Plakband en WD40, dat gaat helemaal goedkomenSArDO70 schreef:Mijn track day wagen in opbouw:
![]()

Moderator:Beheerders
Precies! 170-180 pk op zo'n 800 kg, dat wil wel!Lars TB schreef:Lekker fout die Kadett, maar o zo gaaf. Wordt een brute bak: weinig gewicht, rwd en een lekker motortje! Houd ons op de hoogte!
Jup, dat word de komende 5 jaar rustig aan doenHet TUIG schreef:Dus je gaat straks als beginnend bestuurder met zo een blok in zo een auto rijden?
Je gaat het snel leren vriend.![]()
Vervelend voor je collega's in je toekomst, ze zullen allemaal het gejammer van jou aan moeten horen.
marten schreef: Plakband en WD40, dat gaat helemaal goedkomen![]()
Geef maar toe, je kan niet zonder SubaruIronhorse Erik schreef:Sinds mijn laatste subaru eruit is jeukt het weer ongelovelijk.
Een M5 is leuk maar het blijft een auto die weinig uitdaging biedt.
Gaat gewoon lang hard, kan handsfree bellen met 200kmh alles geen probleem.
Maar die adrenaline he![]()
Dus ik ben naar Finland gevlogen heb daar een rally auto (GroupN) gehuurd incl training van de voormalig Fins kampioen. Dat was op zichzelf gezegd nogal een interessante ontwikkeling. Kort gezegd, dit is mijn nieuwe money to adrenaline converter hobby
De eerste ronden waarin de meester het even voordoet man man ik was niet bang maar laten we zo zeggen, ik heb nog nooit zo hard gereden op zulke smalle wegen, maar gelijk dacht ik, dat wil ik ook leren. Ik had kramp in mijn bek van de glimlach !
Van de zomer ga ik de gravel training doen en van de winter ga ik 2x heen voor de sneeuw/ijs training. Ik mag dus een klein beetje zeggen dat de auto op deze foto "mijn" ragbak is of niet, prachtig, dit is een 100kmh bocht volledig op het gas gestuurd ! Dit was de tweede ronde op pacenotes en ook mijn snelste ronde. Daarna ging je het parcours uit je hoofd leren, en dan ga je dus langzamer.....
LOL