Ik denk het wel. Ik overleg even met Rien.JJ schreef:Dan is er een tocht voor de singlespeed doelgroep in Limburg..
Wel een goed balletje! Weekje later?
SSCX Cup 2012/2013
Moderator:Beheerders
Omdat CX toch een beetje het ADD/ADHD-broertje van de koers is, probeer ik J-Pow een beetje te volgen in Behind The Barriers. Kan een leuk WK worden in 2013 daar in de Amerikaas.
Goed. Balletje twee. Zondag 28 oktober cross in Delft? Het rondje zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar, maar, we plakken er een stukje asfalt in en een extra lus met wat interessante hindernissen. 
Om 10:00 verzamelen op deze parkeerplaats
Wat foto's van vorig jaar door JJ. Gok dat het er dit jaar iets anders bij ligt.

Wat foto's van vorig jaar door JJ. Gok dat het er dit jaar iets anders bij ligt.

-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ik ben er bij! De street view van die parkeerplaats blijft geniaal!Tjeu81 schreef:Goed. Balletje twee. Zondag 28 oktober cross in Delft? Het rondje zal ongeveer hetzelfde zijn als vorig jaar, maar, we plakken er een stukje asfalt in en een extra lus met wat interessante hindernissen.
Zaterdag verjaardag in Delft, zondag cross.. Weekendje Delft!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
-
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Ja, weinig enthousiasme nog
Meerijden vanaf Amersfoort mogelijk!
JJ

JJ
-
Ik was vergeten dat 11 nov Doetinchem is. Dus is 24 nov wel erg
kort er na. Nieuwe datum 9 dec!
Snert Short Cross Arnhem
Datum: 9 December
Waar?: Papendal
Papendallaan
Arnhem
Tijd verzamelen: 10:00uur
Ergens een keer starten
Evt na koers stukkie toeren
Organisatie: Bart en Christiaan
(er zal ook tomatensoep zijn)
kort er na. Nieuwe datum 9 dec!
Snert Short Cross Arnhem
Datum: 9 December
Waar?: Papendal
Papendallaan
Arnhem
Tijd verzamelen: 10:00uur
Ergens een keer starten
Evt na koers stukkie toeren
Organisatie: Bart en Christiaan
(er zal ook tomatensoep zijn)
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Podium in Delft! Eerste cross van het jaar en eerste rit op de Nature Boy van All City. Helaas was de opkomst erg laag, super jammer want het rondje daar is echt super voor een leuke cross. Volgned jaar weer hebbben we al besloten, dan zullen we de kalender wat eerder bekend gaan maken!
Voor het eerst op tubes ook
Totaal slecht voorbereid (veel te laat banden geplakt) toch met de wielen van
start gegaan, andere banden had ik even niet bij de hand. Druk een beetje hoog gehouden ( al weet ik nog steeds net of dat aflopen nu bevordert of niet..) en gaan! De Clement PDX is een all round band met voldoende noppen, precies zoals ik het lekker vindt. En ze deden het prima. Zelfs in de gras/modder stukken nog voldoende grip, ik kijk er naar uit hoe ze het doen als ik de druk wat laat zakken (Ik hoorde vandaag dat net onder de 2 bar te doen is, leuk
De Nature boy stuurt echt heerlijk, ik ben natuurlijk niet veel gewend maar omdat hij nog wat lichter aanvoelt dan de Surly, en met de grippy tubes kon er niet veel mis gaan.
Op naar de volgende cross!

Voor het eerst op tubes ook

start gegaan, andere banden had ik even niet bij de hand. Druk een beetje hoog gehouden ( al weet ik nog steeds net of dat aflopen nu bevordert of niet..) en gaan! De Clement PDX is een all round band met voldoende noppen, precies zoals ik het lekker vindt. En ze deden het prima. Zelfs in de gras/modder stukken nog voldoende grip, ik kijk er naar uit hoe ze het doen als ik de druk wat laat zakken (Ik hoorde vandaag dat net onder de 2 bar te doen is, leuk

De Nature boy stuurt echt heerlijk, ik ben natuurlijk niet veel gewend maar omdat hij nog wat lichter aanvoelt dan de Surly, en met de grippy tubes kon er niet veel mis gaan.
Op naar de volgende cross!

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
@ottje, 11 november de volgende, maak je ook even een facebook evenement aan?
@Chris, doe jij dat ook voor de Arnheim cross?
Dan bereiken we wat meer mensen!
JJ
JJ
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Valt daar te fietsen? Ik reed er laatst weer langs, ik ben daar nog nooit op onderzoek uit gegaan. Op die stukjes niemandsland zouden toch meer mogelijkheden moeten zijn..benz schreef:Jelle, mij lijkt de motorcrossbaan langs de A28 (Kolonel van Roijenweg/Zeisterspoor) een goede locatie voor de wedstrijd. Kunnen we daarna een tochtje door het bos maken.
JJ
-
Flyer is verdwenen heb je een kopie voor mij voor feestboek?JJ schreef:@ottje, 11 november de volgende, maak je ook even een facebook evenement aan?
JJ
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Waar stond die flyer?? En waar is hij heen? Heb je hem zelf niet meer, jouw flyer 
JJ

JJ
Heb alleen een link opgeslagen van jouJJ schreef:Waar stond die flyer?? En waar is hij heen? Heb je hem zelf niet meer, jouw flyer
JJ
http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 9738_n.jpg
'genoten, mens, genoten dat heb ik! Seks is het niet, maar het lijkt er verdorie toch goed op'
Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Dan maar zonder flyer, maak je een event aan? Kunnen we die spammen!
Hebben jullie al tijden enzo?
JJ
JJ
Ik zei de hele tijd 11:00 uur maar ze zijn bezig verlichting te plaatsenJJ schreef:Dan maar zonder flyer, maak je een event aan? Kunnen we die spammen!
JJ

Sport als levenskunst
Sport als levenskunst
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Misschien een keer op jullie berg Jurriaan, komen we daar ook een keer!
Des te beter dat je niet zelf meedoet, dan hebben we ook een rondeteller!
ALs je zin hebt, gooi er maar een datum tegen aan!
Voor volgend jaar hebben we sowieso het plan om iets eerder te organiseren, en met een heuse kalender te komen.
Het wordt nog wel eens wat!
JJ
Des te beter dat je niet zelf meedoet, dan hebben we ook een rondeteller!
ALs je zin hebt, gooi er maar een datum tegen aan!
Voor volgend jaar hebben we sowieso het plan om iets eerder te organiseren, en met een heuse kalender te komen.
Het wordt nog wel eens wat!
JJ
-