Specialized Demo Carbon
Moderator:Beheerders
Zo is dat.. Ik zal het topic voorlopig met rust laten en twee jaar onder een steen kruipen..
Normaal gezien doe ik dit ook niet maar had iets te koop gezet en zag toen dit topic en moest iets posten... Resultaat een heel weekend posts versturen.. Was een beetje een strijd maar tis nog goed gekomen... Allez mannen cya on the bikes and ride on!
Normaal gezien doe ik dit ook niet maar had iets te koop gezet en zag toen dit topic en moest iets posten... Resultaat een heel weekend posts versturen.. Was een beetje een strijd maar tis nog goed gekomen... Allez mannen cya on the bikes and ride on!
Relax ouwe....Flip van Veen schreef:Ten eerste heet ik Flip en geen Filip en ten tweede komt in mijn naam geen je voor en ten derde is het ook mijn echte naam en niet een anonieme nickname waarmee je alles kan schreeuwen! En normaal ben ik redelijk relaxed maar kan hier slecht tegen! Maar ben wel van mening dat de Demo een mooie bike is en dat het goed is dat Sam er weer bij zit en kan je zeggen dat ik absoluut geen Demo of Specialized hater ben want anders had ik geen Enduro comp gereden, maar denk dat dit topic wel klaar is met dit gezeik imo!
It's not worth it bro

en dan brengen ze nog een helm uit die er bij past:
http://www.sicklines.com/2012/06/11/201 ... am-carbon/
http://www.sicklines.com/2012/06/11/201 ... am-carbon/
dead straight to live wrong
-
- Contacteer:
Hotsnail schreef:Voor degene die de eerste wil zijn met een carbon Demo thuis: Het frame van Hill staat momenteel op US $8,850.00
EBAY
Dat hij op een S rijdt had ik niet gedacht eerlijk gezegd....
Hoe groot/klein is die gast?
THIS ONE GOES TO ELEVEN!!!
-
-
Tja wat kan ik zeggen, doordrijvertjes..divere rules schreef:bighitter schreef:Tegen mij bedoeld?cyberhawk schreef:3 dagen ziek thuis en we hebben een begische B-dirt erbij
en hij hoopt nu nog wat te verkopen![]()
dit forum gaat net zo snel achteruit als nederland zelf..![]()
duhh
Dat nederland achteruit gaat kan ik wel bevestigen aan de hand van dit forum..
Of is het de nederlaag in de ek dat jullie nie kunnen verwerken?..
-
Of kan jij het niet hebben dat de Rode
uberhaubt niet op het EK zijn zou een hoop verklaren
en als Nederland zo achteruit gaat wat doe je dan hier op een Nederlands Forum? Voor het geval dat je het adres kwijt ben het is WWW.DirtyPages.NL
Oops i did it again!

What goes up must come down(hill)
And we have a winner!Flip van Veen schreef:Of kan jij het niet hebben dat de Rodeuberhaubt niet op het EK zijn zou een hoop verklaren
en als Nederland zo achteruit gaat wat doe je dan hier op een Nederlands Forum? Voor het geval dat je het adres kwijt ben het is WWW.DirtyPages.NL
Oops i did it again!
Textbook commentaar 101..
Tjonge toch wat zijn jullie makkelijk uit jullie tent te lokken...
-
kerel dit keer was mijn commentaar sarcastisch naar jou bedoeld zie smileys etc maar nu is het dus andersom nu heb ik jou uit de tent en op de kast
ook wel eens leuk om te zien dat onze huis ruziebelg toch ook maar gewoon een mens met gevoel is! T is zowaar net een Nederlander 

What goes up must come down(hill)
Jaja whatever...Flip van Veen schreef:kerel dit keer was mijn commentaar sarcastisch naar jou bedoeld zie smileys etc maar nu is het dus andersom nu heb ik jou uit de tent en op de kastook wel eens leuk om te zien dat onze huis ruziebelg toch ook maar gewoon een mens met gevoel is! T is zowaar net een Nederlander
And i prefer the name belgian tease...

-
-