Sluiten pl0x

Deel hier je goede en slechte ervaringen met betrekking tot service of garantie van een product, merk of dealer.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
Wasmachineman NL
Sluiten pl0x

Bericht door Wasmachineman NL » ma nov 26, 2012 11:44 pm

Topic is helemaal de verkeerde kant opgegaan, sluiten svp.
Laatst gewijzigd door Wasmachineman NL op di nov 27, 2012 3:32 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Trekrules

Bericht door Trekrules » ma nov 26, 2012 11:49 pm

Tja tis marktplaats he krijg je met dat soort volk mee te maken,is niks nieuws btw dat mensen vragen om fotos en later niet meer terug mailen etc etc.Had ook dingen te koop staan en kreeg regelmatig mailtjes van mensen die intresse hadden & later niets meer van hun laten horen.

Had een keer aan zo'n gast op marktplaats die kocht van mij wat protectie voor MX,we hadden een akkoord bereikt dat hij het zal kopen van mij & wat denk je dat die in de volgende mail schreef '' Ik heb toch op een andere marktplaats advertentie iets goedkopers gevonden en ik wou graag van onze deal af als je dat niet erg vindt ''

Dat soort lui op marktplaats erger ik meer aan dan iemand die niet terug mailed bijv. :x
Downhill is where it’s at – real proper scrambling on tracks rougher than Ryan Gigg’s home life

Sneeck

Bericht door Sneeck » di nov 27, 2012 6:50 am

begin je nou weer met mtb.nl bashen. kerel zoek een hobby, eentje buiten deze site om :ban:

troll

Thomas_mtb

Bericht door Thomas_mtb » di nov 27, 2012 8:14 am

Volk op marktplaats, dat klopt jongen. Zo goed als heel Nederland zit op marktplaats...en als jij een of andere gare fiets verkoopt krijg je natuurlijk geen reactie terug :lol:

T is maar een tip hoor...zet die foto's gewoon bij je advertentie: krijg je alleen reacties van echte belangstellenden..of zet hem op je favoriete site: mtb forum

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 27, 2012 8:39 am

Sneeck schreef:begin je nou weer met mtb.nl bashen. kerel zoek een hobby, eentje buiten deze site om :ban:

troll
Niks troll, klik maar is op pagina 5 van dit forum ofzo, zie voor jezelf.
EDIT: 300ste post!

Smittie

Bericht door Smittie » di nov 27, 2012 10:45 am

Thomas_mtb schreef:Volk op marktplaats, dat klopt jongen. Zo goed als heel Nederland zit op marktplaats...en als jij een of andere gare fiets verkoopt krijg je natuurlijk geen reactie terug :lol:

T is maar een tip hoor...zet die foto's gewoon bij je advertentie: krijg je alleen reacties van echte belangstellenden..of zet hem op je favoriete site: mtb forum
helemaal gelijk!

wasmachineman zet er zelf geen foto's bij. en als je zegt: "nieuwprijs was 2200 €"
en je krijgt een foto van dit:
http://www.dirty-pages.net/bikes/photo.php?id=429

dan lach je toch je ballen uit je broek en kan je niet meer bijkomen om iets serieus terug te sturen. dus email deleten en verder kijken.

het wordt ook eens tijd dat je een keer niet zo loopt te zeiken op mtb.nl, marktplaats, DP van vroeger en nu.. kijk eerst is in de spiegel.
jij loopt te zeiken op alles en dan gooien wij modder en uiteindelijk gaat je topic dicht.

als jij gewoon nuttige dingen post krijg je geen modder en blijven je topics open en zijn we allemaal vriendjes :arms:

GW

Bericht door GW » di nov 27, 2012 12:18 pm

+1 :roll:

sherlock
Contacteer:

Bericht door sherlock » di nov 27, 2012 12:32 pm

+1'000'000

Gast get a life....

Serieus....

Misschien moet je een eigen forum beginnen. Dat kan gewoon gratis. Kan je lekker doen en laten wat je zelf wil maar vooral zonder ons ermee lastig te vallen. Het interesseert niemand wat jij van marktplaats, mtb.nl of van DP vindt en al helemaal niet hoeveel postst je hebt geplaatst. Sorry hoor maar iemand moet het zeggen. Ik ben er zo klaar mee

:ban:

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » di nov 27, 2012 1:12 pm

sherlock schreef:Misschien moet je een eigen forum beginnen.
Het wasmachineforum! :punk:

Idd, niet weer het hele DP - MTB.nl verhaal beginnen, wat is het nut? En DP in 2003... das bijna 10 jaar geleden!

Smittie

Bericht door Smittie » di nov 27, 2012 1:45 pm

Ruben schreef:
deze bestaat al:
http://www.wasmachines.nl/forum/

hier zal hij ook al wel gebanned zijn ;)

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 27, 2012 2:01 pm

Ruben schreef:

Idd, niet weer het hele DP - MTB.nl verhaal beginnen, wat is het nut? En DP in 2003... das bijna 10 jaar geleden!
Ow, gaat de forumadmin ook nog tegen een user op de man spelen? Ik heb in geen ENKELE post in dit topic mtb.nl in een kwaad daglicht gezet, Ik zei alleen dat DP in 03/05 veel lijkt op MTB.nl van nu.

