het is niet zo heel koud, dus 1 thermo broek en m'n gewone fietsbroek (endura singeltrack, losse broek die gewoon comfortabel strak zit, geen lycra) en rustig naar de verzamelplek rijden (10 km over asfalt). met verse sneeuw rijden we sowieso niet zo heel hard maar na amper 20 minuten begon de knie weer op te spelen, de vorige keer duurde het iets langer maar nog dik 2 uur met steeds pijnlijkere knie rijden is géén pretje, dus besloot met flinke tegenzin af te haken en met (heel) veel tegenzin m'n ouders gebeld of ze me wouden ophalen anders was het nog dik 12 km afzien.
omdat het de vorige keer geen echte slijmbeurs ontsteking was ben ik er nog steeds niet helemaal uit wat dan wel, maar vanochtend kwam het sneller opzetten. ik hoop dat het te maken heeft met kou want dan zou ik het met van die knie kousen op kunnen lossen. heeft iemand anders hier enig idee wat het kan zijn, heb de fiets nu dik 2 jaar en de laatste maanden is er niks aan veranderd. ik heb jaaaaren terug wel last gehad met slechte cleats afstelling maar op deze fiets in het begin helemaal goed afgesteld en nooit last van gehad. zoals bij een echte slijmbeurs ontsteking is de knie flink rood en goed warm, maar mijnes is nu een klein beetje rood (amper roder dan normaal) en koud. belasten zelf doet geen pijn, het telkens strekken hurts like hell.
input welkom