Riding en Nissan European DH cup.
Moderator:Beheerders
Hey ik zoek nog iemand om mee te gaan biken en iemand met wie ik mischien samen naar de nissan european dh cup kan gaan of naar b.v. ixs german of swiss cup? gaar alleen reageren als het alleen met beiden dingen temaken heeft 

4x no dirt no dh yes!!!!
was ook alvast voor volgend seizoen
was ook alvast voor volgend seizoen denk je dat ik dom ben ofzo en gwn samen biken kan dan nog steeds dus ik weet niet wat jij denkt hoor
4x no dirt no dh yes!!!!
Re: was ook alvast voor volgend seizoen
zo kom je wel over ja, als een 15 jarige puber....caci97 schreef:was ook alvast voor volgend seizoen denk je dat ik dom ben ofzo en gwn samen biken kan dan nog steeds dus ik weet niet wat jij denkt hoor
jij komt over
jij komt een beetje over zoals iemand die nog weinig berijkt heeft 

4x no dirt no dh yes!!!!
Re: jij komt over
Berijkt? Applaus, jij gaat ook zeker veel bereikencaci97 schreef:jij komt een beetje over zoals iemand die nog weinig berijkt heeft

ah ok! ik had gehoord dat nissan ermee zou stoppen, dus dacht dat belgische ook niet meer ging doorgaan! gelukkig maarsampers schreef:On topic, Ik hoorde dat de europese Nissan Downhill Cup ermee zou stoppen, geld is op ofzo...
De Belgische Nissan Downhill Cup verzogt komend jaar weer 5 wedstrijden.

weet jij toevallig ook welke 5 wedstrijden het worden?
Solid strike 26", NS metropolis 3,
GT fury 2010 Carbon (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)
GT fury 2010 Carbon (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)
Re: jij komt over
Jij komt een beetje over dat je nog niet zindelijk bent!!!!caci97 schreef:jij komt een beetje over zoals iemand die nog weinig berijkt heeft
Klein T#f#s jong met je grote bek
555+111=666
tjuup was chill en geeft hem advies om volgend jaar te proberen dan heb je gewoon meer kans want het seizoen is bijna afgelopen.
als je dan kut reacties plaats van denk je dat ik dom ben en wat denk jij wel.
dan vraag je er gewoon om om gebashed te worden had ook een normale reactie kunnen plaatsen dat het voor het volgend seizoen is in plaats van gelijk in de aanval gaan.
dus wie was hier niet chill? volgens mij onze 14jarige vriend!
als je dan kut reacties plaats van denk je dat ik dom ben en wat denk jij wel.
dan vraag je er gewoon om om gebashed te worden had ook een normale reactie kunnen plaatsen dat het voor het volgend seizoen is in plaats van gelijk in de aanval gaan.
dus wie was hier niet chill? volgens mij onze 14jarige vriend!
jonge forumleden zijn altijd welkom en mogen gerust wat zeggen hoor, en ook zeker hier om hulp vragen.jochim schreef:Denk niet dat hij daardoor geholpen was hoor! Beginnende forumleden mogen gewoon niets zeggen hier en de bekende zeikers mogen hier maar op iedereen zitten bashen. Is dat nu de freeride spirit? Wees toch chill en geef iedereen een kans, hoe oud of jong dan ook!
P.S. kan niet wachten op jullie fijne reacties dus kom maar op en doe waar je het best in bent!
MVFG
maar een feit is dat veel jonge forumleden veel onzin hier uitkramen en dan krijgen ze een kritische reactie terug van de mensen die hier wat langer zitten..
jij noemt dit zeiken, ik noem dit het niveau een beetje hoog houden, door er voor te zorgen dat die jonge gasten een beetje in het gareel worden gehouden.
en in mijn beleving is caci97 de eerste die begint te zeiken met zijn woorden:
maarja wie ben ikdenk je dat ik dom ben ofzo.. dus ik weet niet wat jij denkt hoor

Ik wou helemaal niet aanvallend overkomen, probeerde hem juist te helpen door te zeggen om het volgend jaar in Maart eens te proberen.
Dat hij ook nog bike vrienden voor zo zoekt, wist ik niet, had die dan ook in zijn eerste post kunnen vermelden.
Hij komt hier als nieuweling op een forum waar sommige al jaren op zitten, meteen vanaf het begin dat dit forum bestond. De meeste hier kennen elkaar ook nog persoonlijk of komen elkaar vaker tegen met biken. Er zitten er hier zelfs op die buitenom het biken nog met elkaar omgaan en goed bevriend zijn, zo heb ik hier wel wat goeie vrienden op zitten. En de meeste hier ben ik ook wel eens tegen gekomen met biken of ben ik samen mee gaan biken.
Als jij dan als nieuweling meteen zo bijdehand gaat doen en je als een idioot opstelt tegenover de vaste lui hier, dan kun je zo'n reactie's verwachten.
Dat hij ook nog bike vrienden voor zo zoekt, wist ik niet, had die dan ook in zijn eerste post kunnen vermelden.
Hij komt hier als nieuweling op een forum waar sommige al jaren op zitten, meteen vanaf het begin dat dit forum bestond. De meeste hier kennen elkaar ook nog persoonlijk of komen elkaar vaker tegen met biken. Er zitten er hier zelfs op die buitenom het biken nog met elkaar omgaan en goed bevriend zijn, zo heb ik hier wel wat goeie vrienden op zitten. En de meeste hier ben ik ook wel eens tegen gekomen met biken of ben ik samen mee gaan biken.
Als jij dan als nieuweling meteen zo bijdehand gaat doen en je als een idioot opstelt tegenover de vaste lui hier, dan kun je zo'n reactie's verwachten.
Life begins at the end of your comfortzone.