25/26 Mei - TNWO - Zandvoort - Enschede

Voor woon-werk verkeer op een snelle fiets en light camping.

Moderator:Beheerders

bart wolkenfelt

Bericht door bart wolkenfelt » ma mei 27, 2013 7:56 am

Chris heeft mij er doorheen gesleept,2 momenten gehad dat ik bijna in slaap viel op de fiets.en de laatste 50 km kwam geen eind aan.
Willem heeft er een mooie route van gemaakt :D

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma mei 27, 2013 8:27 am

Man man man. Wat was dat afzien! Ik kwam samen met Dida en Bert om 18:00 bij de grenspaal aan. De laatste 20 km hebben we (Dida en ik) inderdaad de route creatief geinterpreteerd, dus langs de singletrack over de weg. Wat een tocht...

Iedereen die om 12:00 in Zandvoort stond, jullie zijn helden!

En natuurlijk bedankt aan de support teams tijdens deze tocht, alle vrouwen van en Johan, jullie zijn ook helden!

Vanmorgen zat het nog niet echt lekker op het zadel, zal nog wel wat tijd overheen moeten :)

Fijne dag iedereen!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

JJ
Forumbeheerder
Contacteer:

Bericht door JJ » ma mei 27, 2013 8:31 am

En tot slot: Willem bedankt! Alles klopte, de route was volgens mij perfect. Volgens Dida klopte de lengte van het laatste stuk niet, maar hoe dat praktisch mogelijk is weet ik nog steeds niet, ik moet zeggen dat we tijdens die discussie niet helemaal fris meer waren, dus dat bespreken we later nog wel een keer :)

Willem zelf heb ik tijdens de rit een paar keer dood zien gaan, maar ik heb bericht ontvangen dat hij hem uitgereden heeft. Dikke respect jongen, ook jij bent een grote held!!!

JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!

willem12

Bericht door willem12 » ma mei 27, 2013 9:13 am

Mooi gedaan mannen, was een dagje om niet snel te vergeten. Verassen veel samen gefietst en/of groepjes gezien.

Ondersteuning onderweg was ongelooflijk, reuze bedankt allemaal!!

Kunnen jullie GPX tracks mailen? Ik heb het idee dat er maar 6-8 man de hele track hebben afgelegd. De laatste 10-15 km bleek de aantrekkingskracht van Station Enschede en algemene vermoeidheid belangrijker te zijn dan parcours.

Complete route, inclusief het het stuk door het veen:
- Bram, Bart, Chris, Rinus, Jaap, Steven (+ heen&weer, geen nat veen)

Afgekort en lusjes "gemist":
- Dida, JJ, Willem (laatste stuk MTB), Jos

DNF
- Thijs (ergens in het bos), Daan (Amersfoort), Frank Z (Woeste Hoeve)

Combinatie Team "Tegen wil en dank"
- Harold (Zandvoort-Terschuur) + Bert (Terschuur-Glanerbrug)

Niet gestart (wel tijdig afgemeld)
- Martijn (Cubeman), Patrick (Ott), Toine (Two-One)
Laatst gewijzigd door willem12 op ma mei 27, 2013 10:48 am, 7 keer totaal gewijzigd.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl

fools

Bericht door fools » ma mei 27, 2013 9:15 am

Ik was even voor 16.00u binnen, ..slaapgebrek en fysieke vermoeidheid heeft er toe geleid dat ik in de laatste 30 km na een afslag verkeeRd genomen te hebben dacht; ach, ..ik pak de route zo weer op en inderdaad volgde ik al snel het magenta lijntje weer.
Wel kilometers de verkeerde kant uit ARCH.
Enfin; 293 km op de GPS en er het laatste stuk dus een rommeltje van gemaakt maar wat een ervaring.
Ik heb als duursporter wel wat meegemaakt maar dit slaat alles, gekkenwerk.
Hoezo Nederland een klein landje?
De eerste 120 km tot de pannenkoeken was al een prestatie van formaat dus de afhakers hoeven zich niet te schamen. Integendeel.
Daarna was het op z'n Grunn NOAD ( nait opholln, altiet deurtrapn) en inzinkingen en oplevingen als wolken voorbij laten glijden
Kilometers wegzien tikken,langzaam tot tergend langzaam als je weer zat te ploeteren in een van Willems leuke bosjes.
Nu aan het werk met pijnlijke knieen, en dooie vingertoppen ( zenuxen in de hand hebben een opdoffer gekregen).
Alle uitrijders, ...mijn medeleven en ultieme respect!!

@ Willem, ..heel erg bedankt voor deze prachtige route en ik hoop dat je ondaks je inzinking er toch ook zelf plezier in heb gehad.
I.i.g.; je bent een wereldgozer.

fools

Bericht door fools » ma mei 27, 2013 9:17 am

Ik koos voor droog. Geen veen voor mij dus.

bert
Contacteer:

Bericht door bert » ma mei 27, 2013 9:27 am

Willem: ik kan een verhaal van een uur schrijven, maar ik ben alweer klerk en zit op kantoor. In éen woord dan maar: Geweldig.

