[27-12-2012] Burn that Fat
Moderators:JJ, Beheerders
Wat: Arnhem >> Amersfoort, toeristische route
Wanneer: 3e Kerstdag, de dag erna...
Hoe laat: 10h of 11h start, trein vriendelijke starttijd
Hoe lang: Meer dan 60km, minder dan 100km.
Lunch onderweg? Op aanvraag beschikbaar.
Groeps rit? Ja. Kerstgedachte.
Singletrack gehalte Matig. Zoveel mogelijk. Maar in de Eemvallei is het zowiezo zoeken naar fatsoenlijke onverharde paden.
Route: Arnhem, Sonsbeek, Zijpendaal, Wolfheze, Ede, Lunteren, Klompenpaden, Grebbelinie, Den Treek, Amersfoort.
A.s. Zondag ga ik proeffietsen.
Wanneer: 3e Kerstdag, de dag erna...
Hoe laat: 10h of 11h start, trein vriendelijke starttijd
Hoe lang: Meer dan 60km, minder dan 100km.
Lunch onderweg? Op aanvraag beschikbaar.
Groeps rit? Ja. Kerstgedachte.
Singletrack gehalte Matig. Zoveel mogelijk. Maar in de Eemvallei is het zowiezo zoeken naar fatsoenlijke onverharde paden.
Route: Arnhem, Sonsbeek, Zijpendaal, Wolfheze, Ede, Lunteren, Klompenpaden, Grebbelinie, Den Treek, Amersfoort.
A.s. Zondag ga ik proeffietsen.
Ik koop mijn fietsen bij JustPedal.nl
- didadunlop
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik mag, dus ik ben er wrs. wel bij. Komend weekend proefrijden weet ik nog niet, hangt van starttijden af.
JJ
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
Tussenstand 17/12.
Afgelopen weken liepen niet lekker dus dit weekend moesten er kilometers gemaakt worden. Zaterdag met roadies en Zondag 60km in Stroe. Ik ben klaar voor 3e Kerstdag.
Gezien de regen van de afgelopen weken en de aankomende 10 dagen wordt het geen snel parcours. Minstens 5h zuivere rijtijd. Starttijd is daarom definitief 10h. Spatborden, hoewel lelijk en "niet gesoigneerd", zullen geen overbodige luxe zijn.
Ik heb de track niet kunnen proeffietsen, maar verdwalen kunnen we niet
Gemiddelde snelheid zal niet hoog liggen, mijn conditie en modder gecombineerd is geen garantie voor 20kmh.
Ik ben bang dat we zo onder de vuiligheid zitten dat de "lunch" iets met een snackbar in lunteren moet worden.
Track volgt.
Afgelopen weken liepen niet lekker dus dit weekend moesten er kilometers gemaakt worden. Zaterdag met roadies en Zondag 60km in Stroe. Ik ben klaar voor 3e Kerstdag.
Gezien de regen van de afgelopen weken en de aankomende 10 dagen wordt het geen snel parcours. Minstens 5h zuivere rijtijd. Starttijd is daarom definitief 10h. Spatborden, hoewel lelijk en "niet gesoigneerd", zullen geen overbodige luxe zijn.
Ik heb de track niet kunnen proeffietsen, maar verdwalen kunnen we niet

Ik ben bang dat we zo onder de vuiligheid zitten dat de "lunch" iets met een snackbar in lunteren moet worden.
Track volgt.
- @sph@ltdude
- Contacteer:
Klinkt sympathiek, mag ik met potlood op de deelnemerslijst? 

This ain't no sun tan, we got a mud tan!
- didadunlop
- didadunlop
- didadunlop
-
- didadunlop
dader schreef:Tis op 3de kerstdag Dida.didadunlop schreef:Ik hoef de 2e kerstdag niet te werken (hoezee). Dus deze of die andere ga ik proberen bij te zijn.
Harderwijk is ook goed die singletrack heaven ken ik niet.
Dat weet ik. Maar 2e kerstdag zou ik anders tot 4 uur snachts moeten werken. En dan ga ik echt niet vroeg opstaan de 3e.
Ik hou dit topic in de gaten. Ik ben wel voor een leuk tochtje de 3e.
Ga verdomme met je crossmotor op een crossbaan rijden en niet op een MTB route! Asociale klojo.
Weer: Weeronline geeft 90% kans op 1.5mm regen oftewel droog naar Nieuw Nederlands Normenkader
Vertrek: 10:15h Arnhem HauptBahnhof
Koffie/Lunch Snack / Koffiebar in Lunteren.
Route: Kan naar believen aangepast worden.
[gps]20[/gps]
Het is een gewone werkdag volgens de NS, dus geen fietsen in de trein voor 9h. Ik vertrek om 8:45h uit Hoogland en neem om 9:11h de kippenlijn uit A'foort en stap om 10:02h over in Ede-Wageningen zodat ik om 10:14h in Arnhem ben. Als je bijvoorbeeld uit de omgeving van Oss komt neem je daar de trein van 9:15h
Vertrek: 10:15h Arnhem HauptBahnhof
Koffie/Lunch Snack / Koffiebar in Lunteren.
Route: Kan naar believen aangepast worden.
[gps]20[/gps]
Het is een gewone werkdag volgens de NS, dus geen fietsen in de trein voor 9h. Ik vertrek om 8:45h uit Hoogland en neem om 9:11h de kippenlijn uit A'foort en stap om 10:02h over in Ede-Wageningen zodat ik om 10:14h in Arnhem ben. Als je bijvoorbeeld uit de omgeving van Oss komt neem je daar de trein van 9:15h

- @sph@ltdude
- Contacteer:
Leuk, ik heb wel zin in een stukje trappen.
Wat wordt de kruissnelheid? 36/20 is wrs. wat te licht.
Wat wordt de kruissnelheid? 36/20 is wrs. wat te licht.
This ain't no sun tan, we got a mud tan!