25/26 Mei - TNWO - Zandvoort - Enschede
Moderator:Beheerders
-
-
- didadunlop
Track wordt aan gewerkt. Ik heb zelfs een spion halverwege die nog verbeteringen heeft voorgesteld en misschien meer singletrack heeft. We gaan naar de 270km ....
Nog even over het samenfietsen.
- Bij de tochten van Dida beginnen we ook samen en opeens, naar een uur of drie, zijn we verdeeld in verschillende groepjes.
- ik verwacht niet dat iedereen finisht. Er gebeuren rare dingen met een menselijk lichaam na 200km.
-Tot aan Amerfoort, in het donker en redelijk vlak, is samenfietsen handig en gezellig. Op de Veluwe zullen de verschillen duidelijker naar voren komen.
Nog even over het samenfietsen.
- Bij de tochten van Dida beginnen we ook samen en opeens, naar een uur of drie, zijn we verdeeld in verschillende groepjes.
- ik verwacht niet dat iedereen finisht. Er gebeuren rare dingen met een menselijk lichaam na 200km.
-Tot aan Amerfoort, in het donker en redelijk vlak, is samenfietsen handig en gezellig. Op de Veluwe zullen de verschillen duidelijker naar voren komen.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
-
ik vind het een mooi plan! Ervanuitgaande dat JJ m'n Peregrine in elkaar geschroeft heeft tegen die tijd that is. 
moet wel ff kijken of ik nog wat aan m'n conditie kan doen voor die tijd. Normaal fiets ik dit soort afstanden in een week
Ik blijf nog ff op de reservelijst en kijk hoe het er medio April voorstaat.

moet wel ff kijken of ik nog wat aan m'n conditie kan doen voor die tijd. Normaal fiets ik dit soort afstanden in een week

Dat wordt voor mij ook de grootste uitdaging. De afstand kan ik wel aan, maar of ik ook de uren volhoud, is voor mij de grote vraag. Wie weet is er wel een hooiberg langs het parcours waar we á la Swiebertje een powernap kunnen doen.Honey rider schreef:Ok. 'k Moet - los van de afstand - ook gaan merken of ik wel wakker blijf. Ik ben niet zo'n "doorhaler".![]()
Joop
http://www.youtube.com/watch?v=1u6ewzJA2hE
(Jongelui die niet weten wie Swiebertje is, mogen me een PB sturen)
Humps are for camels
Ik zou zeker een rustpunt inplannen en daar even met de benen omhoog gaan.
Het bankje tegenover de Plus Super in Brummen weet ik goed te vinden.
Vandaag getraind....er is nog een lange weg te gaan.
Inschrijven, uitschrijven, wachtlijst kan alleen per mail. Zie startpost.
@Joop, als je bang bent voor de uren, dan rijdt je toch gewoon wat harder
Het bankje tegenover de Plus Super in Brummen weet ik goed te vinden.
Vandaag getraind....er is nog een lange weg te gaan.
Inschrijven, uitschrijven, wachtlijst kan alleen per mail. Zie startpost.
@Joop, als je bang bent voor de uren, dan rijdt je toch gewoon wat harder

-
Moet ik eerst een GPS/smartfoon halen...
Maar zover ben ik nog niet ("sneller"). Ook bij mij moet nog veel gebeuren, zo bleek vandaag. Braaf mijn kilometertjes gemaakt, maar dat was maar een derde van het totaal wat jij nu in het vizier hebt W12!
Maar gaat dat allemaal lukken, dan gloort een wel heel aardig doel: laten we de RdhF 120 kilometer SS doen!
Joop
Maar zover ben ik nog niet ("sneller"). Ook bij mij moet nog veel gebeuren, zo bleek vandaag. Braaf mijn kilometertjes gemaakt, maar dat was maar een derde van het totaal wat jij nu in het vizier hebt W12!
Maar gaat dat allemaal lukken, dan gloort een wel heel aardig doel: laten we de RdhF 120 kilometer SS doen!

Joop
Schrijf mij ook maar op, ben benieuwd of en hoe ver ik het ga trekken!
Lang geleden dat ik 150km+ heb gereden, maar eens moet weer de eerste keer zijn, en we hebben nog tijd om te trainen
Als ook mijn Peregrine op tijd binnen is, zou leuk zijn
Moet toch wel lukken, zou feb/mrt worden...
Martijn
Lang geleden dat ik 150km+ heb gereden, maar eens moet weer de eerste keer zijn, en we hebben nog tijd om te trainen

Als ook mijn Peregrine op tijd binnen is, zou leuk zijn

Moet toch wel lukken, zou feb/mrt worden...
Martijn
Put the fun between your legs!
Nada, noppes, niente. Ik zoek, ik kijk en ik keur goed of ik keur af. Alles is goed fietsbaar, geen loopstukken en technical trail feaures......op één grote gele na...bert l. schreef:Hoeveel van dit soort struingedeeltes zitten er in de route?willem12 schreef:De route vordert gestaag.

- didadunlop
Zijn er punten mee te verdienen voor een Darwin Award?willem12 schreef:Nada, noppes, niente. Ik zoek, ik kijk en ik keur goed of ik keur af. Alles is goed fietsbaar, geen loopstukken en technical trail feaures......op één grote gele na...bert l. schreef:Hoeveel van dit soort struingedeeltes zitten er in de route?willem12 schreef:De route vordert gestaag.
Humps are for camels