het park.

Ik zelf zou de 48 euro overbodig vinden daarvoor woon ik te ver weg(2,5 uur dichterbij is Winterberg/Willingen),maar voor wie in de buurt wonen bij het drielandenpunt is dit mooie aanvulling om te kunnen biken.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

frykt

Bericht door frykt » do jun 27, 2013 7:11 am

royal DIGGER schreef: He Cyber staat erboven man!! De lachende derde heeft een ernstige vorm van autisme, dat kan je dat mannetje ook niet kwalijk nemen.
Anders kan ik je wel zijn adres geven dan praten jullie het lekker op straat uit ipv van hier op het forum.

Denk niet dat 'de lachende derde' hier iets fout zei. Als er iemand een ernstige vorm van autisme, bekrompenheid en narcisme heeft dan is het Cyber wel...
+ speed never kills, suddenly becoming stationary is what gets you +

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » do jun 27, 2013 7:15 pm

frykt schreef:
royal DIGGER schreef: He Cyber staat erboven man!! De lachende derde heeft een ernstige vorm van autisme, dat kan je dat mannetje ook niet kwalijk nemen.

Denk niet dat 'de lachende derde' hier iets fout zei. Als er iemand een ernstige vorm van autisme, bekrompenheid en narcisme heeft dan is het Cyber wel...
Daar gaat het ook niet om, royaldigger/napalm moet gewoon even zijn frustratie kwijt (lees zijn andere berichten als je wil lachen) , hij heeft alleen niet door dat die post meer zegt over hemzelf dan over mij..

@Cyberhawk:

1. ik lees al jaren mee op DP dus ik heb genoeg van die onzinreacties gezien.
2. wat heeft dat met het topic te maken?
3. http://www.funda.nl/koop/heel-nederland/bouwgrond/
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Rutger1992

Bericht door Rutger1992 » zo jul 14, 2013 8:07 am

Iemand nog nieuws of updates?
Scott scale 40
Ghost Dh 9000 Custom
http://rutger1992.pinkbike.com/

DeStiO

Bericht door DeStiO » do jul 25, 2013 11:51 pm

Afbeelding
Afbeelding

Ik heb uit bronnen gehoord dat het zondag de 28e open gaat!!

Ook over betalen om op de track te rijden weet ik niet zeker want er is (kan) geen controle plaats vinden en er is volgens mij geen kassa. Hoe dit precies in zn werk gaat zullen we dus even moeten afwachten. De grond is overigens niet van de bikeclub maar nog steeds van staatsbosbeheer. Deze wilden van de ''wilde'' bikers af die door het hele natuurgebied van het 3landenpunt trails maken (al dan niet afgemaakt) waardoor ze vonden dat de natuur schade op liep. Daarom hebben ze ingestemd met een ''legaal'' stuk bos om iets te bouwen.
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......

Tuup J

Bericht door Tuup J » vr jul 26, 2013 10:56 am

Ik heb volgens mij ergens gelezen dat de rijders onder elkaar moeten controleren. Zie je een nieuw gezicht, ff naar zijn lidmaatschap pasje vragen.

Durf dit niet zeker te zeggen, maar heb zoiets snel ergens gelezen.
Life begins at the end of your comfortzone.

DeStiO

Bericht door DeStiO » zo jul 28, 2013 7:39 pm

Super opening van het park was echt super leuk!
Kan je best een leuke dag om krijgen. 3 verschillende tracks. Er is uitbreiding mogelijk. Er wordt nog gewerkt aan een freeride baan met bochten en northshores.
Als het concept aanslaat dan is er nog mogelijkheid tot meer tracks.

http://www.pinkbike.com/video/324510/

dagkaartje kost 4 euro maar waar je dat moet halen en hoe dat gecontroleerd wordt mag joost weten XD

Gewoon lekker rijden en plezier hebben!

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » ma jul 29, 2013 2:47 pm

Hier staat €12,-:
http://www.gelaendefahrrad-aachen.de/in ... e/bikepark

Ik denk dat ik er dit weekend eens ga kijken.......
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

DeStiO

Bericht door DeStiO » ma jul 29, 2013 9:17 pm

Nee het is 4 euro en voor leden van discovery mtb club 2 euro.
Of je moet lid worden van de club ala 48 euro per jaar MET natuurlijk alle voordelen (zoals fietsverzekeringen en vergunningen en papieren voor wedstrijden).

Maar nogmaals waar je dat moet betalen en hoe dat gecontroleerd wordt mag joost weten

sanderc

Bikepark

Bericht door sanderc » ma jul 29, 2013 9:35 pm

Ik woon toevallig wel in de buurt, als het leuke tracks zijn wil ik wel paar keer per week naar toe willen. Maar ik kan geen info/www/fb helemaal niks vinden.

Ik had ook gehoord van een vriend dat er een deal met Bike Components is gemaakt over jaarkaart bikepark/ korting bij hun shop!

Maar ik hoop dat we zondag daar gewoon kunnen biken!! ?? !!

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » di jul 30, 2013 8:06 am

Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe en wanneer ik moet betalen als ik gebruik wil maken van de banen zonder dat ik lid moet worden.

DeStiO: hoe heb jij dan betaald?
Vraag het de witte reus!

DeStiO

Bericht door DeStiO » di jul 30, 2013 11:43 am

Eerlijk gezegd niet.

