Trails buurt van Genk

Alles over downhill, freeride en slopestyle fietsen.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
tjeu-goos
Contacteer:
Trails buurt van Genk

Bericht door tjeu-goos » do nov 29, 2012 7:59 pm

Hey!

Ik ben onlangs verhuisd naar Genk (Winterslag) en ben nog onbekend met local trails en leuke afdalingen voor Downhill/Dirt/All Mountain.
Wie weet er in de buurt van Genk nog leuke trails en wil me zeggen waar die zijn of me laten zien waar ze zijn :) Aangezien ik er pas woon zou het fijn zijn als ik wat bike-vrienden hier in de buurt kan maken.

Greetz, Tjeu Goossen (16 jaar)

christoff

Bericht door christoff » do nov 29, 2012 8:56 pm

filthy trails maasmechelen is niet ver voor u.

tjeu-goos
Contacteer:

Bericht door tjeu-goos » do nov 29, 2012 9:06 pm

christoff schreef:filthy trails maasmechelen is niet ver voor u.
I know, ook niet ver van mijn andere woonplaats (Elsloo, Nl) en daar ga ik ook soms. Maar ik zoek nu meer local trails echt in/net buiten Genk. Ik heb wel al eens gehoord dat er trails zijn bij Genk...

tjeu-goos
Contacteer:

Bericht door tjeu-goos » do nov 29, 2012 9:07 pm

Maar toch bedankt :)

Azonic-xc-er

Bericht door Azonic-xc-er » do nov 29, 2012 9:25 pm

Er zijn zo veel vettere trails buiten Filthy trails. Maasmechelen/Dilsen/Genk is 1 grote speeltuin, je zou nog versteld staan wat je er kan vinden. Ook rond de terril van Winterslag is het leuk biken.

C-Nic Biker

trail buurt van Genk

Bericht door C-Nic Biker » vr nov 30, 2012 1:02 pm

Beste

op forum van www.mountainbike.be kan je volgen "opzoeknaareenbikepartner" en ga dan naar onderwerp 4UMbikers,deze bikers gaan dit WE biken in Genk en weten ook vele trails
Ikzelf en ons groepje kennen ook veel trails in de buurt,ben zelf van Stokrooie,
Wij vertrekken S' zondags meestal in Bolderberg aan de bikeshop,je kan altijd eens mee biken.

Grtz

tjeu-goos
Contacteer:

Bericht door tjeu-goos » wo dec 05, 2012 7:45 pm

Azonic-xc-er schreef:
Er zijn zo veel vettere trails buiten Filthy trails. Maasmechelen/Dilsen/Genk is 1 grote speeltuin, je zou nog versteld staan wat je er kan vinden. Ook rond de terril van Winterslag is het leuk biken.
Okay! Nice, maar zou je me ook nog locaties kunnen geven? e.v.t. in privé bericht als ze secret zijn ;)

tjeu-goos
Contacteer:

Re: trail buurt van Genk

Bericht door tjeu-goos » wo dec 05, 2012 7:49 pm

scenicbiker schreef:Beste

op forum van www.mountainbike.be kan je volgen "opzoeknaareenbikepartner" en ga dan naar onderwerp 4UMbikers,deze bikers gaan dit WE biken in Genk en weten ook vele trails
Ikzelf en ons groepje kennen ook veel trails in de buurt,ben zelf van Stokrooie,
Wij vertrekken S' zondags meestal in Bolderberg aan de bikeshop,je kan altijd eens mee biken.

Grtz
Thanks :) Doen jullie alleen XC rondjes? En hoe zit het met het aantal kilometers en het tempo of ieder z'n eigen gangetje ;)

Grt Tjeu

Azonic-xc-er

Bericht door Azonic-xc-er » do dec 06, 2012 8:25 am

tjeu-goos schreef:
Azonic-xc-er schreef:
Okay! Nice, maar zou je me ook nog locaties kunnen geven? e.v.t. in privé bericht als ze secret zijn ;)
Moelijik uit te leggen zo ! Gewoon eens meekomen.

C-Nic Biker

Re: trail buurt van Genk

Bericht door C-Nic Biker » vr dec 07, 2012 12:48 pm

tjeu-goos schreef:
scenicbiker schreef:Beste

Grtz
Thanks :) Doen jullie alleen XC rondjes? En hoe zit het met het aantal kilometers en het tempo of ieder z'n eigen gangetje ;)

Grt Tjeu
Beste Tjeu
Voor met de 4UMBikers mee te rijden volg je liefst op het forum, soms doen ze mee aan een TT en soms vertrekken ze ergens willekeurig.
Ons groepje van Bolderberg vertekken meestal om 8h30 aan de Bikeshop, dit zijn meestal XC rondjes tussen 40 à 55 km, tempo is redelijk,22 à 24 km/h gemiddeld,afhankelijk van aantal bikers,onderweg stoppen we ergens voor een natje.

Laat maar iets horen
Grts Filip

Plaats reactie