Mini Downhill Cup 2013
Moderator:Beheerders
De mini downhill cup voor dit jaar is weer een feit de grootste verandering met de voorgaande jaren is dat nu de gehele cup in Nederland wordt gehouden,noteer deze datums in je agenda.

Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life
Let even op!! De datum voor Wijchen klopt niet. Dit moet 15 september zijn. Aangepaste poster komt er aan.
De wedstrijden zijn niet gewoon weer ééndaags, maar of het de zaterdag of de zondag wordt hangt in veel gevallen nog af van gesprekken met grondeigenaren en andere partijen. Uiteraard wordt dit voor de inschrijving voor de betreffende wedstrijden bekend gemaakt
Er zijn ook wat vragen over of er een licentie nodig is. We zijn druk bezig met een constructie om zonder licentie te kunnen rijden, maar hier is nog geen zekerheid over. Later meer
De wedstrijden zijn niet gewoon weer ééndaags, maar of het de zaterdag of de zondag wordt hangt in veel gevallen nog af van gesprekken met grondeigenaren en andere partijen. Uiteraard wordt dit voor de inschrijving voor de betreffende wedstrijden bekend gemaakt
Er zijn ook wat vragen over of er een licentie nodig is. We zijn druk bezig met een constructie om zonder licentie te kunnen rijden, maar hier is nog geen zekerheid over. Later meer

Hey,
Is er een uiterlijke datum om je in te schrijven? Wordt dit per race gedaan of schrijf je je direct in voor het hele kampioenschap? Ik neem aan dat wanneer er meer zekerheid rondom de MINI Downhill 2013 is, dat dit hier dan nog wel besproken word?
Bij wie moet ik mij anders melden?
Alvast bedankt
Ik hoor graag meer
Greetz
BJPC
Is er een uiterlijke datum om je in te schrijven? Wordt dit per race gedaan of schrijf je je direct in voor het hele kampioenschap? Ik neem aan dat wanneer er meer zekerheid rondom de MINI Downhill 2013 is, dat dit hier dan nog wel besproken word?
Alvast bedankt
Ik hoor graag meer

Greetz
BJPC
Ahzo, ik zal verder wel gewoon de site www.minidownhillcup.nl in de gaten houden..BJPC schreef:Hey,
Alvast bedankt
Ik hoor graag meer
Greetz
BJPC

Greetz!
Mensen,
De meest recente info (incl. juiste data) kunnen jullie vinden op www.facebook.com/minidhcup
Namens de organisatie,
Lars
De meest recente info (incl. juiste data) kunnen jullie vinden op www.facebook.com/minidhcup
Namens de organisatie,
Lars

http://larsveenstra.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
Specialized Enduro 29 Expert Carbon / P.Slope / Globe Roll 8 SE Ltd Edition // stappenbelt.com
-
- Contacteer:
IRI3dAILY,
achter de schermen wordt hard gewerkt aan een nieuwe site.
Wij, van SFA, zijn ook druk met de vergunningsaanvragen en goedkeuring van de boswachter. Het ziet er veelbelovend uit en het gaat een lange track worden. Dus sluit je pc af en ga maar vast trainen want je zult een goede conditie nodig hebben
achter de schermen wordt hard gewerkt aan een nieuwe site.
Wij, van SFA, zijn ook druk met de vergunningsaanvragen en goedkeuring van de boswachter. Het ziet er veelbelovend uit en het gaat een lange track worden. Dus sluit je pc af en ga maar vast trainen want je zult een goede conditie nodig hebben

