Cannondale Prophet SL 2007
uiteraard meerdere picca's op http://remmes.pinkbike.com/album/Cannon ... t-SL-2007/

Moderator:Beheerders
witte banden laat ik erop zitten, een keer wat andersWinDH schreef:Laat je die witte banden er op? Erg apart... en niet helemaal mijn ding.
Verder kan ik uit eigen ervaring zeggen dat het een wereld fiets is. Alleen zitten er standaard wel echte xc velgen die niet al te stevig zijn! Zorg er wel voor dat je de lefty regelmatig laat servicen/serviced!
Het zijn ust velgen. In dit geval hoef je dus alleen een ust band te kopen erop te leggen en op te pompen! Dat verschil zall je gelijk voelen!Remmes schreef:met binnenband
nog nooit zonder gereden
geen idee hoe ik dat zou moeten doen
heb net de rest exact volgens de manual uitgevoerd, 2 x geprobeerdilluminatastigmata schreef:Reset kan de doe het zelfver met enig beleid en wat specifieke tools zelf uitvoeren.
Als je de historie van de vork niet kent zou ik hem even bij Kristof binnen gooien.
Ik heb er helaas geen goed gereedschap voor om hem te demonterenDear customer, we are riding the MBC and will reply your mail as from the 13th of August.
Best regards,
Kristof.
Veel(zoniet alle) dealers zullen hem retour moeten sturen naar of 88+ of Cannondale in Tukkerland aangezien bij schade of service aan de lagers de dealer hier simpelweg de tools niet voor in huis heeft.Laat staan de kennis en het materiaal.Remmes schreef:dan breng ik hem wel naar de LBS, om dat te regelen![]()