This is what grinds my gears….. anno 2012//waar gaan we heen in 2013
alle zooi die we dit jaar weer hebben moeten verduren en vrolijk verder rolt 2013 in..
De politiek speelt spelletjes met ons
Verkiezingen die nergens voor nodig zijn want ze zetten toch hun eigen plan door waar we ook maar op stemmen \
Als het geld maar in t laatje blijft rollen en ze lekker mee kunnen spelen in de EU top en iedereen zn positie en salaris behoud zal er niet veel veranderen
Nu is het zo dat een hele hoop mensen dit voorbij gaat omdat ze meer bezig zijn met de voice of Holland , o Cherso,
en andere domme niets zeggende programma’s die niet veel anders doen als de politiek
Je kan stemmen wat je wil maar uiteindelijk wint er iemand waar ze geld aan kunnen verdienen en die het management heeft gekozen niet het volk..
Ik kan het gedogen zolang er maar niet weer een Kamervraag over komt ,
zoals met de leukste reclame van Nederland een tijd geleden wat bij mij helemaal in het verkeerde keelgat schoot..
een Kamervraag over een TV programma ????? dan weet je gewoon dat je het vertrouwen in ons “leiderschap†kan opzeggen en het een grote façade is !
Wat mij dat zo raakt is dat er zoveel mensen over vallen aangaande TVOH stemmingen
en er maar eigenlijk weinig weerstand is omtrent de politieke wendingen
We klagen wel maar doen er maar vrij weinig aan ?
waar zijn de alom vertrouwde demonstraties waar wij zo goed in waren wat dit land heeft gemaakt wat het WAS tot 1998 ?
Egyptenaren staan te demonstreren in Nederland ?? omdat het in hun land fout loopt..
moslims houden en niet vergunde demonstratie in Rotterdam ??
omdat ze tegen de joden zijn in “hun†beloofde land ..
wat in de meeste gevallen niet eens hun land van afkomst is ! (2de/3de generatie allochtoon)
maar de Jodenhaat nog steeds leeft (en voor hun gedoogd wordt)
de politie doet niks eraan en kijkt toe hoe er een meisje met een
pentagram om d’r nek klappen krijgt
en een man uit zn rolstoel wordt gegooid omdat hij een Israëlisch vlaggetje er aan heeft hangen
het Israël gezeik.. wie o wie heeft er recht op het heilige land !
wat verzonnen is in een alom ongeloofwaardig sprookje.. net zoals de bijbel..
MAAR ! foute reden of niet .. ze protesteren iig wel !
De politie schiet maar raak op iedereen zonder wettige reden,
waarschuwings schoten doen ze ook al niet meer aan,
en preventief fouilleren wordt dadelijk landelijk zodat we de wet persoonsgegevens bescherming ook op kunnen heffen
En we kruipen langzaam maar zeker naar een politie staat toe waar Amerika al zo goed als inzit
En Iedereen demonstreert behalve wij,..!!
We wilden geen euro.. we wilden geen grondwet..
we willen geen verdwaald copyright wetje wat het euro-parlement ons zo graag wil opdwingen.
Tezamen met het download verbod.. !!
let wel dat dit het slechtst onderbouwde voorstel is sinds homo’s en condooms werden verboden door de kerk !
en het liedje “Kamervragen†werd verboden op de radio ! dit is je reinste Censuur !
Maar we zetten wel alles op face-book wat zo gecontroleerd wordt als de pleuris
onze internet vrijheid die we ook snel aan het verliezen zijn..
het duurt niet lang meer voordat je een boete op de mat krijgt als je hebt gepost dat je net de nieuwe batman hebt gedownload, let maar op
We zitten in recessie maar nee we korten nergens op de uitgaven buiten Nederland.. we blijven de EU belachelijk veel geld toestoppen, en ontwikkelingshulp wordt ook niet gekort hoe corrupt het systeem ook is en het weinige goed dat het doet,
behalve voor t management van de goede doelen die er nog steeds dikke bonussen op na houden !
moet je eens naar schuld hulpverlening lopen en zeggen :
dat je hulp wil omtrent je oplopende schulden van je te dure hypotheek /scheiding /ontslag/
maar je wil wel voor 400€ per maand aan het WNF blijven geven
ik denk niet dat je ver komt..
maar de politiek drukt het wel bij ons door de strot
De miljarden van Griekenland worden dadelijk weg gescholden ,
zouden ze dat niet beter kunnen doen met de Nederlanders die BUITEN hun eigen schuld om in de problemen zijn geraakt ?
zoals door de corrupte banken veroorzaakte ellende met de huizen prijzen ?
tis maar een idee......
