Goedendag,
Hoe dragen de meeste mensen hier een t-shirt met padding? Dan bedoel ik een shirt eronder en/of erover of alleen het armour shirt?
En hoe doen jullie dat met uitwassen, halen jullie alle padding eruit indien mogelijk, lichte hand wasjes? Denk dat dat schuim toch heel wat vocht op neemt.
Bedankt,
Sander.
Body protector (t-shirt) hoe dragen en wassen
Moderator:Beheerders
Ik draag een licht shirt eronder en in de winter een 'zwaarder' tshirt of in de zomer soms alleen het armour shirt. Je kan t ook erover dragen, mis moet je t zelf gewoon eens uitproberen dan weet je vanzelf wat voor jou het fijnst is.
Verder over dat wassen, ik was t met de hand en ik laat de padjes erin zitten en dan goed uitknijpen en gewoon op laten drogen, doet er wel minstens een nachtje over om op te drogen hoor!
Verder over dat wassen, ik was t met de hand en ik laat de padjes erin zitten en dan goed uitknijpen en gewoon op laten drogen, doet er wel minstens een nachtje over om op te drogen hoor!
"The problem with winter sports is that -- follow me closely here -- they generally take place in winter."