Intense Uzzi
Moderator:Beheerders
-
-
-
Ook een beetje voor de looks, maar ook omdat ik een ander wielsetje als reserve wil.
ik heb een setje samengesteld bij SuperStarComponents.
Gouden tesla hub's zwarte sapim spaken en zwarte AM490 velgen, setje was heeeel goedkoop, dus die kon ik niet laten varen, en ik ben nieuwsgierig hoe die wielkwaliteit is.
Gouden tesla hub's zwarte sapim spaken en zwarte AM490 velgen, setje was heeeel goedkoop, dus die kon ik niet laten varen, en ik ben nieuwsgierig hoe die wielkwaliteit is.
HYDRATE OR DIE!!
-
ben benieuwd naar je ervaringen met Superstar. Heb ze eind vorig jaar gemaild i.v.m. een wielset en het antwoord moet ik nu nog krijgen. Uiteindelijk maar een andere set gekocht.vrx schreef:Ook een beetje voor de looks, maar ook omdat ik een ander wielsetje als reserve wil.
met bestellingen zijn ze in ieder geval wel snel, altijd binnen een week in huisSanta Cruz schreef:ben benieuwd naar je ervaringen met Superstar. Heb ze eind vorig jaar gemaild i.v.m. een wielset en het antwoord moet ik nu nog krijgen. Uiteindelijk maar een andere set gekocht.vrx schreef:Ook een beetje voor de looks, maar ook omdat ik een ander wielsetje als reserve wil.
-
- Contacteer:
-
-
- Contacteer:
Nja, ik overdrijf een beetje. Je moet oppassen met afspuiten met hogedrukspuit. Nooit aan te raden natuurlijk maar soms ontkom je er niet aan. ik heb het 3 a 4 keer gedaan waarvan 2x speling is ontstaan. 1x achter en nu voor. Achter zijn de lagers heel makkelijk te vervangen. Voor moet ik nog even uitzoeken wat de beste manier is.
Nieuwe update
1x10 met absolute black cassette adapter28-40 teeth, dus 30 voor Absolute black, narrow/wide en tot 40 achter.
SRAM 2015 achter deri X1 DH horizon 10 speed, X.O trigger
Hope E4 180 achter/203 voor
Yep components Uptimizer 155mm verstelbare zadelpen
I9 naven blauw Ryde trace trail (voor) en Enduro achter gespaakt door Wheel-tec
als het er alles er op zit volgt een weging (Ik mik op de 13 kg) en foto's
moet wel een top enduro bike worden voor mijn Alpen uitstapjes van de zomer
1x10 met absolute black cassette adapter28-40 teeth, dus 30 voor Absolute black, narrow/wide en tot 40 achter.
SRAM 2015 achter deri X1 DH horizon 10 speed, X.O trigger
Hope E4 180 achter/203 voor
Yep components Uptimizer 155mm verstelbare zadelpen
I9 naven blauw Ryde trace trail (voor) en Enduro achter gespaakt door Wheel-tec
als het er alles er op zit volgt een weging (Ik mik op de 13 kg) en foto's
moet wel een top enduro bike worden voor mijn Alpen uitstapjes van de zomer
HYDRATE OR DIE!!