Specialized Demo Carbon
Moderator:Beheerders
-
- Contacteer:
- Hotsnail
- Contacteer:
@Bighitter: Pfff man relax eens een beetje. Smaak is gelukkig persoonlijk dus laat dat aan iedereen zelf over. Ik vind de Demo voor een Specialized best geslaagd, maar uiterlijk is gelukkig niet het doorslaggevende bij een fiets. Zaken als geometrie en veersysteem zijn imho net iets belangrijker. En dan is er natuurlijk ook nog de prijs-pret verhouding...
Ijzeren paarden eten geen haver....
Heb het ook niet enkel over het uiterlijk.. Ik heb dit gewoon gezegd om sommige mensen hier een beetje op stang te jagen.. Ik heb nooit echt interesse gehad in een dh bike tot ik op de demo heb gereden.. Dat laag bb, de lage bovenbuis en de korte achterbrug zijn gewoon perfect.. Ik mag men standpunt toch ook verdedigen of niet??
Ik heb me gewoon even zo voorgedaan alsof ik een nietwetende idioot ben die zomaar op de looks af gaat, maar sommige mensen zijn nog erger en die komen in deze thread waar vooral speci lovers zitten beetje idiote opmerkingen maken over stimulerende knopjes op het zadel enz...
+ ik heb geen leven en zit maar de hele dag op de computer te facebooken, pinkbikken en forums opfokken...
Dada Vriendjes +++
Ik heb me gewoon even zo voorgedaan alsof ik een nietwetende idioot ben die zomaar op de looks af gaat, maar sommige mensen zijn nog erger en die komen in deze thread waar vooral speci lovers zitten beetje idiote opmerkingen maken over stimulerende knopjes op het zadel enz...
+ ik heb geen leven en zit maar de hele dag op de computer te facebooken, pinkbikken en forums opfokken...
Dada Vriendjes +++
-
-
- Contacteer:
-
Ik zeg niet dat deV10 het beste is, wat het beste voor je is is iets persoonlijksfucalot schreef:Zei de man met de andere beste carbon downhill bikeChristiaan schreef:Oh kijk, een expert die hem al gereden heeft, en alle andere dh bikes ook getest heeft.... En, hoe rijdt ie?bighitter schreef:The best bike there is carbon demo..
bighitter schreef:zei de man die al 2 pagina's aan het zaniken is over zijn mening...Christiaan schreef:Hoe rijdt die v10 van u eigenlijk want ge zou het zelf niet weten omdat ge er nooit op rijdt poser.!bighitter schreef::
iedereen zijn mening, laat het daar toch gewoon bij?
Solid strike 26", NS metropolis 3,
GT fury 2010 Carbon (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)
N!el$ schreef:Waar bemoeit gij u nu weer mee?bighitter schreef:zei de man die al 2 pagina's aan het zaniken is over zijn mening...Christiaan schreef: Hoe rijdt die v10 van u eigenlijk want ge zou het zelf niet weten omdat ge er nooit op rijdt poser.!
bighitter schreef:mag ik mijn mening ook niet zeggen?N!el$ schreef:Waar bemoeit gij u nu weer mee?bighitter schreef: zei de man die al 2 pagina's aan het zaniken is over zijn mening...
Solid strike 26", NS metropolis 3,
Kona stinky 6 (verkocht)
Kona stinky 6 (verkocht)
Maakte maar een flauwe grap... in tegenstelling tot al dat ander geblaf hier. Ieder zijn mening PUNTChristiaan schreef:Ik zeg niet dat deV10 het beste is, wat het beste voor je is is iets persoonlijksfucalot schreef:Zei de man met de andere beste carbon downhill bikeChristiaan schreef: Oh kijk, een expert die hem al gereden heeft, en alle andere dh bikes ook getest heeft.... En, hoe rijdt ie?