Ik had al foto's opgestraald naar Picasa, maar die zijn door Google zoekgemaakt.

Edit: door mezelf zoekgemaakt:
]https://picasaweb.google.com/101944553 ... 26Mei2013#

Afbeelding

17:40u bij de finish. Het plan was 18:00u. Om 17:45u kwam de taxi met mijn geliefde voorrijden.
Als part-time deelnemer wil ik graag opteren voor de dubbele status: DNS en Finisher
Humps are for camels

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma mei 27, 2013 10:10 am

Ow ja idd.

WILLEM BEDANKT!!

De route was echt mooi. Zoals Steven ook zegt. Hoezo NL een klein landje.

Ik zal vanmiddag de track eens mailen.

In mijn hoofd zit nu al een plan voor zaterdagavond starten bij Hollandsche Rading. Slapen op de Veluwe en de dag erna naar Enschede (en dan wel de volledige track rijden..
8) )
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma mei 27, 2013 10:22 am

Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.

willem12

Bericht door willem12 » ma mei 27, 2013 10:25 am

didadunlop schreef: Slapen op de Veluwe en de dag erna naar Enschede (en dan wel de volledige track rijden.. 8) )
Op een zomerse dag is A'foort-Enschede goed te doen. Heb ik afgelopen najaar al gedaan :roll:
Als je gaat overnachten zijn de mogelijkheden eindeloos, ik heb Bert al een veel leukere finish laten zien, maar die was nog 10km langer...

Glanerbrug was een privé noodzaak, maar veel eleganter is het om de stoppen bij de grenstenen 1km na het Witte Veen en dan rustig naar Enschede uit te bollen....wat misschien gisteren de betere optie was... :(

Ik rijdt deze track nooit meer in zijn geheel. :) Loosdrecht gaat na die actie van de Taxi chauffeur ook in de prullenbak.

two-one

Bericht door two-one » ma mei 27, 2013 10:37 am

Ongelooflijk wat een doorzetters... door weer en wind doorgedieseld! Extreme respect hier.

Ik was dus inderdaad niet naar de start gekomen, want ik ben op dit moment op dag 6 van een antibioticakuur voor bronchitis, en dat leek me dus niet echt verantwoord, of zeg maar gerust selfdestructive.

Ik had als orignele plan dan ook om net als Thijs op CX bandjes te gaan, en solo op mijn eigen tempo rustig te spinnen, maar gezien het weer (en mijn gevoeligheid voor dat spatje regen) zou dat een absolute faal zijn geworden.

Nogmaals mijn diepste respect, en hopelijk tot Dida's graveltocht, of eerder op het rondje van Lakebike :)

bert
Contacteer:

Bericht door bert » ma mei 27, 2013 11:39 am

Er zijn talloze varianten te bedenken om dit nog een keer over te doen. Eén daarvan is een tweedaagse met overnachting in Veenendaal. Slapen in een Matratzenlager bij mij op zolder in combinatie met kamperen op mijn gazon. Hardcore wildkamperen kan op 100 meter in het bosch.
Humps are for camels

knerbert

Bericht door knerbert » ma mei 27, 2013 12:31 pm

Hulde, wat een prestatie! Helemaal door dat weer / drek. :thumbsup:
zelfs DNF vind ik een prestatie met die starttijd...

willem12

Bericht door willem12 » ma mei 27, 2013 1:17 pm

25 Mei, 13:58 Strandpaal 65 Zandvoort. De onnozelen, toen waren ze nog hoopvol.
Afbeelding

Mannen,

Na zo'n formidabele tocht komen er natuurlijk allemaal wannabees/vrienden/familie/oprecht geinteresserden die om de GPS-track vragen.
Niet doen. Hij is van mij voor julle, voor gisteren.

Het 50 euro momentje was dan weliswaar vervangen door een boze taxi-chauffer, maar zo zijn er nog een aantal plekken waar geen fietsers moten komen.

Om nog te zwijgen van de opportunisten die Trans Nederland commercieel willen gaan aanbieden.

Kortom, niet verspreiden, ook niet aan je beste vriend, je broer, je kroeg maten, hol-maten, maar terugsturen naar mij, samen met je gpx-log.

didadunlop

Bericht door didadunlop » ma mei 27, 2013 1:24 pm

Ik hou alleen een versie van mijn tracklog voor mezelf. Rest gaat in de virtuele kliko.:D

Voor mijn gevoel was alles na Hollandsche Rading zo'n beetje openbaar (afgezien van wat wandelstukjes waarvan de juridische status altijd wazig is, vrij wandelen en fietsen op wegen en paden). Maar ik kan er natuurlijk enorm naast zitten.

bert
Contacteer:

Bericht door bert » ma mei 27, 2013 1:30 pm

de foto van de track gaat vanavond voor eeuwig door de blurfilter. De rest wordt een zoete herinnering aan een prachtige dag. Deze komt hoog in de ranking van mijn All Times High, naast LBL en de RVV.

