Nek brace, waar te koop en te passen? 2e hands?
Moderator:Beheerders
Mijn vraag is waar ik een nek brace kan passen en evnt. kopen.
Of is het verstandig om een 2e handse brace te kopen.
Re: Nek brace, waar te koop en te passen? 2e hands?
Meestal bij een Motocross zaak die hebben ze wel vaak in de winkel liggen die je kunt passen & kopen.stephen09 schreef:Mijn vraag is waar ik een nek brace kan passen en evnt. kopen.
Een 2e hands brace is wel goedkoper dan een nieuwe want die dingen zijn vaak erg duur,zolang de neck brace in goede staat & goed onderhouden is is er niks aan de hand.
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Gewoon alles in nette staat houden vooral elke keer na het rijden in slecht weer,gelijk schoon maken dat alle modder/vuil eruit is & de padding in een bak met water met zeep doen want beide is gewoon onderhoud
.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
downhill braces heb een iets dunnere padding, je hebt ietsje meer bewegingsruimte, maar dat is echt nauwelijks te merken... Het design is eigenlijk simpel, dus er lijkt me 2e hands niets verkeerd aan te kunnen zijn.
Ik doe binnenkort mijn leatt brace in de verkoop (ik stop met dh), als je interesse hebt, stuur me dan gerust een pb... En bovenstaande heeft niets commercieel met mn aanbieding te maken
Ik doe binnenkort mijn leatt brace in de verkoop (ik stop met dh), als je interesse hebt, stuur me dan gerust een pb... En bovenstaande heeft niets commercieel met mn aanbieding te maken

Eigenlijk de enige leatt braces die exact het zelfde zijn met dunnere padding en andere specificaties zijn hun carbon pro braces de GPX(MX) & DBX(DH) modellen,de rest dat een stap lager zit de wat goedkopere modellen zit hier en daar wel verschil in.fredo schreef:downhill braces heb een iets dunnere padding, je hebt ietsje meer bewegingsruimte.
- dickjansen63