De auto van de Biker; Part 6
Moderator:Beheerders
Zo'n corsa lijkt me eigenlijk geen probleem.
Ziet er qua grootte een beetje uit op mijn mini cooper (nieuwe type) waarin 2 fietsen (2x ATB of 2 race) passen. Met gemak wil ik niet zeggen maar het kan. Wielen er uit, zadelpen eruit, beetje tangrammen en je komt een heel eind. Beter dan die krengen achterop of op het dak zetten.
Ziet er qua grootte een beetje uit op mijn mini cooper (nieuwe type) waarin 2 fietsen (2x ATB of 2 race) passen. Met gemak wil ik niet zeggen maar het kan. Wielen er uit, zadelpen eruit, beetje tangrammen en je komt een heel eind. Beter dan die krengen achterop of op het dak zetten.
Every day, once a day, give yourself a present. It could be a new shirt at the men's store, a catnap in your office chair, or two cups of good, hot, black coffee
- Rigor-Mortis
-
Erin niet, erop wel:nut-case schreef:past je fiets toch niet in?:P

Giant Glory 00, Giant STP, NS Bitch, Ghost SE Mid Season, ONE Pro XXL, Giant Aero RS2...My Pinkbike album!
ooit he... zo awesome. in de tussentijd is het behelpen hoor, bikes buiten in de kou? echt niet!
pinkbike snapt het weer eens niet maar nevermind

7 bikes + gear in een caddy van de zaak
heeft zo ondertussen toch wel aardig wat privé kilometers gemaakt
volgende moet toch echt wel een verlengde caddy zijn dan hoeft het voorwiel er niet uit 
pinkbike snapt het weer eens niet maar nevermind

7 bikes + gear in een caddy van de zaak

Gaaf! Welke motor zit er in? 2.5 20v?Lars TB schreef:OK, mijn Volvo dan maar. Daar passen fietsen pas echt in! (kan altijd nog groter met een 945...). 2 bikes zonder wielen verwijderen, 4 fietsen met 4 personen en wat bagage met iets meer knutselen (pedalen, zadelpennen en wielen er uit), maar dan wel alles binnenin.
T5 velgen daaronder staan wat mooier daaronder trouwens, Hoe weet jij trouwens dat een 940 estate een 945 is? Ook Volvo forums bezoeker?
T5 velgen? Columba's? Nee, dat is niet echt mooier... . Maar dit zijn tijdelijk (winter-)wielen. Moet de mooie velgen nog even opknappen.Wasmachineman NL schreef:Gaaf! Welke motor zit er in? 2.5 20v?
T5 velgen daaronder staan wat mooier daaronder trouwens, Hoe weet jij trouwens dat een 940 estate een 945 is? Ook Volvo forums bezoeker?
Hoe weet jij dat een 945 een estate is?

Zou volgens de papieren een 2.5T moeten zijn... .

Ja, zit ook op Volvo forums, foto van de auto vandaag op 2 verschillende forums geplaatst!
145 -> 245/265 -> 745/765 -> 855 -> 945/965 ->V70Lars TB schreef:T5 velgen? Columba's? Nee, dat is niet echt mooier... . Maar dit zijn tijdelijk (winter-)wielen. Moet de mooie velgen nog even opknappen.Wasmachineman NL schreef:Gaaf! Welke motor zit er in? 2.5 20v?
Hoe weet jij dat een 945 een estate is?![]()
Zou volgens de papieren een 2.5T moeten zijn... .![]()
Ja, zit ook op Volvo forums, foto van de auto vandaag op 2 verschillende forums geplaatst!
Mag aanhanger van de biker ook?
http://morindouma.pinkbike.com/album/aa ... anIsDeMan/
werkt perfect
http://morindouma.pinkbike.com/album/aa ... anIsDeMan/
werkt perfect