Loosdrecht? Watskebeurt?
Humps are for camels

willem12

Bericht door willem12 » ma mei 27, 2013 2:43 pm

die foto was wel ok, detail niveau is 1 pixel per 500m :)

Pino

Bericht door Pino » ma mei 27, 2013 6:34 pm

Hoed af, Heren!

van den Mountainh

Bericht door van den Mountainh » ma mei 27, 2013 6:45 pm

Tjonge jonge jonge jonge, dat was nog eens fietsen!
De laatste 50km op automatische piloot, toch handig dat dat kan. :D

Willem bedank!
En ik denk dat er weinig of niemand het laatste stuk goed hebben gereden. :oops:

Pit crew bedankt! :flowers:

willem12

Bericht door willem12 » ma mei 27, 2013 7:37 pm

Laat die gps-logs maar komen !

Er is een bosje bij de Hanebulterweg in Eibergen wat " iets" te weinig bezoekers heeft gezien :)

bert
Contacteer:

Bericht door bert » ma mei 27, 2013 8:54 pm

Alles is al een keer gedaan.
En ook op muziek gezet.

Deze is voor jou Willem:
http://www.youtube.com/watch?v=ptCnHHQnnAQ

Reken maar alvast op een cabarateske fiets-variant bij je volgende kroonjaar of je pensionering. (Met dank aan Vic van de Reijt).
Humps are for camels

fools

Bericht door fools » ma mei 27, 2013 8:57 pm

Mijn log komt eraan hoor, ..vrouw Fools is een rapport aan het inkloppen op de pc en ik wacht mijn beurt af, ..Ipad heb ik nu niks an.

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » ma mei 27, 2013 9:02 pm

Ik lig nu op bed, met de laptop op schoot. De benen voelen nog flink stijf aan. Voel me een oude man. Volgens Daphne ben ik dat pas op 24 augustus. Dan wordt ik 40. Maar ik gedraag me nu wel volgens haar als een oude man. Schuifel wat rond door de kamer. Moet me beethouden aan de trapleuning. De bovenbenen willen dat eigenlijk ook niet, dat traplopen. Heb heerlijk geslapen vannacht, klokje rond. Was een mooi tochtje gisterennacht/ochtend/middag. Moeten we vaker doen. Serieus. Wat is NL mooi! Eigenlijk was alles na Terschuur nieuw voor me. Heb natuurlijk wel eens op de Veluwe gereden en we kwamen ook op plekken waar Ilse en ik destijds tijdens W12's vorige monstertocht langs zijn gekomen maar zeker 90% was nieuw voor me. Die ouwe knarren van Haaksbergen hebben een pracht van een MTB route in elkaar geknutseld. Petje af. Chapeau!

Ook petje af voor Randy. Jelle, voor je het nog niet wist, jij hebt echt een wereldwijf! Beetje voor dag en douw de kinderen alleen laten en voor een troep vuile fietsers klaarstaan met bergen macaroni en pannenkoeken. Wat een toffe actie!!! Heb 3 borden en 5 pannenkoeken weggewerkt.

Ook de familie Ott ben ik veel dank verschuldigd. Ik weet niet of de mensen na mij nog pasta hadden maar mijn maag zat in 10 minuten in ieder geval weer goed vol! Het was heerlijk!

Tiny & Daphne, jullie waren geweldige bosnimfen. Dank voor al het lekkers. Ik bedacht me later alleen dat ik geen pasta heb voorbij zien komen?

Bart tenslotte, sorry dat ik geen zin had om op je aanbod in te gaan om wat te drinken maar ik wou door, wou kost wat kost het tempo er in houden. Heb dat ook goed kunnen doen nadat ik Bert L. en jah in de steek heb gelaten. Kwam als 2-de over de finish. Niet dat het een wedstrijd was maar toch.... Zo voelde het toch een beetje...

ott

Bericht door ott » ma mei 27, 2013 9:03 pm

Ik gooi het er maar in, en nu? Voor de Engelsen: what's next?
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst

Tall Boy Bram

Bericht door Tall Boy Bram » ma mei 27, 2013 9:07 pm

Willem, ouwe jongen, hoe ouder hoe gekker! Eerst die puzzeltocht, nu deze TNWO tocht. Hoewel ik lichamelijk nu een beetje stuk aanvoel voel ik me mentaal heel sterk. Wat heb ik genoten! Lekker jagen met Sloof en Christiaan (of was het Harold, ik haal die 2 altijd door elkaar... :oops: ). Wat heb je me over mooie paden laten rijden. En wat een werk moet het zijn geweest om dit zo voor elkaar te krijgen. 3werf hoera voor W12!

TBB

Plaats reactie