Een kleine foto-selectie, meer via www.trailhunters.be

Moderator:Beheerders
ik heb geen facebook.. dus ik heb niet eens een keuze..J.BL schreef:Dan kijk je toch nietcyberhawk schreef:dat zijn idd hele mooie trails,..
jammer dat je voor de link moet ingelogd zijn voor FB ofwel dat gay ass fkkng faceboek moet hebben
gelijk al minder intresse..
dit is totaal niet van toepassing op mn commentaar..Thomas_mtb schreef:Wat een ophef over feesboek...wou dat ik het verzonnen had -> die gasten zijn dik binnen jonguhhh![]()
voor 3-10 man heb ik geen facebook nodigEn naast mijn 3 faceboekvrienden heb ik altijd nog mijn knuffelbeer IRL .....![]()
leuk initiatief... ja .. afgeschermd op Fb nee..Ik vind het in ieder geval een leuk initiatief, en die foto's zijn echt de moeite waard! Enduro is eigenlijk mtb'en hoe het bedoeld was...ik ga sparen
hangt er vanaf wat voor hardtailnarcotic schreef:Te doen met HardTail, of toch maar niet?
J.BL schreef:hangt er vanaf wat voor hardtailnarcotic schreef:Te doen met HardTail, of toch maar niet?
Een lichte XC hardtail is niet de ideale bike om daar te gaan rondtoeren.
Met een wat slackere hardtail met een goede vork en dito banden kom je een heel eind.
Anders heb je op de technische stukken (en die zijn er nogal) niet veel lol imho.
(ik heb in Les Arcs, met Trailaddiction 2 dagen op een -weliswaar stevig opgebouwde- hardtail rondgereden, omdat de demper van m'n fully kapot was. Dat ging verbazend goed)
http://en.wikipedia.org/wiki/Halflingcyberhawk schreef:je begint een beetje b-dirt te lijken halfling..de lachende derde schreef:Ja hoor daar gaan we weer. Die beslotenheid is juist goed, dan kan je mensen zoals jij erbuiten houden die alleen maar lopen te zeiken over alles ipv zelf wat op poten te zetten.cyberhawk schreef:
(Puts on flame suit.)