Name the niner contest - ik heb jullie stem nodig...

Lekker gereden, flink gecrashed, gewoon een vette roddel? Ga naar binnen en vertel je sterke mountainbikeverhalen in het Café.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
bettes
Name the niner contest - ik heb jullie stem nodig...

Bericht door bettes » zo mar 17, 2013 10:25 am

Ik doe mee met de wedstrijd van Niner om de naam van hun nieuwe frame te bedenken... We zitten ondertussen in de tweede ronde en daar hebben we steun van anderen nodig om in de top vijf van de stemming te geraken...

Zouden jullie dus even op mijn voorstel willen stemmen? Het staat 10de in de lijst (AMP9 - All Mountain Perfection by bettes)
Om te stemmen moet je het vakje voor het voorstel aanklikken en dan helemaal onderaan op de knop done klikken.
https://www.surveymonkey.com/s/HSJBTHZ

De hoofdprijs, als je naam gekozen wordt, is het eerste frame van de produktielijn!
Als ik win doen we een inhuldiging in de bos met een aantal bakjes bier! Alvast bedankt voor je stem!

Het gaat trouwens om dit frame:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

de lachende derde
Contacteer:

Bericht door de lachende derde » zo mar 17, 2013 11:14 am

Gedaan. Frame ziet er echt supergoed uit trouwens.
www.electronicexplorations.org

Make it idiot-proof, and someone will make a better idiot.

Frank773

Bericht door Frank773 » zo mar 17, 2013 2:37 pm

ook gedaan!
frame ziet er dik uit! mooie naam ook waar we op stemmen!
www.wildchains.com
Bike Sports Enschede

WitteReus
Contacteer:

Bericht door WitteReus » zo mar 17, 2013 3:19 pm

Done, maar ik zie je naam meerdere keren in de lijst terug komen. Kan dit?
Wat wit is kan nog witter.
Vraag het de witte reus!

http://wittereus.pinkbike.com/

winnfield

Bericht door winnfield » zo mar 17, 2013 5:58 pm

Bij deze! Gave naam! Succes!

bettes

Bericht door bettes » zo mar 17, 2013 10:23 pm

WitteReus schreef:Done, maar ik zie je naam meerdere keren in de lijst terug komen. Kan dit?
Ja, je mocht drie voorstellen doen, maar eigenlijk sta ik vooral achter de AMP9...
Life is so much easier when you roll up with your pimp ride and people already know you can't ride... No need to prove yourself and chill!

marten

Bericht door marten » ma mar 18, 2013 8:49 am

bettes schreef:
WitteReus schreef:Done, maar ik zie je naam meerdere keren in de lijst terug komen. Kan dit?
Ja, je mocht drie voorstellen doen, maar eigenlijk sta ik vooral achter de AMP9...
Afbeelding

lijkt mij een naam waar alleen advokaten blij van worden
/Marten

bettes

Bericht door bettes » ma mar 18, 2013 8:52 am

Ik vraag me af hoe strikt die regels zijn... Per slot van rekening hebben ze ook een model dat air9 heet en dat is nu toch ook niet echt een unieke naam.

Ik denk dat zij enkel de naam "amp9" bekijken en dat is niet hetzelfde als amp-research volgens mij. Maar dat is inderdaad werk voor de mannen in pakken!

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » ma mar 18, 2013 9:53 am

Ziet er goed uit! Even gestemd, ik denk niet dat je het gaat redden tegen de Wolf Nipple Chips! Die staan aardig voor.

fucalot

Bericht door fucalot » ma mar 18, 2013 10:03 am

mijn stem heb je ook, maar... kan niemand hier een programmatje schrijven om automatisch te stemmen? :oops: die 47 procent lijkt mij anders ook niet meer haalbaar...

bettes

Bericht door bettes » ma mar 18, 2013 10:10 am

fucalot schreef:mijn stem heb je ook, maar... kan niemand hier een programmatje schrijven om automatisch te stemmen? :oops: die 47 procent lijkt mij anders ook niet meer haalbaar...
Dat moet ik eens vragen aan die kerel zelf denk ik... Zo een voorsprong krijg je enkel als...

De heren van Niner hebben op hun facebook gezet dat ze wel amused zijn door die voorsprong, maar dat een naam met nipple erin nooit door de legalmolen zal geraken.

Top vijf blijft het doel, maar top drie zou super zijn!

Smittie

Bericht door Smittie » ma mar 18, 2013 1:12 pm

AMP9... staat de 9 voor 29er?

de 26" AMP is deze:
http://bansheebikes.com/amp
Afbeelding
niet echt origineel dus, maar toch krijg je mijn stem :)

bettes

Bericht door bettes » ma mar 18, 2013 1:42 pm

Bij niner zijn alle fietsen 29 en al hun typenamen zijn dus een acroniem (letterwoord) met een 9 achter...

Ze hebben bvb al een WFO9 (wide fucking open) en SIR9 (steel is real)

bettes

Bericht door bettes » ma mar 18, 2013 4:17 pm

Ik sta voorlopig vierde, maar de stemming loopt nog tot 1h morgenvroeg... Bij ons zal de dag er dus opzitten terwijl hij daar volop bezig is.

Hopen dat ik in die top vijf kan blijven! Nog even de link als je nog niet gestemd hebt: https://www.surveymonkey.com/s/HSJBTHZ de 10e naam is van mij (AMP9 by bettes)

Bedankt!

Plaats reactie