100 posts, ben ik nu een nolifer?
Moderator:Beheerders
Nee. Waarom? Omdat dit een leukere site is dan mtb.nl, geen zeikers of haters gelukkig.
Laatst gewijzigd door Wasmachineman NL op zo mei 27, 2012 8:56 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- de lachende derde
- Contacteer:
Die jf en Shiverer idd, die haten gewoon echt op iedereen als ze maar ook een fcking klein ding fout doen [tk topic kicken en dan pm'en]de lachende derde schreef:Niks iig vergeleken met mtb.nl, de frustratie springt daar regelmatig echt van mijn beeldscherm af. Moet wel zeggen dat dat vooral van die (wannabe-)moderators af lijkt te komen, veel gewone leden zijn redelijk relaxed vind ik.
edit: 100ste post:

- de lachende derde
- Contacteer:
Die Wicked DJ en Maaf hebben volgens mij ook een slechte jeugd gehad maar die 2 die jij noemt maken het wel het bontst ja.Wasmachineman NL schreef:Die jf en Shiverer idd, die haten gewoon echt op iedereen als ze maar ook een fcking klein ding fout doen [tk topic kicken en dan pm'en]de lachende derde schreef:Niks iig vergeleken met mtb.nl, de frustratie springt daar regelmatig echt van mijn beeldscherm af. Moet wel zeggen dat dat vooral van die (wannabe-)moderators af lijkt te komen, veel gewone leden zijn redelijk relaxed vind ik.
edit: 100ste post:
- Jean-Pierre
-
Ik begrijp de opmerkingen wel, de moderators grijpen vlug in bij MTB, maar ook vaak terecht. Veelal sturen ze het gesprek, zodat er niet teveel offtopic herhalingen voorkomen (veel mensen kunnen zich daar aan irriteren, vooral mensen die al "lang" op de mtb fora rondhangen..)
Daarnaast vind ik het een goede regel dat je maar 1x in de 48 uur mag kicken in de TK topic...er wordt daar enorm veel verkocht...voor het overzicht op zo'n drukke site vind ik het geen vreselijke regel: heb ook een keer een waarschuwing gehad...daarna altijd opgelet met kicken: geen punt!
DP is DP, mtb.nl is mtb.nl...dit is nu al de 2de keer dat jij een afzeik topic begint hier op DP, daar mogen de mods van mij ook best wat aan doen :P Ik vind beide fora leuk om te komen iig.
Daarnaast vind ik het een goede regel dat je maar 1x in de 48 uur mag kicken in de TK topic...er wordt daar enorm veel verkocht...voor het overzicht op zo'n drukke site vind ik het geen vreselijke regel: heb ook een keer een waarschuwing gehad...daarna altijd opgelet met kicken: geen punt!
DP is DP, mtb.nl is mtb.nl...dit is nu al de 2de keer dat jij een afzeik topic begint hier op DP, daar mogen de mods van mij ook best wat aan doen :P Ik vind beide fora leuk om te komen iig.
- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Thomas heeft wijs gesproken.
Laat dit inderdaad de laatste keer zijn dat je zo een topic begint. Mee eens, Wasmachineman?
Thanks!
JJ
Laat dit inderdaad de laatste keer zijn dat je zo een topic begint. Mee eens, Wasmachineman?
Thanks!
JJ
Justpedal Bikeshop: Your alternative bikeshop!
- de lachende derde
- Contacteer:
Allemaal helemaal waar maar ik heb het al een paar keer gezien dat iemand enthousiast een link deelt en de boel vervolgens weer op slot gaat want alleen het posten van die link is natuurlijk niet genoeg.
Wat die poster dan? De link vertalen? Of samenvatten? Een standpunt innemen mbt deze materie en dit in maximaal 450 woorden uiteen zetten?
Kom op zeg.

Wat die poster dan? De link vertalen? Of samenvatten? Een standpunt innemen mbt deze materie en dit in maximaal 450 woorden uiteen zetten?
Kom op zeg.

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Als dat daar de policy is, dan is dat hun ding. Als je je daar aan irriteert moet je er niet meer heen gaan, of anders het gewoon accepteren. Niet zo moeilijk doen.
JJ
JJ
-
Meng me er ook even in!
Ik vind DP wel iets relaxeder (de mods zijn soms erg actief) tov de buren maar daar hebben ze ook weer goede dingen verplichte vraagprijs en niet kicken binnen 48uur zoals genoemd dus ik kom op beide fora graag, maar om nou een Moderator afzeik topic te beginnen of het daar op uit te laten draaien weet niet of dat een goede onwikkeling is
Ieder zn ding, en dat is wat ik denk!
Einde bericht
Ik vind DP wel iets relaxeder (de mods zijn soms erg actief) tov de buren maar daar hebben ze ook weer goede dingen verplichte vraagprijs en niet kicken binnen 48uur zoals genoemd dus ik kom op beide fora graag, maar om nou een Moderator afzeik topic te beginnen of het daar op uit te laten draaien weet niet of dat een goede onwikkeling is

Ieder zn ding, en dat is wat ik denk!
Einde bericht

What goes up must come down(hill)
Een late reactie, maar goed.
Ik vind zo ie zo dat er absoluut geen modder gegooi op beide fora`s moeten zijn.
Shiverer en jf hebben daarbij een strakke policy opgesteld, die door de meeste
members wel worden nageleefd. Hier bij DP heb ik ook geen problemen, net zoals bij mtb.nl waar ik eigenlijk het meest rond hangt. Het zal hier ook wel gebeuren dat er mensen zich aanmelden en vervolgens hun verhaal/probleem in het verkeerde topic zetten. Met als gevolg dat beheerder/moderator ingrijpt d.m.v een slotje, dat wilt niet meteen zeggen dat het een negatieve benadering is. Maar juist om het forum, overzichtelijk te houden.
Daarnaast wil ik als laatse mededelen dat er bij mtb.nl nauwelijks over Dp wordt gepraat, En dat het hier eigenlijk ook zo moet wezen
Ik vind zo ie zo dat er absoluut geen modder gegooi op beide fora`s moeten zijn.
Shiverer en jf hebben daarbij een strakke policy opgesteld, die door de meeste
members wel worden nageleefd. Hier bij DP heb ik ook geen problemen, net zoals bij mtb.nl waar ik eigenlijk het meest rond hangt. Het zal hier ook wel gebeuren dat er mensen zich aanmelden en vervolgens hun verhaal/probleem in het verkeerde topic zetten. Met als gevolg dat beheerder/moderator ingrijpt d.m.v een slotje, dat wilt niet meteen zeggen dat het een negatieve benadering is. Maar juist om het forum, overzichtelijk te houden.
Daarnaast wil ik als laatse mededelen dat er bij mtb.nl nauwelijks over Dp wordt gepraat, En dat het hier eigenlijk ook zo moet wezen

- JJ
- Forumbeheerder
- Contacteer:
Rakel het dan ook niet op, is al veel te veel onnodig over gezegd. De Wasmachine man weet waar hij aan toe is, nu iedereen lief zijn. Topic gaat dicht.
JJ
JJ