Om jullie een idee te geven van de mensen achter de organisatie van de Mini Downhill Cup, stellen we ons bij dezen even voor!
Elke wedstrijd wordt georganiseerd door een aparte vereniging of stichting zoals sinds 2010 al het geval is geweest. Nieuw is echter het 'kernteam' dat deze wedstrijdorganisaties gaat aansturen en ondersteunen en de algemene regelgeving en communicatie verzorgt. Het kernteam voor 2013 bestaat uit:
Ilja van Bommel
- Coördinatie van wedstrijden
- Vergunningen
- Bijhouden klassement
Fabian Hagen
- Webmaster
- Media & communicatie
David van Huffelen
- Coördinatie van wedstrijden, spreekbuis
- Sponsoring
- Media
Lars Veenstra
- Opstellen, bijwerken en handhaven van algemene regels (draaiboek, reglement)
- Toezichthouder parcoursen (samen met Ronald Mostert en Maarten Muselaers)
- Media & communicatie
- Adviseren en bijspringen waar nodig
Met het online gaan van onze nieuwe website binnenkort, krijgt elke afdeling van de organisatie aparte contactgegevens, zodat je direct de juiste persoon voor je hebt!
See you at the races!
De organisatie.
Elke wedstrijd wordt georganiseerd door een aparte vereniging of stichting zoals sinds 2010 al het geval is geweest. Nieuw is echter het 'kernteam' dat deze wedstrijdorganisaties gaat aansturen en ondersteunen en de algemene regelgeving en communicatie verzorgt. Het kernteam voor 2013 bestaat uit:
Ilja van Bommel
- Coördinatie van wedstrijden
- Vergunningen
- Bijhouden klassement
Fabian Hagen
- Webmaster
- Media & communicatie
David van Huffelen
- Coördinatie van wedstrijden, spreekbuis
- Sponsoring
- Media
Lars Veenstra
- Opstellen, bijwerken en handhaven van algemene regels (draaiboek, reglement)
- Toezichthouder parcoursen (samen met Ronald Mostert en Maarten Muselaers)
- Media & communicatie
- Adviseren en bijspringen waar nodig
Met het online gaan van onze nieuwe website binnenkort, krijgt elke afdeling van de organisatie aparte contactgegevens, zodat je direct de juiste persoon voor je hebt!
See you at the races!
De organisatie.
Beste rijders,
De afgelopen jaren moest je als deelnemer in het bezit zijn van een basis- of wedstrijdlicentie van de KNWU om te mogen starten. Met het vervallen van de vroegere (pre-2011) daglicenties was dit de enige mogelijkheid om iedereen verzekerd te laten starten, maar dit bracht helaas wat ongemak en extra kosten met zich mee, vooral voor niet-Nederlandse deelnemers.
Om dit ongemak te voorkomen, het algehele inschrijfproces te vergemakkelijken en de inschrijfkosten laag te houden, zijn we een samenwerkingsverband met een evenementenverzekering aangegaan, waarmee alle risico's voor organisatie, deelnemers en betrokkenen gedekt zijn.
Het is nu dus niet meer noodzakelijk een lidmaatschap van de KNWU aan te schaffen om mee te mogen doen aan wedstrijden van de Mini Downhill Cup.
We hopen dat jullie net zo verheugd zijn met dit nieuws als wij! See you at the races!
De organisatie.
De afgelopen jaren moest je als deelnemer in het bezit zijn van een basis- of wedstrijdlicentie van de KNWU om te mogen starten. Met het vervallen van de vroegere (pre-2011) daglicenties was dit de enige mogelijkheid om iedereen verzekerd te laten starten, maar dit bracht helaas wat ongemak en extra kosten met zich mee, vooral voor niet-Nederlandse deelnemers.
Om dit ongemak te voorkomen, het algehele inschrijfproces te vergemakkelijken en de inschrijfkosten laag te houden, zijn we een samenwerkingsverband met een evenementenverzekering aangegaan, waarmee alle risico's voor organisatie, deelnemers en betrokkenen gedekt zijn.
Het is nu dus niet meer noodzakelijk een lidmaatschap van de KNWU aan te schaffen om mee te mogen doen aan wedstrijden van de Mini Downhill Cup.
We hopen dat jullie net zo verheugd zijn met dit nieuws als wij! See you at the races!
De organisatie.
-
- Contacteer:
Inschrijving Mini Downhill cup SFA geopend!
Vanaf heden is de inschrijving voor de MDC geopend!
Tijdens het montferlandse wielerfestival organiseert SFA Bikepark voor de 2e keer een wedstrijd van de MDC. Dit jaar is er zelfs een akkoord om de track op de hettenheuvel in het montferlandse bos te organiseren!
Voor meer info check
www.minidownhillcup.nl ,sfa bikepark.nl, of wielerfestivalmontferland.nl
See you there!
Tijdens het montferlandse wielerfestival organiseert SFA Bikepark voor de 2e keer een wedstrijd van de MDC. Dit jaar is er zelfs een akkoord om de track op de hettenheuvel in het montferlandse bos te organiseren!
Voor meer info check
www.minidownhillcup.nl ,sfa bikepark.nl, of wielerfestivalmontferland.nl
See you there!
Eerste ronde nieuwe jaargang Mini Downhill Cup is eindelijk achter de rug... Foto's van een lange dag op de Hettenheuvel via deze link: http://www.flickr.com/photos/lc4/sets/7 ... 052181405/
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-