Wat:
Op de fiets, zo veel mogelijk onverhard en singletrack, van Zandvoort naar Enschede.
Info:
- Trans Nederland W-O is een non-stop toer
- Zowel Zandvoort als Enschede hebben treinstation en Enschede sluit aan op Hermansweg
- Start Zaterdagavond om 23:59h op het strand van Zandvoort, tegenover NS Station.
- Zondag 26 Mei in de loop van de middag uitbollen aan Duitse grens.
- 's Nachts met de lampen aan door het groene asfalt hart
- GPS track is klaar. Tot aan Loosdrecht moeizaam onverhard, daarna 90%
- Minimaal 50E meenemen voor baksheesh aan lokale veldwachters
- Max 17 deelnemers.
Route:
Route info op de volgende Picasa sites:
- Westelijk deel Hier
- Oostelijke Variant A Hier
- Oostelijke Variant B Hier
- Deelnemers kijgen per mail een gps-track opgestuurd. De GPS track is éénmalig, uniek voor jouw als deelnemer en mag absoluut niet op het internet verschijnen. We gaan door een aantal gedooggebieden en ik wil er niet oorzaak van zijn dat die afgesloten worden.
- Aangezien het geen wedstrijd is, zelfs geen prestatietocht, kan ik niemand verbieden af te snijden en af en toe een fietspad te pakken i.p.v. een modderpad 20m verderop. Maar mocht je "officieel" erkend willen worden als finisher van deze tocht, dan je GPS track na afloop mailen naar mij en onderweg de GDR regels aanhouden: de route verlaten mag, mits je de route maar weer oppakt op de plek waar je hem verlaten hebt.
- Hoe leuk de route ook is, ik wil je vragen om geen gpx tracks te posten, geen screendumps van de route. Niks, nada, noppes.
Logistiek
- De veerpont bij Brummen gaat in Mei in het weekend van 9.30h tot 19.00h. 1 Euro.
- Toeschouwers, familie en fans hebben bij de veerpont 100% contact garantie.
- Treinen naar Zandvoort uit Amsterdam komen om 23:19 en 23:49 aan.
- Treinen uit Enschede naar het westen gaan 8 minuten over half/heel.
Verzorging, drinken, eten, reisproviand
Het is een self supporting tocht. Je moet zelf al je eten en drinken regelen. De route loopt zoveel mogelijk buiten de bewoonde wereld dus je zal zelf veel mee moeten nemen. Het is zondag dus winkels gesloten en bezinepompen zijn laat open.
Een paar suggesties:
- Strand Paviljoen Thalassa, op het startpunt: http://www.thalassa18.nl/contact.php
- Krentebollen + water stop in Amersfoort
- Route is verlegd zodat we langs een paar campings komen bij Hoenderloo (Krimdal, Veluwsh Hof)
Inschrijving:
Stuur een mail naar willem-punt-de-punt-wilde-at-gmail-dot-com met je echte naam, je telefoonummer en de deelnemersnaam of forumnaam.
Ik zet je dan ik deze startpost als deelnemer en stuur je alle relevante informatie zoals GPS tracks per mail toe.
Deelnemers:
1. Kerensky
2. Dr Thijs, CEO Pantsman Industries
3. van den Mountainh
4. Bart W.
5. Bert L.
6. Jelle Singlespeed
7. Cubeman
8. Dida
9. Ott
10. Dader
11. Jah
12. Brown Lobster
13. Frank Z.
14. TBB
15. Ijzere Rinus
16. Fools
17. Two-One
Vervolg
TNNZ na de zomer (1e of 2e weekend September??). TNNZ gaat van de Noordkaap naar het drielandenpunt in Vaals. Zelfde formule. Maar dan verplicht met slaapzak.
In 2014 wordt TNWO vervangen door TNOW en misschien verlengd. In één keer van Leopoldstal via Hermansweg, Toddenweg, TNWO naar Zandvoort.