Volks stemmingen worden dadelijk volks peilingen
zodoende dat we totaal geen invloed meer hebben op de regering,
van het weinige dat er nu al is.. want de EU top heeft t laatste woord
maar ze weten dalijk wel precies waar en van Wie ze de weerstand kunnen verwachten
> lees > controle maatschappij
Lief Nederland wordt nou eens wakker ga eens om je heen kijken ,
lees eens wat buiten het metro krantje om,
sluit je aan bij een beweging, participeer in een demonstratie.. zet je mening op internet !
ik bedoel als er 40 Egyptenaren staan te schreeuwen voor het Rotterdamse stadhuis.. dan neem ik aan dat we als Nederlanders tezamen een veel grotere groep zouden moeten kunnen vormen ?
voor een veel beter doel
Stop is met “fuck it†zeggen ,!!
kruip eens uit je eigen kleine wereld,
voer niet de instelling van zolang het maar niet bij mij in de buurt, op me werk, op school, in de straat – is , vind ik het best..
met die rede is Duitsland zover gekomen vanaf 1940 !
niemand boeide het wat tot ze voor de deur stonden !
Amerika boeide t niet totdat hun economie er problemen van zou gaan ondervinden.
ons passief gedrag is de kracht van de politiek
Let wel ! ik neem het niemand persoonlijk kwalijk ,
scholing wordt steeds slechter de mensen worden bezig gehouden met van alles , als ze maar niet gaan nadenken !
en onze media wordt zwaar gecensureerd wat je kan vergelijken met indoctrinatie
Simpel en Dociel volk is makkelijk stuurbaar en controleerbaar,
ze willen niet dat je om je heen kijkt.
Ze willen geen helder volk hebben wat ineens gaat denken van :
Ho even !! dit is toch echt niet de bedoeling of het beste voor Nederland
Want dan gaan ze moeilijk doen, protesteren , petities maken , klagen …
waar het kabinet zich weer onderuit moet lullen ! met allerhande smoesjes.
Neem nou de bakellende norm !
wat is het ? zo rond de 280.000€ per jaar om minister president te zijn !
ik wil niet vervelend doen maar minister president is een EER niet een privilege !
ik durf te wedden dat er genoeg mensen zijn die het zowiezo beter kunnen, en voor veel minder geld willen doen ,
korten die hap...
deel het maar door 3 zodat we geld overhouden voor de zwerver opvang in Nederland die dadelijk hard nodig is
als de banken net zoals in de VS mensen uit hun huis gaan gooien omdat ze het niet meer kunnen betalen
wat de staat ZOU moeten tegen houden als het gebeurd,
ZEKER na alle sponsoring die de banken hebben ontvangen mogen wij ook wel eens ontzien worden
Hoe moet je nou rationeel een land besturen als je niet eens weet hoe je volk eraan toe is of moet leven .
Jan peter/rutte heeft geen problemen met z’n hypotheek. of School geld voor z’n kinderen
hij weet niet wat het is om een junk uit z’n portiek te trappen voor ie naar z’n werk gaat..
of dat z’n vrouw niet meer boodschappen durft te doen op “het plein†na 7 uur in de avond wegens de hangjeugd..
jan peter heeft een persoonlijke taxi en geen OV kaart nodig
Onze eigen Kennedy > Pim Fortuyn is vermoord omdat hij NL uit het JSF project wou halen
wat miljoenen kostte ! en we t geld niet hebben om er een te kopen .en de luchtmacht werd gedecimeerd
maar de handjes waren al geschud de penningen verdeeld en hij had teveel aanhang. Zoek maar eens op waarom Kennedy echt is vermoord ! want dat ging uiteindelijk ook gewoon om geld..
We worden dadelijk geregeerd door het bedrijfs leven beste mensen !
de mensen die geld aan je willen verdienen en zeker niet het beste met je voor hebben ..
want we zijn er toch met genoeg ! fuck je zorg verzekering .. koop een Iphone 6 !
Het gaat zelfs tot in de media door..
als ik lees dat je geld kan besparen door geen tandarts pakket te nemen als je geen gaatjes hebt..WTF ?
ons systeem WERKTE goed omdat iedereen een beetje voor elkaar betaalde,
en de groot verdieners waren particulier verzekerd omdat ze het konden betalen
nu maakt het niet uit of je 18.000 verdient of 280.000€ je betaald allemaal dezelfde premie..?
Een zin verder..
heb je een WA verzekering echt nodig ? die kan je ook opzeggen !
Dit zijn hele gevaarlijke uitspraken tegenwoordig.
Het volk slikt alles bijna, en een WA verzekering is toch wel het minste wat je nodig hebt voor wat voor stom ongelukje je ook maar treft in je leven
en dit soort dingen worden gewoon in de krant gezet !
met name de WA verzekering is gewoon handig . Zeker voor bikers zoals ons..
Maarja YOLO heh.. neuk een hoer zonder condoom.. ga zwemme met eb.. teken een plaatje van mohammed.. t maakt niet uit wat je doet Nederland !
Als je maar alsjeblieft niet gaat nadenken !