Hi leden,
Na volgens mij jaren hier niet posten heb ik een vraagje.
Weet iemand hier of er dirt of street spots in de buurt van Enschede zijn.
Voornamelijk dirt spots ben ik naar op zoek.
Ik ga verhuizen van Utrecht naar Enschede omdat ik daar ga studeren, en ik wil weer wat gaan bewegen, dus bij deze de vraag.
Alvast bedankt,
Ruben
Dirt / street bij Enschede?
Moderator:Beheerders
De vraag was meer of er iemand in Enschede woont, die wel eens een rondje rijd. En wie diegene was die bij dat skatepleintje was. Misschien dat andere bikers die biker kennen ofzo.
Ik ben gewoon al zo lang uit scene... Zou nu nooit zelf iets gaan bouwen, omdat ik daar geen tijd voor heb, laat staan dat ik daar zin in heb in m'n eentje. Het zou natuurlijk wel een optie zijn als hier een groep bikers woonden die er ook baat bij hebben. Dan heb je natuurlijk een leuke groep om mee te biken.
Mijn vraag is gewoon of er hier iemand woont die af en toe een rondje wil rijden. Dat lijkt me chill.
Ik ben gewoon al zo lang uit scene... Zou nu nooit zelf iets gaan bouwen, omdat ik daar geen tijd voor heb, laat staan dat ik daar zin in heb in m'n eentje. Het zou natuurlijk wel een optie zijn als hier een groep bikers woonden die er ook baat bij hebben. Dan heb je natuurlijk een leuke groep om mee te biken.
Mijn vraag is gewoon of er hier iemand woont die af en toe een rondje wil rijden. Dat lijkt me chill.