Singlespeed Events 2012
Moderators:JJ, Beheerders
pieterp schreef:Ik ben 1 singlespeeder gepasseerd (op een rode One 9) op de fit-o-meter klim na het zwembad van Malmedy, ken zijn naam niet.

Het was weer genieten!
Tot de 32km dacht ik best een zwaarder verzet te kunnen verdragen, maar toen begon het feest pas.
Als, ik herhaal als er niet zoveel onnodig gewandeld werd had ik een betere tijd kunnen neer zetten. Het leek potjandoosie de avondvierdaagse wel op sommige afdalingen.
Echt jammer, naar mijn idee waren alle afdalingen goed te rijden.
Tuurlijk, hier en daar de een spannender dan de andere maar wel te doen.
Volgend jaar weer!

Love singlespeed? Hate singlespeed? Who cares, just ride it!
-
vandaag tijdens de Bergrace enkele singlespeeders tegen gekomen. Als je jezelf terug vindt dan moet je me even een PB'tje doen met je emailadres en fotonummer dan stuur ik je de hoge resolutie versie. En mocht je 'm ergens publiceren dan graag naamsvermelding.
Groet!
Emile Onstenk
https://plus.google.com/photos/10285708 ... 6757626353
Groet!
Emile Onstenk
https://plus.google.com/photos/10285708 ... 6757626353
-
-
Mooi artikel ^^ !
Overigens is het SSUK niet door gegaan... Er schijnt wel een alternatief te zijn gereden in de midlands. Waar ik niet aan heb deelgenomen en een t-shirt heb wat dat ook nog eens bevestigd. Heb me laten influisteren dat TF voor een deel debet is aan het parcours. Een fatty voor bleek helemaal geen slechte keuze.
Overigens is het SSUK niet door gegaan... Er schijnt wel een alternatief te zijn gereden in de midlands. Waar ik niet aan heb deelgenomen en een t-shirt heb wat dat ook nog eens bevestigd. Heb me laten influisteren dat TF voor een deel debet is aan het parcours. Een fatty voor bleek helemaal geen slechte keuze.

phoe...