Hm, waren vast de oudere NRS'en, en de vraagprijs is een beetje hoog imho.Smittie schreef:pro tip?Wasmachineman NL schreef: protip: iets met scheurende frames en vraagprijs
scheurende frame valt hartstikke mee, 2 vrienden van mij reden 4X met deze frames zonder problemen..
vraagprijs is ook niet heel vreemd in mijn ogen
Niet doen
Moderator:Beheerders
Idworx met een rohloff is niet heel echt verkeerd voor een ATB en hoort naar mijn mening wel tot de top van de mtb's.Wasmachineman NL schreef:OT: nog eentje: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... um=1&pos=6
'Werelds beste ATB' dikke onzin, geen enkele MTB is het beste.
Beetje overdrijven voor een fietsenzaak hoort er bij he

- Jean-Pierre
Hier sluit ik mij bij aan. Blijkbaar heb jij er nog niet zoveel verstand van, Wasmachineman.Tinus96 schreef:Idworx met een rohloff is niet heel echt verkeerd voor een ATB en hoort naar mijn mening wel tot de top van de mtb's.Wasmachineman NL schreef:OT: nog eentje: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... um=1&pos=6
Idworx is een van de duurste fiets fabrikanten op deze aardbol.
Succes met google!
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Jean-Pierre
Tot dat je weet wat er achter schuilt, aanpak, design etc.Remmes schreef:kan zijn, maar dat zie je anders niet terug in het designJean-Pierre schreef:
Succes met google!
wat een lelijke rechtoe rechtaan bakken
Deze fietsen zijn tot in de puntjes uitgewerkt.
Met de sloping frames van tegenwoordig wil het niet meteen zeggen dat het beter is of dat een 'recht toe, recht aan bak' slecht is. Zij hebben hen naam in ieder geval al waar gemaakt.
Loose Riders
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
Maloja Clothing
Bastards of Gravity
Berg-Ab.de
- Jean-Pierre
Het ging hier niet hoe mooi een fiets is/was/wordt....dat is smaak.Remmes schreef:kan zijn, maar dat zie je anders niet terug in het designJean-Pierre schreef:
Succes met google!
wat een lelijke rechtoe rechtaan bakken
En daar kun je niet over twisten zei een wijs man ooit (wie eigenlijk?)
Lezen te moeilijk voor je?Jean-Pierre schreef:Hier sluit ik mij bij aan. Blijkbaar heb jij er nog niet zoveel verstand van, Wasmachineman.Tinus96 schreef:Idworx met een rohloff is niet heel echt verkeerd voor een ATB en hoort naar mijn mening wel tot de top van de mtb's.Wasmachineman NL schreef:OT: nog eentje: http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... um=1&pos=6
Succes met google!
voor de een is een goedkope aldi bike goed, en voor de ander een carbon fully 29er met vol XTR/XX goed, zelf zou ik nooit een fiets met een Rohloff willen, Alfine wil ik nog wel is proberen omdat dat best wel leuk spul is eigenlijk.
Flikker zelf op, en ga weg van DP en je grote Bek!!!!Wasmachineman NL schreef:Dan flikker je op, of je gaat ontopic.Smittie schreef:Jouw beste stukken tekst zijn ook onzin..Wasmachineman NL schreef:
Lezen te moeilijk voor je?
'Werelds beste ATB' dikke onzin, geen enkele MTB is het beste..
Helaas hebben wij het moeilijk met het lezen van deze onzin

555+111=666

Nee, DP is voor iedereen, Het is gvd geen FOK! of mtb.nl hier waar de users alle regels bedenken/handhaven en de admins vrolijk meedoen alsof hun neus bloed.napalm schreef: Flikker zelf op, en ga weg van DP en je grote Bek!!!!
Sterker nog, DP IS de voorloper van MTB.NL als ik bijna 10 jaar terug in de tijd ga, maar jullie willen dat gewoon niet toegeven.
'die nog niet kon schrijven'Smittie schreef:gingen we maar terug in de tijd, toen was jij een koter van 5 die nog niet kon schrijven en ons dus ook niet lastig kon vallen!!Wasmachineman NL schreef: Sterker nog, DP IS de voorloper van MTB.NL als ik bijna 10 jaar terug in de tijd ga, maar jullie willen dat gewoon niet toegeven.
Ga toch weg joh :"), Toen ik 6 was had kon ik al een PC opbouwen, dat wil ik jou wel willen zien doen.
applausWasmachineman NL schreef:'die nog niet kon schrijven'Smittie schreef:gingen we maar terug in de tijd, toen was jij een koter van 5 die nog niet kon schrijven en ons dus ook niet lastig kon vallen!!Wasmachineman NL schreef: Sterker nog, DP IS de voorloper van MTB.NL als ik bijna 10 jaar terug in de tijd ga, maar jullie willen dat gewoon niet toegeven.
Ga toch weg joh :"), Toen ik 6 was had kon ik al een PC opbouwen, dat wil ik jou wel willen zien doen.

kan ik nu nog steeds niet, en dat boeit me nul
De opzet is inderdaad dat DP voor iedereen is, dat is al jaren zo, en dat gaat verder dan 10 jaar terug. Maar het is dan wel voor iedereen die zich aan de regels houdt. Wanneer dat niet lukt bij iemand dan geven we veel kansen maar als men het eigen gedrag niet wil zien dan houdt het wel een keer op en hebben we liever dat de sfeer goed blijft dan dat we blijven opvoeden.Wasmachineman NL schreef:
Nee, DP is voor iedereen, Het is gvd geen FOK! of mtb.nl hier waar de users alle regels bedenken/handhaven en de admins vrolijk meedoen alsof hun neus bloed.
Sterker nog, DP IS de voorloper van MTB.NL als ik bijna 10 jaar terug in de tijd ga, maar jullie willen dat gewoon niet toegeven.
Ga lekker op dumpert zitten, daar zitten meer van die jongetjes die een grote mond hebben. Wordt een beetje moe van jouw commentaar hier op DP en ik denk dat ik niet de enige bent!Wasmachineman NL schreef:
Nee, DP is voor iedereen, Het is gvd geen FOK! of mtb.nl hier waar de users alle regels bedenken/handhaven en de admins vrolijk meedoen alsof hun neus bloed.napalm schreef: Flikker zelf op, en ga weg van DP en je grote Bek!!!!
555+111=666
DUMPERT :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1napalm schreef:Ga lekker op dumpert zitten, daar zitten meer van die jongetjes die een grote mond hebben. Wordt een beetje moe van jouw commentaar hier op DP en ik denk dat ik niet de enige bent!Wasmachineman NL schreef:
GAST, BEGIN ER MAAR NIET OVER, DAT IS NOG LAGER NIVEAU DAN ALLES OP HET HELE INTERNET!
Wasmachineman NL schreef:DUMPERT :')!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1napalm schreef:Ga lekker op dumpert zitten, daar zitten meer van die jongetjes die een grote mond hebben. Wordt een beetje moe van jouw commentaar hier op DP en ik denk dat ik niet de enige bent!Wasmachineman NL schreef:Nee, DP is voor iedereen, Het is gvd geen FOK! of mtb.nl hier waar de users alle regels bedenken/handhaven en de admins vrolijk meedoen alsof hun neus bloed.
GAST, BEGIN ER MAAR NIET OVER, DAT IS NOG LAGER NIVEAU DAN ALLES OP HET HELE INTERNET!
Daarom hoor jij op Dumpert te zitten en niet op DP
555+111=666