bikepark drielandenpunt
Moderator:Beheerders
-
-
Bericht van Styles:
Hallo Destio, binnen enkel weken wordt er begonnen met de werkzaamheden aan 3 trails. 1 technische DH, een Flowige Freeride track met veel NS elementen en een leuke Singletrack om mee te beginnen. Proefperiode 2 jaar, daarna eventueel uitbreiding mogelijk. Geen Lift. De overlast die vooral bij de oude tracks, Toblerone, Jazz en Naturknaller voorkwam. Groeten styles
Hallo Destio, binnen enkel weken wordt er begonnen met de werkzaamheden aan 3 trails. 1 technische DH, een Flowige Freeride track met veel NS elementen en een leuke Singletrack om mee te beginnen. Proefperiode 2 jaar, daarna eventueel uitbreiding mogelijk. Geen Lift. De overlast die vooral bij de oude tracks, Toblerone, Jazz en Naturknaller voorkwam. Groeten styles
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
Hou er rekening mee dat (waarschijnlijk) alleen clubleden op de baan mogen rijden!
Je kan je aansluiten bij de FB groep van Geländefahrrad Aachen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.
http://klenkesneo.wordpress.com/2013/03 ... der-couch/Muss man Mitglied des Vereins sein, um auf der Strecke fahren zu dürfen?
Dominik: Jein. Vereinsmitglieder dürfen natürlich da fahren. Man kann aber auch eine GastÂfahrkarte kaufen. Da haben wir ein Kontingent von 200 Stück. Es ist aber nicht so gedacht, dass wir als kommerzieller Bikepark mitmischen, das können wir auch gar nicht leisten.
Michael: Wir machen das aus Selbstschutz. Denn die Stadt will den Haftungsanspruch abgeben, weil sie uns das Gebiet verpachtet als Vereinsgelände. Und in dem Moment muss geregelt sein, dass jeder, der bei uns fährt, auch versichert ist. Das läuft bei uns dann über den Verein.
Dominik: Es ist außerdem wesentlich interessanter Mitglied zu werden. Der Mitgliedsbeitrag liegt bei 48 Euro im Jahr, also vier Euro im Monat. Das ist einmal in der Pontstraße essen gehen.
Je kan je aansluiten bij de FB groep van Geländefahrrad Aachen om op de hoogte te blijven van de ontwikkelingen.
''Ga toch fietsen'' zeiden ze, en daar ging ik......
-
-
- de lachende derde
- Contacteer:
Dus wij mogen ook allemaal door jouw tuin heen rijden?cyberhawk schreef:Wat wordt er bedoeld met . Alleen leden mogen er rijden.. en inschrijven via Faceboek.. ?
Na t prism schandaal heb ik dus gelijk gekregen en met rede nog steeds geen fb.. wat dan ?
Zover ik weet is europa nog steeds vrij voor iedereen ?
-
Mijn of zijn tuin is dan ook geen openbaar bos waar iedereen mag komen en gaan maar een prive terreinde lachende derde schreef:Dus wij mogen ook allemaal door jouw tuin heen rijden?cyberhawk schreef:Wat wordt er bedoeld met . Alleen leden mogen er rijden.. en inschrijven via Faceboek.. ?
Na t prism schandaal heb ik dus gelijk gekregen en met rede nog steeds geen fb.. wat dan ?

- de lachende derde
- Contacteer:
Onzin, waarschijnlijk heeft die stichting een lap grond gekocht en kan het helemaal zelf bepalen wat er gebeurt en door wie. Ook op openbaar terrein kan je trouwens in sommige gevallen moeten betalen om er te fietsen, denk aan de Posbank.GW schreef:Mijn of zijn tuin is dan ook geen openbaar bos waar iedereen mag komen en gaan maar een prive terreinde lachende derde schreef:Dus wij mogen ook allemaal door jouw tuin heen rijden?cyberhawk schreef:Wat wordt er bedoeld met . Alleen leden mogen er rijden.. en inschrijven via Faceboek.. ?
Zal wel weer een oudejaarsrede opleveren maar dit is weer Cyberhawk op z'n best , overal van willen profiteren zonder er iets voor te hoeven doen..
-
-
[quote
als ik het dus goed begrijp moet je dus een lidmaatschap a 47€ aanschaffen
om daar te mogen rijden al is het maar voor 1 keer
[/quote]
Zo kan het bekijken ja. aan de andere hand kan je het ook op jaarbasis bekijken.
Wat ik op mijn beste duits uit de beschrijving heb kunnen halen is dat je eenmalig 48 Euro moet betalen en 4 euro per maand.
Dus als je dat op jaarbasis bekijkt is het 48/12=4 Euro
+daarbij dat er 4Euro per maand betaald komt het op een bedrag van 8 Euro per maand uit.
Dus als je naar entree prijzen kijkt van filthy trails ligt dit gelijk en kan je vaker gaan per maand voor hetzelfde geld.
Maar nogmaals dit heb ik afgeleid uit een tekst dus pin me er niet op vast
als ik het dus goed begrijp moet je dus een lidmaatschap a 47€ aanschaffen
om daar te mogen rijden al is het maar voor 1 keer
[/quote]
Zo kan het bekijken ja. aan de andere hand kan je het ook op jaarbasis bekijken.
Wat ik op mijn beste duits uit de beschrijving heb kunnen halen is dat je eenmalig 48 Euro moet betalen en 4 euro per maand.
Dus als je dat op jaarbasis bekijkt is het 48/12=4 Euro
+daarbij dat er 4Euro per maand betaald komt het op een bedrag van 8 Euro per maand uit.
Dus als je naar entree prijzen kijkt van filthy trails ligt dit gelijk en kan je vaker gaan per maand voor hetzelfde geld.
Maar nogmaals dit heb ik afgeleid uit een tekst dus pin me er niet op vast

oke begrijp ik maar niet idereen woont dicht bij genoeg om op regelmatige basis
hier te komen fietsen
begrijp me niet verkeerd hor ben echt wel bereid om te betalen voor iets dergelijks
maar ik betaal liever iedere keer 15€ als ik kom fietsen dan dat ik lid moet worden van iets waar ik misschien om wat voor reden dan ook wellicht maar 1 of 2 keer per jaar kan komen
voelt wat vrijblijvender dan toch?
hier te komen fietsen
begrijp me niet verkeerd hor ben echt wel bereid om te betalen voor iets dergelijks
maar ik betaal liever iedere keer 15€ als ik kom fietsen dan dat ik lid moet worden van iets waar ik misschien om wat voor reden dan ook wellicht maar 1 of 2 keer per jaar kan komen
voelt wat vrijblijvender dan toch?