BTW @ alle haters hierboven, get a fucking life ofzo of ga terug naar mtb.nl, Shiverer is diegene die alles sloopt op mtb.nl met zijn regels, Ruben en heel veel andere users lopen dp te slopen als ze ook maar een x mtb.nl zien, de waarheid is meer dan 10 pagina's vol met topics die mtb.nl niveau zijn.

Trouwens, hier is een kleine lijst van topics met gehaat op andere users etc: http://pastebin.com/Fj1kR7mU

En hier een HEEL goede PM van iemand, ik ga geen naam noemen:

gast ik weet dat je je frustratie ergens kwijt moet..

maar zelfs hier vind je geen heil helaas..

de helft van MTB heeft hier een account voor 1 : de verkoop
2 om ons erop te attenderen dat wij de mindere amateur bikers zijn,,
onder het motto van "hun zijn beter" de toertocht rijders de lycra idioten etc..
dat lees je aan de posts van ze..

vervolgens heeft de helft van DP een MTB account voor de verkoop daaro..
(gaat echt nergens over)

ik was met een dag al klaar met MTB.nl maar wordt af en toe ook misselijk hiero,..
ik ben voor stander van FREE SPEECH ! en of je nou wil klagen of niet.. er staat geen mod in zn recht je post te locken en of te verwijderen..

als mensen t niet met je eens zijn .. laat |HUN dan zo "volwassen " zijn er niet op te reageren.. maar dat doen ze niet ze janken net zoals kinderen (met mooie zinne)
en het zijn vaak de ouderen die t ergst zijn.

ik ben 32 en erger me kapot aan mijn generatie..
de helft zijn allemaal omhoog gevallen eikels met een fout huwelijk of een te strakke onderbroek.. die JOU ff gaan vertellen hoe t zit..

street wordt ook niet erkend als discipline onder de MTB-ers .. die wij weer als minkukels beschouwen met hun spandex tellertjes lichte carbon zooi en bidon houders

en als er ergens een trail wordt gesloten dan krijgen wij de schuld omdat we "free riden"

tis hopeloos..

kaffer terug wat je kan soms.. en laat t voor de rest gaan als het je lukt..

tl;dr: dp is mtb.nl v2.0 als dit doorgaat.

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 27, 2012 2:14 pm

Smittie schreef:
Thomas_mtb schreef:Volk op marktplaats, dat klopt jongen. Zo goed als heel Nederland zit op marktplaats...en als jij een of andere gare fiets verkoopt krijg je natuurlijk geen reactie terug :lol:

helemaal gelijk!

wasmachineman zet er zelf geen foto's bij. en als je zegt: "nieuwprijs was 2200 €"
en je krijgt een foto van dit:
http://www.dirty-pages.net/bikes/photo.php?id=429

dan lach je toch je ballen uit je broek en kan je niet meer bijkomen om iets serieus terug te sturen. dus email deleten en verder kijken.

het wordt ook eens tijd dat je een keer niet zo loopt te zeiken op mtb.nl, marktplaats, DP van vroeger en nu.. kijk eerst is in de spiegel.
jij loopt te zeiken op alles en dan gooien wij modder en uiteindelijk gaat je topic dicht.

als jij gewoon nuttige dingen post krijg je geen modder en blijven je topics open en zijn we allemaal vriendjes :arms:
Kerel, mijn fiets staat te koop, en als je wilt gaan kankeren over fietsen ---> mtb.nl of marktplaats.nl

Als ze pics willen dan mailen ze wel.

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 27, 2012 2:16 pm

Er zijn anders zat mensen die het met me eens zijn, Remmes, de man die mij gePM't heeft, en nog redelijk wat mensen.

Smittie

Bericht door Smittie » di nov 27, 2012 2:28 pm

Wasmachineman NL schreef:Er zijn anders zat mensen die het met me eens zijn, Remmes, de man die mij gePM't heeft, en nog redelijk wat mensen.
op sommige punten ben ik gerust wel met je eens hoor, en ook met die gene die jou een PB heeft gestuurd.
maar wat jij doet is elke keer weer mtb.nl er bij betrekken.
ik geef toe, ik heb daar ook een account, ooit gemaakt voor de verkoop maar je moet dan minimaal 25 posts hebben dus daar noit wat verkocht aangezien ik die posts niet heb.

ik vind mtb.nl ook 3x niks maar hou dat lekker voor me en val niemand er mee lastig.
dit doe jij keeeer op keeeer wel.
natuurlijk mag je dat uiten maar 1 of 2x is dat wel genoeg
ik snap dan niet waarom jij er dan nog komt als je het zo slecht vind.

