11-11-2012 - Nieuwkuijk - Heide en Duinentocht

Mooie toertocht in het verschiet of zojuist gereden? Deel je bevindingen hier.

Moderator:Beheerders

Plaats reactie
catscanner
Contacteer:
11-11-2012 - Nieuwkuijk - Heide en Duinentocht

Bericht door catscanner » ma okt 08, 2012 5:53 pm

Toerclub Vlijmen organiseert op zondag 11 november haar jaarlijkse veldtoertocht. Het parcours leidt de fietsers langs een landschap van velden,bossen,heide en duinen in de omgeving van Nieuwkuijk en Drunen. De routes zijn uitgezet over 25 en 40 kilometer, zodat ook de beginnende of oudere fietser zonder probleem hier ook aan kan deelnemen. Starten is mogelijk tussen 9 en 10.30 uur,bij onze start en finish locatie:

’t Patronaat
Nieuwkuyksestraat 106
5253 AJ in Nieuwkuijk

Deze lokatie is te bereiken via de A59 afslag 43 (tussen 's-Hertogenbosch en Waalwijk)Parkeergelegenheid is voldoende aanwezig.

Na afloop wordt als service de fiets schoon gespoten en er is een bewaakte rijwielstalling.

Verdere informatie kun je vinden op http://www.tcv-veldtoertocht.nl.

Vorig jaar werd de veldtoertocht ook verreden, wielrenner en veldrijder Lars Boom nam toen ook deel en reed het parcours zelfs twee keer. Een verslag van die dag vind je op http://fietsenreizen.nl/wielertopper-bi ... c-vlijmen/.

Wasmachineman NL

Re: 11-11-2012 - Nieuwkuijk - Heide en Duinentocht

Bericht door Wasmachineman NL » do okt 18, 2012 8:42 pm

Ik ben er misschien, ff kijken wat mijn ouders er over denken.

catscanner
Contacteer:

Bericht door catscanner » vr okt 19, 2012 7:06 am

Je bent van harte welkom!
Het parcours is geschikt voor iedereen, dus ook voor je ouders(als ze een mountainbike hebben).

Wasmachineman NL

Bericht door Wasmachineman NL » wo nov 07, 2012 10:45 am

catscanner schreef:Je bent van harte welkom!
Het parcours is geschikt voor iedereen, dus ook voor je ouders(als ze een mountainbike hebben).
Eergisteren naar de LBS geweest en zei zeiden dat het niet echt een goeie tocht was, hoe denk jij er over catscanner?

catscanner
Contacteer:

Bericht door catscanner » wo nov 07, 2012 11:04 am

Wasmachineman NL schreef:
catscanner schreef:Je bent van harte welkom!
Eergisteren naar de LBS geweest en zei zeiden dat het niet echt een goeie tocht was, hoe denk jij er over catscanner?
Ik heb in de afgelopen drie weken al een paar delen va het parcours verkend. Er zitten een aantal nieuwe stukken in ten opzichte van vorig jaar. Ik ben zelf erg enthousiast over de de route omdat deze geschikt is voor iedereen maar ook voldoende uitdagingen biedt. Daarnaast kom je door stukken bos waar je anders niet mag komen of waar je normaalgesproken niet uit jezelf zou komen.

Daarnaast krijg je op de tweede bevoorradingspost erwtensoep.

Plaats reactie