Ik vind die V-10 in ieder geval een stuk vetter dan de demo, hoewel die laatste in deze versie er zeker niet slecht uitziet.
naar mijn mening heeft hij waarschuwingen genoeg gekregen
-------------------------
Dit weekend in Fort William rijdt Sam Hill met een team demo carbon fiets, met dus 135mm achternaaf, met een 9speedversnelling-afstandsverhouding-casette. Met 6versnellingen effectief, en daarbovenop met een nieuwe sram XO - 10speed-met-shadow derailleur...
die dus niet compatibel zijn en ze dus hebben moeten vijlen om het werkend te krijgen.
enkel om met die casette te kunnen rijden die met het kleinste tandwiel 9tanden heeft, zodat ze met een tandblad van 32 kunnen rijden en extra lage bottom bracket.
lijkt me toch bijzonder geklungel, en dat allemaal om een nieuwe derailleur te gebruiken die volgens mij meer dan voordeel heeft ten opzichte van dat gewichtverlies en kleinere tandwiel. zeker voor een niet pro rijder.
of ben benieuwd naar hope freehub/casette oplossing in 1stuk.

-------------------------
Dit weekend in Fort William rijdt Sam Hill met een team demo carbon fiets, met dus 135mm achternaaf, met een 9speedversnelling-afstandsverhouding-casette. Met 6versnellingen effectief, en daarbovenop met een nieuwe sram XO - 10speed-met-shadow derailleur...
die dus niet compatibel zijn en ze dus hebben moeten vijlen om het werkend te krijgen.
enkel om met die casette te kunnen rijden die met het kleinste tandwiel 9tanden heeft, zodat ze met een tandblad van 32 kunnen rijden en extra lage bottom bracket.
lijkt me toch bijzonder geklungel, en dat allemaal om een nieuwe derailleur te gebruiken die volgens mij meer dan voordeel heeft ten opzichte van dat gewichtverlies en kleinere tandwiel. zeker voor een niet pro rijder.
of ben benieuwd naar hope freehub/casette oplossing in 1stuk.
dead straight to live wrong
-
niet meer als mij, maar MEER DAN IK...........bighitter schreef:Tuurlijk passen meer merken dit toe nadat die ooit eens op een demo gereden hebben..
Mijn persoonlijke mening best bike on the market.. O wacht ik moet naar jullie luisteren want jullie posten meer als mij?? Dat is een bewijs dat jullie vaker achter de computer zitten ipv op u bike...
Dada lullen
-
Die V10 rijdt prima, maar goed, sommige mensen moeen ook wel eens werken of hebben medische problemen die ze van de fiets houden, niet dingen aannemen/veronderstellen waar je geen kennis van hebt......bighitter schreef:Hoe rijdt die v10 van u eigenlijk want ge zou het zelf niet weten omdat ge er nooit op rijdt poser.!Christiaan schreef:Oh kijk, een expert die hem al gereden heeft, en alle andere dh bikes ook getest heeft.... En, hoe rijdt ie?bighitter schreef:The best bike there is carbon demo..
Tssss poser!Christiaan schreef:niet meer als mij, maar MEER DAN IK...........bighitter schreef:Tuurlijk passen meer merken dit toe nadat die ooit eens op een demo gereden hebben..
Mijn persoonlijke mening best bike on the market.. O wacht ik moet naar jullie luisteren want jullie posten meer als mij?? Dat is een bewijs dat jullie vaker achter de computer zitten ipv op u bike...
Dada lullen
-
Maar onder tussen heeft hij wel een dikke carbon bike terwijl jij er alleen maar over loopt te lullen en over kan dromen! En lees zn laatste post eens dan kun je lezen dat er soms redenen zijn waarom iemand niet rijd!
Ah shit heb ik me toch laten kennen door in deze ZINLOZE discussie te mengen had me zo voorgenomen om niet te reageren
Ah shit heb ik me toch laten kennen door in deze ZINLOZE discussie te mengen had me zo voorgenomen om niet te reageren

What goes up must come down(hill)
Ik heb 3 bikes, dus laat hem zen carbon bike ma hebben..Flip van Veen schreef:Maar onder tussen heeft hij wel een dikke carbon bike terwijl jij er alleen maar over loopt te lullen en over kan dromen! En lees zn laatste post eens dan kun je lezen dat er soms redenen zijn waarom iemand niet rijd!
Ik weet dat ik 3 a 4 dagen per week kan gaan rijden..
En de reden waarom ik nog geen carbon dh race bike heb is omdat ik geen interesse heb in de modellen wat er nu op de markt zijn (v10 session enz..).
Save the best for last ( toch op dit moment)
Jullie zijn wel allemaal dikke (gay) vriendjes hier precies.. Xxx