en dat een Mod. jou op de man speelt is misschien niet netjes maar je vraagt er zelf om. geen enkel forum is bij jou goed.

dus nogmaals kijk eens in de spiegel. ligt het aan jou of aan de rest van het internet?
wij proberen niets te slopen, wij proberen het een beetje op niveau te houden. Kijk alleen al naar je titel: "klote fucking marktplaats volk"... op zo'n puberale titel kan toch niemand serieus reageren.

jij loopt sinds je eerste post op Zo Okt 23, 2011 12:19 pm te zeiken op andere forums... dus volgens mij ben jij de gene die hier de onrust zaait en wellicht dingen "sloopt"
Laatst gewijzigd door Smittie op di nov 27, 2012 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » di nov 27, 2012 2:33 pm

Smittie schreef:
Wasmachineman NL schreef:Er zijn anders zat mensen die het met me eens zijn, Remmes, de man die mij gePM't heeft, en nog redelijk wat mensen.
op sommige punten ben ik gerust wel met je eens hoor, en ook met die gene die jou een PB heeft gestuurd.
maar wat jij doet is elke keer weer mtb.nl er bij betrekken.
ik geef toe, ik heb daar ook een account, ooit gemaakt voor de verkoop maar je moet dan minimaal 25 posts hebben dus daar noit wat verkocht aangezien ik die posts niet heb.

ik vind mtb.nl ook 3x niks maar hou dat lekker voor me en val niemand er mee lastig.
dit doe jij keeeer op keeeer wel.
natuurlijk mag je dat uiten maar 1 of 2x is dat wel genoeg
ik snap dan niet waarom jij er dan nog komt als je het zo slecht vind.

en dat een Mod. jou op de man speelt is misschien niet netjes maar je vraagt er zelf om. geen enkel forum is bij jou goed.

dus nogmaals kijk eens in de spiegel. ligt het aan jou of aan de rest van het internet?
wij proberen niets te slopen, wij proberen het een beetje op niveau te houden

jij loopt sinds je eerste post op Zo Okt 23, 2011 12:19 pm te zeiken op andere forums... dus volgens mij ben jij de gene die hier de onrust zaait en wellicht dingen "sloopt"
Je valt nog mee, Smittie, maar Het Tuig bijvoorbeeld, wat een kutuser,

Smittie

Bericht door Smittie » di nov 27, 2012 2:39 pm

Wasmachineman NL schreef:
Smittie schreef:blablabla
Je valt nog mee, Smittie, maar Het Tuig bijvoorbeeld, wat een kutuser,
geen last van, misschien trek je dit zelf aan.
uit je frustraties volgende keer gewoon op de mail naar die gasten van marktplaats (doe ik ook vaak genoeg) krijg je soms leuke reacties op terug waardoor het weer een beetje humoristisch wordt.

maar uit het niet elke keer hier krijg je alleen maar gezeik op je dak, want we weten het nu dat jij mtb.nl en shiverer ruk vind ;)

Qprs

Bericht door Qprs » di nov 27, 2012 3:05 pm

Wasmachinemenneke, ga toch fietsen man!

Afbeelding

baron062

Bericht door baron062 » di nov 27, 2012 3:10 pm

Bedenk wel, zankerman:

Deze forums zijn onstaan vanuit een persoon, dus een prive initiatief.

Zij bepalen de regels, want ze zijn eigenaar van het forum. Als die regels je niet bevallen: zoek je heil elders..... als je graag wil meedoen, volg dan die regels. Zo werkt het op een forum, en in de samenleving....

Ruben
Forumbeheerder

Bericht door Ruben » di nov 27, 2012 3:47 pm

Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet steeds mtb.nl erbij moet halen. Als er iets me ze is wat je kwijt wil: meld het daar of tik gewoon dat adres niet in.

Ik zie ook niet in wat het nut is om jaren terug te gaan in de tijd. Ja er waren toen wat irritante users, die zijn inmiddels ouder geworden of vanzelf verdwenen. En dan hebben we het over het algemeen over koters van toen 13-14 jaar. Heeft volgens mij weinig met mtb.nl te maken.

Tja, ook op DP zijn er regels, zonder kun je helaas niet omdat sommigen zelf geen fatsoenlijke grenzen kunnen stellen voor wat ze op een publiek forum kwakken. Het kan ook niet zo zijn dat een paar gebruikers het lopen te verzieken voor de rest.

Qua moderaten valt het op DP de laatste jaren gelukkig erg mee en hoeft er niet vaak ingegrepen te worden. De banlijst is volgens mij op 1 vinger te tellen en zelfregulering is natuurlijk nog mooier dan een forumpolitie.

mool

Bericht door mool » di nov 27, 2012 5:55 pm

Ruben schreef:Ik probeer je alleen duidelijk te maken dat je niet steeds mtb.nl erbij moet halen.
Goed onderschrift, Wasmachine!

Plaats reactie