Plaats: Limburg, Nederland.
Staat: Nieuw.
Reden van verkoop: Nieuwsgierig naar wat anders.
Prijs en voorwaarden: €3800,-
Wijze van verzenden: Ophalen, verzenden.
Extra Info: Zie onder de foto's.
Afbeeldingen:

Album:
http://tuupj.pinkbike.com/album/Devinci-Wilson-2012/
- Devinci Wilson dgr, carbon seatstay, Size M, red anodised south side bolts.
- RS boxxer r2c2 (coil), medium, zachte, harde veer en setje seals erbij.
- Renthal integra stem (nieuw).
- Renthal fatbar, 780mm breed, 30mm rise (nieuw).
- Reverse lock on handvaten.
- Sram x0 remmen, 203mm voorschijf, 180mm achter schijf (nieuw).
- Sram x0 Shifter.
- Sram x0 derallieur.
- Race cassette 11/23 dacht ik.
- Truvativ descendant cranks.
- Hope 38t tandblad.
- E13 lg1+ chainguide.
- SDG I-fly seat (nieuw).
- SDG I-beam seatpost nieuw).
- Reverse super light wielset, red hubs and nipples.
- Schwalbe muddy marry, 2.35, trailstar (nieuw).
- Pedalen, witte flats, kona dacht ik, niet afgebeeld.
Hallo, bij deze dus mijn geliefde Wilson de verkoop in. Ik ben nogal redelijk nieuwsgierig aangelegd dus wil voor volgend seizoen eigenlijk wel eens wat nieuws proberen. Als ik de Wilson niet verkocht krijg, rijdt ik er maar al te graag nog een seizoen op, dus geen onzin biedingen. In mijn ogen is de prijs ook al erg mooi! Complete bike is 6 maanden oud, maar misschien in totaal een weekje of 3 op gereden. Iin die 6 maanden zijn nog wat onderdelen veranderd, de bike is gewoon als nieuw, buitenom wat kabelrub. Heb hem altijd goed onderhouden, bike is race ready!
Voor mij is dit de meest geweldige bike wat ik ooit gehad heb, het split pivot systeem werkt super, stijf rear end wat je het gevoel geeft alsof je de bike door alles heen kan knallen, ontzettend mooi design en veersysteem en door het lage zwaartepunt kan je er bochten mee maken dat niet normaal is

Zoals ik al zei, als ik hem niet verkocht krijg, dan rijdt ik er nog maar al te graag op door. Maar door mijn nieuwsgierigheid zou ik voor volgend seizoen wel eens wat anders willen proberen.
Reageren graag via PB.