25/26 Mei - TNWO - Zandvoort - Enschede
Moderator:Beheerders
- didadunlop
- didadunlop
http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... ur/4057533
De nacht wordt nat en de voorspellingen blijven veul regen geven voor de nacht. Ik ken mezelf en weet dat nat en koud op den duur ten koste van m'n motivatie gaan.
Kortom: ik kies voor de laffe versie en begin om 5:30u in Veenendaal te peddelen en voeg rond 7:00u via de Paradijsroute bij de pannenkoekenkabouters bij Terschuur in.
Mijn planning is gebaseerd op een snelheid van 20kmh en per Track-segment een uur tijdsverlies voor plassen, pauze en verkeerd fietsen.
Ben ik dus:
- tussen 9:30 en 10:30 bij de Woeste Hoeve.
- tussen 11:30 en 12:30 bij de Pont van Ott
- tussen 15:00 en 16:00 in Eibergen
- ca 18:00 uur in Glanerbrug.
Ik dweil jullie wel op cq wordt door jullie opgedweild.
Hoon? Doe die maar morgen face-to-face.
@Ott: een hogedrukpomp om effe te kunnen bijpompen, past dat nog in de tent naast de thermoskannen?
De nacht wordt nat en de voorspellingen blijven veul regen geven voor de nacht. Ik ken mezelf en weet dat nat en koud op den duur ten koste van m'n motivatie gaan.
Kortom: ik kies voor de laffe versie en begin om 5:30u in Veenendaal te peddelen en voeg rond 7:00u via de Paradijsroute bij de pannenkoekenkabouters bij Terschuur in.
Mijn planning is gebaseerd op een snelheid van 20kmh en per Track-segment een uur tijdsverlies voor plassen, pauze en verkeerd fietsen.
Ben ik dus:
- tussen 9:30 en 10:30 bij de Woeste Hoeve.
- tussen 11:30 en 12:30 bij de Pont van Ott
- tussen 15:00 en 16:00 in Eibergen
- ca 18:00 uur in Glanerbrug.
Ik dweil jullie wel op cq wordt door jullie opgedweild.
Hoon? Doe die maar morgen face-to-face.
@Ott: een hogedrukpomp om effe te kunnen bijpompen, past dat nog in de tent naast de thermoskannen?
Humps are for camels
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
In Terschuur is ook een pomp, alleen dat zal te vroeg zijn.
Succes Bert! Tot straks rest.
JJ
Succes Bert! Tot straks rest.
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Hier de eerste uitvaller!
Te eigenwijs geweest en de batterijen gebruikt waarvan ik in de veronderstelling was dat, LEEG!!
Het ging heel lang goed zonder omdat je mee kan rijden met een ander.
Totdat je op snelle singletracks komt met een verkeerde fiets met te smalle banden.
Als je dan achteraan fietst ben je snel krijt.
Ik heb een heel stuk de sporen kunnen volgen maar op een gegeven moment werd het aanbod singletracks echt te groot.
Ben uiteindelijk richting huis gereden en kom net onder de douche vandaan.
Zet hem nog even op jongens!
Te eigenwijs geweest en de batterijen gebruikt waarvan ik in de veronderstelling was dat, LEEG!!
Totdat je op snelle singletracks komt met een verkeerde fiets met te smalle banden.
Ik heb een heel stuk de sporen kunnen volgen maar op een gegeven moment werd het aanbod singletracks echt te groot.
Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
Ai, dat is jammer. Ik hoop dat je het spoor straks tijdens de Lakebike24 wel kan blijven volgen....Het TUIG schreef:Hier de eerste uitvaller!
“Its amazing how the World begins to change through the eyes of a cup of coffee!!â€
Hier nog een DNF: motortje nog te klein dus redelijk snel alleen gefietst (heeft z'n charme op die dijkjes in het plassengebied en nog bedankt voor het gezelschap, Willem). Pannekoeken van Terschuur gemist!
Die zouden er lekker in zijn gegeaan. Afgestapt bij Woeste Hoeve omdat mijn hoop op het tankstation in rook vervloog, gelletjes niet goed vielen en geen water meer had kunnen tanken in Terschuur. Vervolgens naar Arnhem gefietst. Ott heeft nog even gecheckt of ik nog voor de koffie kwam.
@Thijs: ik zag de cyclocrossbanden over de brede sporen gaan, dus ik vermoedde al zoiets.
Half zes fris gedoucht met zoutjes en een biertje. Ik heb een topdag gehad!
Zijn er al finishers?

@Thijs: ik zag de cyclocrossbanden over de brede sporen gaan, dus ik vermoedde al zoiets.
Half zes fris gedoucht met zoutjes en een biertje. Ik heb een topdag gehad!

Zijn er al finishers?
Frank, je zit zeker zonder veesboek?
Ik heb foto's voorbij zien komen van Jelle, met op de achtergrond de fiets van Bert L en de fiets van Dunlop bij een grenspaal. Ja dus!
Hoe het met de rest is gegaan weet ik niet.
Misschien lezen we ergens de komende weken?
Ik heb foto's voorbij zien komen van Jelle, met op de achtergrond de fiets van Bert L en de fiets van Dunlop bij een grenspaal. Ja dus!
Hoe het met de rest is gegaan weet ik niet.
Misschien lezen we ergens de komende weken?

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
dank voor de gezelligheid en de superverzorging
jammer dat ik jullie niet meer gezien heb bij de grenspaal
laatste 10k ben ik straight naar Enschede + trein gekacheld net mijn logbestand uitgelezen: 277km vanuit Zandvoort . Wat zeggen jullie tellertjes?
Lijkt me leuk om nog wat foto's voorbij te zien komen.
tot een volgende keer
gr.
Jos
jammer dat ik jullie niet meer gezien heb bij de grenspaal
laatste 10k ben ik straight naar Enschede + trein gekacheld net mijn logbestand uitgelezen: 277km vanuit Zandvoort . Wat zeggen jullie tellertjes?
Lijkt me leuk om nog wat foto's voorbij te zien komen.
tot een volgende keer
gr.
Jos
- didadunlop
-