Er stonden wel veel mensen bij de opening maar niemand vroeg naar lidmaatschap of dagkaartje ofzo. Ik heb ook niemand gezien die wel betaalde of een fysiek kaartje ofzo. (ik kwam wel wat later pas aan) Heb zelfs nog een hele tijd met de bouwers en met styles gepraat.

japie carbon

Bericht door japie carbon » di jul 30, 2013 11:45 am

Wat is leuker om te gaan rijden, hier of Filthy?

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » di jul 30, 2013 12:42 pm

Ben nog nooit bij Filthy geweest maar als ik het filmpje hierboven zo bekijk toch echt Filthy. Vind het meer een paar paden dan een bikepark. En in de verste verte geen DH. :lol:
Niet om het af te kraken ofzo, wou dat er hier zoiets in de buurt was dan zou ik er zeker gebruik van maken. Maar kan me ook voorstellen dat je het na een paar uurtjes ook wel weer gezien hebt. Met dat in het achterhoofd is €2 een goede prijs. Vraag me alleen af of het rendabel is als er de hele dag iemand moet zitten voor de entree.

aappii

Bericht door aappii » wo jul 31, 2013 1:37 pm

Technicks schreef:Ben nog nooit bij Filthy geweest maar als ik het filmpje hierboven zo bekijk toch echt Filthy. Vind het meer een paar paden dan een bikepark. En in de verste verte geen DH. :lol:
Niet om het af te kraken ofzo, wou dat er hier zoiets in de buurt was dan zou ik er zeker gebruik van maken. Maar kan me ook voorstellen dat je het na een paar uurtjes ook wel weer gezien hebt. Met dat in het achterhoofd is €2 een goede prijs. Vraag me alleen af of het rendabel is als er de hele dag iemand moet zitten voor de entree.
Filthy is nagenoeg zo plat als een pannekoek, de vorige dh paden in Aachen hadden toch nog wat stijlheid erin zitten. Weet niet waar dit ligt maar denk dat Aachen meer in de buurt komt van Downhill dan Fitlhy.

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » wo jul 31, 2013 2:36 pm

Wie gaat er komende zondag?
Ik wil eigenlijk een enduro rondje gaan maken, maar wil deze tracks ff bekijken.
Ik wil er op tijd zijn en als ze me weg sturen weet ik nog wel een paar paden in de buurt :lol:
Vraag het de witte reus!

stennis

Bericht door stennis » wo jul 31, 2013 5:28 pm

@wittereus Ik zou wel willen maar helaas heb ik dienst , wil hier wel een keer naar toe sowieso
gr Dennis

Technicks
Contacteer:

Bericht door Technicks » wo jul 31, 2013 5:53 pm

aappii schreef:
Technicks schreef:Ben nog nooit bij Filthy geweest maar als ik het filmpje hierboven zo bekijk toch echt Filthy. Vind het meer een paar paden dan een bikepark. En in de verste verte geen DH. :lol:
Filthy is nagenoeg zo plat als een pannekoek, de vorige dh paden in Aachen hadden toch nog wat stijlheid erin zitten. Weet niet waar dit ligt maar denk dat Aachen meer in de buurt komt van Downhill dan Fitlhy.
Ik heb nooit gezegd dat Filthy DH is. Mijn commentaar over het DH sloeg op het filmpje waar staat dat het de "DH Strecke" is.
Dat Filthy zo plat als een pannekoek is weet ik niet want ik ben er nooit geweest. Maar als ik op basis van filmpjes moest kiezen ging ik naar Filthy. Zoals ik al zei leuk voor bikers in de buurt.
“You don't stop having fun because you get old,you get old because you stop having fun!â€￾

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » vr aug 02, 2013 8:08 pm

Van filty zijn gewoon meer filmpjes..... 8)

Maar ik heb een bericht terug van de vereniging:
kosten zijn €12,- per dag...... :|
Ik ga kijken, maar ga echt geen €12,- betalen voor die banen te kunnen rijden......... ;)

Ik laat jullie nog weten hoe het was :lol:
Vraag het de witte reus!

DeStiO

Bericht door DeStiO » vr aug 02, 2013 11:32 pm

Hahaha nee 12 euro zou ik dr helemaal niet voor over hebben. Zo promoten ze het park natuurlijk ook niet.

1. Er is bij de baan geen kraam/stand waar je een kaartje moet kopen.
2. weet nog steeds niet hoe er gecontroleerd wordt.

Ben inmiddels 2x gaan rijden 1x op de opening en afgelopen woensdag. Nooit iemand gehad die ergens naar vraagt. Volgens mij is het ook vrijblijvend om de club te steunen en een soort ''verzekering'' als er iets gebeurt.
Ik weet dit allemaal niet zeker het blijft voor mij nogal wazig. Ik blijf er gewoon rijden en dan zie ik wel wanneer ik weg wordt gestuurd ;) (gewoon fiets mee nemen hoor! :ban: )

Het is gebouwd ter behoud van de natuur bij het 3 landen punt. Er waren te veel ''illigale'' aka niet boswachter geregistreerde paden waardoor men vernam dat de natuur hieronder zou lijden. Daarom is toestemming gegeven om daar te bouwen. (daarom is toblerone en jazz ook dicht/afgebroken )

Plaats reactie